Dat ben ik. Maar ik heet eigenlijk Jurrequote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef maurisioo het volgende:
[..].
ah ga niet weg.
btw wie is jur?
ahquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat ben ik. Maar ik heet eigenlijk Jurre
Gewoon, een hoop gezeik om niets. Ja ik ben een troll en ja ik heb er lol in, laat je niet zo kennen en negeer me als het je niet bevalt. (niet persoonlijk tegen jou hoor) Dat iedereen gaat janken omdat er iemand zielig is slaat natuurlijk ook nergens op, maar soit. Ik ben klaar met MC en dat komt niet door 1 ding, ik heb er geen lol meer in en dan houdt het voor mij op.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De druppel van wat? Ik heb je getroll meerdere malen geaccepteerd, je speelt al sinds het begin dat ik de server run en vind het ook jammer dat je niet speelt.
Dat je dan samen met nog iemand Mor gaat neerhalen is wat mij betreft niet nodig en het verpest de sfeer, let er ook op dat ik je niet zomaar ban. Ik heb de logs gelezen en kwam uit tot de conclusie om je gewoon te bannen voor 24 uur.
Ik heb niks tegen jouw getroll (vind het zelf ook heel leuk om te doen af en toequote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Gewoon, een hoop gezeik om niets. Ja ik ben een troll en ja ik heb er lol in, laat je niet zo kennen en negeer me als het je niet bevalt. (niet persoonlijk tegen jou hoor) Dat iedereen gaat janken omdat er iemand zielig is slaat natuurlijk ook nergens op, maar soit. Ik ben klaar met MC en dat komt niet door 1 ding, ik heb er geen lol meer in en dan houdt het voor mij op.
Om er ook bij te zeggen dat je zowiezo al wou stoppen voor een paar maanden.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Gewoon, een hoop gezeik om niets. Ja ik ben een troll en ja ikb lol in, laat je niet zo kennen en negeer me als het je niet bevalt. (niet persoonlijk tegen jou hoor) Dat iedereen gaat janken omdat e is.r iemand zielig is slaat natuurlijk ook nergens op, maar soit. Ik ben klaar met MC en dat komt niet door 1 ding, ik heb er geen lol meer in en dan houdt het voor mij op.
Lol creer je zelf. En je moet niet verwachten dat ik je rep geef omdat je iemand loopt neer te halen, dat is de omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Gewoon, een hoop gezeik om niets. Ja ik ben een troll en ja ik heb er lol in, laat je niet zo kennen en negeer me als het je niet bevalt. (niet persoonlijk tegen jou hoor) Dat iedereen gaat janken omdat er iemand zielig is slaat natuurlijk ook nergens op, maar soit. Ik ben klaar met MC en dat komt niet door 1 ding, ik heb er geen lol meer in en dan houdt het voor mij op.
IK MOET HELEMAAL NIKSquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef Jajong het volgende:
Als je niet tegen trolls kan moet je je internet abonnement opzeggen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trollen is vaak grappig, mensen onderuit halen om hetgeen wat ze doen en wat ze leuk vinden is diep triest.
En dit, maar dat wil niet gezien worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef Jajong het volgende:
Dat is dus de grap, niemand ging hem in het begin onderuit halen. NIEMAND. Het ENIGE wat wij deden was zeggen dat wat hij deed in onze ogen hetzelfde was als LARP. Hij was degene die compleet door begon te flippen en te schelden, en ja, actie -> reactie. Dat hij een zieligerd is die als ie een discussie niet kan winnen maar gaat huilen bij de baas is zijn probleem.
quote:
Nee eigenlijk niet. Ik ben een heel aardig persoon, dat altijd bereid is andere mensen een tweede kans te geven en het goede van iemand in te zien. Maar ja, dat beeld krijg je misschien niet meteen van mij vanuit internet. En als iemand mijn vriendje aan het beledigen is, heb je ook de verkeerde te pakken.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef Jajong het volgende:
[..]. Jij vindt het zeker alleen grappig als iemand anders wordt getrollt. Als jij 't slachtoffer bent ga je de huilie uithangen.
Gewoon weer vrolijk verder aan het gaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef Jajong het volgende:
Dat is dus de grap, niemand ging hem in het begin onderuit halen. NIEMAND. Het ENIGE wat wij deden was zeggen dat wat hij deed in onze ogen hetzelfde was als LARP. Hij was degene die compleet door begon te flippen en te schelden, en ja, actie -> reactie. Dat hij een zieligerd is die als ie een discussie niet kan winnen maar gaat huilen bij de baas is zijn probleem.
Hij kent mij helemaal niet langer. Ik zat er net een week bij ofzo. En het ligt aan hem, en aan het feit dat jij gaat huilen als je niet kan winnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Gewoon weer vrolijk verder aan het gaan?
Drumpie heeft de logs gelezen, hij kende jullie langer en toch kiest hij er voor jullie te bannen? Aan wie zou het dan liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Reageer er maar niet op, irl zou hij jou wss niet eens durfen aankijken, maar hier kan hij wel stoer doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik ben een heel aardig persoon, dat altijd bereid is andere mensen een tweede kans te geven en het goede van iemand in te zien. Maar ja, dat beeld krijg je misschien niet meteen van mij vanuit internet. En als iemand mijn vriendje aan het beledigen is, heb je ook de verkeerde te pakken.
En ja goh, als ik het slachtoffer ben, vind ik dat niet erg prettig nee. Heb toevallig wel gevoelens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |