Valt wel mee hoor, ik kan nog wel uren blijven doorgaan. Maar on-topic ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou nou maar op met happen naar de baas vriend. Je bent verbaal en intellectueel inferieur aan mij dus dit is vechten tegen de bierkaai voor jou.
Laten we maar gewoon over Minecraft praten nu. Voor de 5e keer.
I totally agree.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Laat de trol gewoon in zn eigen sop gaarkoken
Hoe langer hij doorblijft gaan hoe langer wij reageren hoe langer hij genoeg spul heeft om zn plafond te witten
DONT
FEED
THE
TROLL
Set him on fire and watch him burn instead
Kijk dat is nog is vet om te bouwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Mordecai het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/castle-368288/
Nice, maar i raise you:quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Mordecai het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/castle-368288/
Het ziet er ook echt vet uitquote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk dat is nog is vet om te bouwen.
Zou zo een poging wagen ^^quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk dat is nog is vet om te bouwen.
ik heb een directe email, ooit eens van yvonne gekregen. Stuur je wel een PMquote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
@Piekartz, ik wil de naam Drumpie laten vervallen en verder gaan onder de naam FOK! Minecraft, ik neem aan dat ik daarvoor toestemming van Danny nodig heb maar PMen heeft geen zin. Hoe kan ik het nu alsnog voor elkaar krijgen om de naam FOK! te mogen gebruiken?
Maakt niet uit, die man heeft 1000+ berichten in ze inbox en de kans op een reactie is nihil.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb een directe email, ooit eens van yvonne gekregen. Stuur je wel een PM
Zoals je waarschijnlijk al weet waar ik MC al vrij zat, en dit was voor mij de druppel om er gewoon mee te nokken. Ik heb er geen zin meer in, ben er klaar mee. Jur en Vic weten dat ook. Misschien dat ik ooit weer ga spelen, maar voorlopig niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet spelen omdat je dondersgoed weet dat je zelf fout zat? Dus je gaat niet spelen terwijl je al lang bij mij op de server speelt en vooral met Plex en Vb? Dat is eerder kinderachtig dan je als een man te gedragen en je fouten inzien. Trollen is leuk, doordrammen niet.
[..]
Jij weet niet waar je over praat. De basis, dus de bugs die jij vindt die er zijn die ik blijkbaar heel magisch kan oplossen liggen totaal aan Bukkit waar ik geen controle over heb.
Daarbij bannen we griefers, griefen wordt niet getolereerd. Features adden? Ik weet niet waar je het over hebt, de basis features zijn er. Totdat Bukkit niet recommed is voegen we niks toe.
En wat doe je hier eigenlijk nog nikker?
Kleurencode deur?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef MineraalWater het volgende:
Victor en ik gaan een kleuren code deur maken. Met meer als een biljoen codes..
denk niet dat deze aan zoveel mensen word gegeven. Kreeg hem pas nadat ik uitbundig had uitgelegd over vanuit het buiteland een aboquote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die man heeft 1000+ berichten in ze inbox en de kans op een reactie is nihil.
Zulke mega projecten zijn baas, dat wil ik toch meer gaan stimuleren.quote:
ah ga niet weg.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Zoals je waarschijnlijk al weet waar ik MC al vrij zat, en dit was voor mij de druppel om er gewoon mee te nokken. Ik heb er geen zin meer in, ben er klaar mee. Jur en Vic weten dat ook. Misschien dat ik ooit weer ga spelen, maar voorlopig niet.
als we dan toch bezig zijn met die meuk gelijk steen papier schaar machine, kan op dezelfde gemaakt worden dus 2 in 1 zegmaarquote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef MineraalWater het volgende:
Victor en ik gaan een kleuren code deur maken. Met meer als een biljoen codes..
De druppel van wat? Ik heb je getroll meerdere malen geaccepteerd, je speelt al sinds het begin dat ik de server run en vind het ook jammer dat je niet speelt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Zoals je waarschijnlijk al weet waar ik MC al vrij zat, en dit was voor mij de druppel om er gewoon mee te nokken. Ik heb er geen zin meer in, ben er klaar mee. Jur en Vic weten dat ook. Misschien dat ik ooit weer ga spelen, maar voorlopig niet.
Als ik nou ff creative mode in survival krijg......:Pquote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zulke mega projecten zijn baas, dat wil ik toch meer gaan stimuleren.
OPEN YOUR EYESquote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
CAUGHT IN A LANDSLIDE
NO ESCAPE FROM REALITY
Je hebt wel creative mode in creative.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Als ik nou ff creative mode in survival krijg......:P
ja hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Alles weer lief en aardig jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |