Ow dat kan wel ja, ik had een mega gat opgevuld onder survival.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef -Datdus- het volgende:
Drump, ik denk dat je world-edit of zo is uitgeschoten de metro zit vol dirt.
Bluh bluh bluh bluhquote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Jajong het volgende:
Je begint meer en meer door te laten schemeren dat je een zwakzinnige loser bent, zonder enig idee hoe de echte wereld werkt. Je bent intens gefrustreerd dat je zo'n zielig leven hebt, zo zonder romantische en sociale impulsen dat je maar een soort van minderwaardigheidscomplex hebt ontwikkeld waar je je frustraties uit op dingen die je om je heen ziet, zoals allochtonen, of Occupy-mensen. Zonder dat je ook maar enig idee hebt waar de klepel hangt.
Daarnaast heb je, om je beter over jezelf te voelen maar een server gekocht van je hardverdiende ICT-centjes om daar een beetje de baas te spelen, heel treurig eigenlijk.
Laat de trol gewoon in zn eigen sop gaarkokenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef maurisioo het volgende:
*uch* blijf lekker doorgaan joh *uch*
Ik ben zelf een allochtoon knaap, blijkt wel weer dat je psyche niet zo goed is. En nu oprotten hier.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Jajong het volgende:
Je begint meer en meer door te laten schemeren dat je een zwakzinnige loser bent, zonder enig idee hoe de echte wereld werkt. Je bent intens gefrustreerd dat je zo'n zielig leven hebt, zo zonder romantische en sociale impulsen dat je maar een soort van minderwaardigheidscomplex hebt ontwikkeld waar je je frustraties uit op dingen die je om je heen ziet, zoals allochtonen, of Occupy-mensen. Zonder dat je ook maar enig idee hebt waar de klepel hangt.
Daarnaast heb je, om je beter over jezelf te voelen maar een server gekocht van je hardverdiende ICT-centjes om daar een beetje de baas te spelen, heel treurig eigenlijk.
Zelf een allochtoon zijn en dan woorden zoals 'nikker' in je mond nemen, dat maakt het alleen maar triester.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben zelf een allochtoon knaap, blijkt wel weer dat je psyche niet zo goed is. En nu oprotten hier.
Trollquote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Jajong het volgende:
Ik heb echt al 4 keer aangegeven dat we on-topic zouden moeten gaan maar er is steeds weer iemand die door gaat, dus dan reageer ik ja. Helemaal als zo'n debiel mij racistisch gaat bejegenen.
Trollquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zelf een allochtoon zijn en dan woorden zoals 'nikker' in je mond nemen, dat maakt het alleen maar triester.
En 'mijn psyche'? Dat woord kan je niet zo gebruiken in deze context. Laat de moeilijk woorden maar aan mensen over met een I.Q. van meer dan 2 cijfers.
En als laatste, nee ik ga niet weg. Dit is een algemeen Minecraft-topic, en ik post hier zoveel als ik wil.
zal ik morgen doen. Je map loopt wel een stuk beter dan de vorige!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef maurisioo het volgende:
Ontopic:
http://www.minecraftforum(...)295462#entry10295462
N stuk
kan iemand even een reactie posten?
Elk mens is racistisch, zelfs allochtonen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zelf een allochtoon zijn en dan woorden zoals 'nikker' in je mond nemen, dat maakt het alleen maar triester.
En 'mijn psyche'? Dat woord kan je niet zo gebruiken in deze context. Laat de moeilijk woorden maar aan mensen over met een I.Q. van meer dan 2 cijfers.
En als laatste, nee ik ga niet weg. Dit is een algemeen Minecraft-topic, en ik post hier zoveel als ik wil.
Wow, je bent nog dommer dan ik dacht.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Elk mens is racistisch, zelfs allochtonen.
FUCK YEAH!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Flodder450 het volgende:
Fuck yeah Rayman 2
Trouwens, mijn Dreamcast is nu ook binnengekomen vanmiddag![]()
Dat wordt weer vet veel games kopen en dan waarschijnlijk maar een klein deel uitspelen, net zoals bij mn andere consoles het geval is
Je spreekt jezelf alleen maar tegen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wow, je bent nog dommer dan ik dacht.
Hou nou maar op met happen naar de baas vriend. Je bent verbaal en intellectueel inferieur aan mij dus dit is vechten tegen de bierkaai voor jou.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf alleen maar tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |