??? Wat denk jij bereikt te hebben dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nou eenmaal nodig om iets te bereiken
Holy shite dat zei Hitler ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nou eenmaal nodig om iets te bereiken
we hebben het over MC? zoja: wat een verkrachting...quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef drumstickNL het volgende:
De eerste update die geld kost. Woohoo
Ja, je lijkt net een kind net zoals al die kneuzen bij occupy die niet eens weten waarom ze er staan net zoals dat jij niet weet waarom je achter JaJong staat, ook al ben je unbanned op de server ga je er niet op, niet dat het me uitmaakt maar het is echt kinder gedrag.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef TJV het volgende:
Dat ik Jajong steun in zijn occupystrijd.
haha was grapje joh sorry hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat wil je bereiken dan?
internetheld
ach wij betalen toch niksquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben het over MC? zoja: wat een verkrachting...
oh :quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef maurisioo het volgende:
[..]
haha was grapje joh sorry hoor
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, je lijkt net een kind net zoals al die kneuzen bij occupy die niet eens weten waarom ze er staan net zoals dat jij niet weet waarom je achter JaJong staat, ook al ben je unbanned op de server ga je er niet op, niet dat het me uitmaakt maar het is echt kinder gedrag.
Ook al is Jajong volgens zichzelf een succesvol persoon en goed in psyche, kan die blijkbaar zichzelf niet aan en zou zelfreflectie een goede oefening zijn. Ik heb medelijden met je vriendin bro, wat een kut kneus moet jij zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ja, mijn arme vriendin. Wat heeft ze het toch zwaar met iemand die autisten trollt op het internet.
omdat je em niet koopt i guess?quote:
Try to make sense please. Ik weet dat je met je mbo ICT-4 niet over al teveel sociale vaardigheden beschikt, maar probeer i.i.g. je claims te beargumenteren.quote:
Het eerste beschouw ik als pertinent onwaar en het tweede beschouw ik niet als kinderachtig, maar als een weloverwogen beslissing.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, je lijkt net een kind net zoals al die kneuzen bij occupy die niet eens weten waarom ze er staan net zoals dat jij niet weet waarom je achter JaJong staat, ook al ben je unbanned op de server ga je er niet op, niet dat het me uitmaakt maar het is echt kinder gedrag.
beta ook? ik dacht dat dat alleen voor alpha zo wasquote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee als je alpha of beta hebt hoef je daarna niks meer te betalen
eerst wel maar later ook betaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
beta ook? ik dacht dat dat alleen voor alpha zo was
2 Topic reports en 1 post in GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen! is blijkbaar niet genoeg om ze wakker te schuddenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef maurisioo het volgende:
komt er geen mod ofzo die al deze troep opruimt? Daar zijn ze toch voor?
Hier ga ik niet eens op in, vooroordelen hebben over iemand en dan nog zo te durven praten.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Try to make sense please. Ik weet dat je met je mbo ICT-4 niet over al teveel sociale vaardigheden beschikt, maar probeer i.i.g. je claims te beargumenteren.
ah ik heb alphaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mooi toch? dus dan hoeven wij die expansions niet te dokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |