Kom dan met je lelijke spaanse kop.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef RickoKun het volgende:
Niet aan jajong kome ja anders klappe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Zoveel moeite op zo'n post en dan de plank compleet mis slaan. Jammer hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef SosuaCafe het volgende:
We kunnen die Jajong (die klaarblijkelijk een fascinatie heeft met jongetjes van rond de 11) ook gewoon helemaal doodzwijgen.
Wellicht heeft hij door het jarenlange dwangmatig rukken een dusdanige ontregeling van zijn serotoninehuishouding voor elkaar gekregen, dat hij niet meer normaal kan functioneren binnen de maatschappij. En dus zijn fustraties hier tracht te ventileren.
Met die narcistische trekjes heeft het uberhaupt geen zin om in te gaan op zijn posts. Dat werkt toch alleen maar als een rode lap op een stier.
Eigenlijk heeft ook wel wat weg van Napoleon, iedereen is gek, behalve ik.
Bij mij gaat ie in iedergeval op /mute.
Ik wil helemaal niet meer spelen op die server brahquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze man.![]()
Ik wou hem nog een 2de kans gunnen op de server, maar ik laat het hierbij.
Idd drumstick met je wannabe mod shit kom op dan yo, wapens liggen klaarquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe er wat aan met je nep rechten.
sorry. maarquote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet meer spelen op die server brah. Heb sowieso ergens anders een veel groter project lopen met mensen die daadwerkelijk weten hoe je Minecraft moet spelen.
Gast, jij komt niet verder dan een rechthoekige doos, NOFI.quote:
Ga falen met battlefield mijn zoon.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idd drumstick met je wannabe mod shit kom op dan yo, wapens liggen klaar
De eerste update die geld kost. Woohooquote:
Ik heb jou toch terug gehaald toen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe er wat aan met je nep rechten.
Als falen keihard de shit pwnen betekent: nee nu niet want er zit iets in mn oogquote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga falen met battlefield mijn zoon.
[..]
De eerste update die geld kost. Woohoo
[..]
Ik heb jou toch terug gehaald toen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet meer spelen op die server brah. Heb sowieso ergens anders een veel groter project lopen met mensen die daadwerkelijk weten hoe je Minecraft moet spelen.
Heb ik zelf gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga falen met battlefield mijn zoon.
[..]
De eerste update die geld kost. Woohoo
[..]
Ik heb jou toch terug gehaald toen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef TJV het volgende:
Dat ik Jajong steun in zijn occupystrijd.
Occupy Drumpie.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef TJV het volgende:
Dat ik Jajong steun in zijn occupystrijd.
Sommige dingen zijn nou eenmaal nodig om iets te bereikenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef gogosweden het volgende:
moet dit nou?hele topic verneukt
wat wil je bereiken dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nou eenmaal nodig om iets te bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |