Try to make sense please. Ik weet dat je met je mbo ICT-4 niet over al teveel sociale vaardigheden beschikt, maar probeer i.i.g. je claims te beargumenteren.quote:
Het eerste beschouw ik als pertinent onwaar en het tweede beschouw ik niet als kinderachtig, maar als een weloverwogen beslissing.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, je lijkt net een kind net zoals al die kneuzen bij occupy die niet eens weten waarom ze er staan net zoals dat jij niet weet waarom je achter JaJong staat, ook al ben je unbanned op de server ga je er niet op, niet dat het me uitmaakt maar het is echt kinder gedrag.
beta ook? ik dacht dat dat alleen voor alpha zo wasquote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee als je alpha of beta hebt hoef je daarna niks meer te betalen
eerst wel maar later ook betaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
beta ook? ik dacht dat dat alleen voor alpha zo was
2 Topic reports en 1 post in GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen! is blijkbaar niet genoeg om ze wakker te schuddenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef maurisioo het volgende:
komt er geen mod ofzo die al deze troep opruimt? Daar zijn ze toch voor?
Hier ga ik niet eens op in, vooroordelen hebben over iemand en dan nog zo te durven praten.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Try to make sense please. Ik weet dat je met je mbo ICT-4 niet over al teveel sociale vaardigheden beschikt, maar probeer i.i.g. je claims te beargumenteren.
ah ik heb alphaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mooi toch? dus dan hoeven wij die expansions niet te dokken?
Dus jij gaat niet spelen omdat je dondersgoed weet dat je zelf fout zat? Dus je gaat niet spelen terwijl je al lang bij mij op de server speelt en vooral met Plex en Vb? Dat is eerder kinderachtig dan je als een man te gedragen en je fouten inzien. Trollen is leuk, doordrammen niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Het eerste beschouw ik als pertinent onwaar en het tweede beschouw ik niet als kinderachtig, maar als een weloverwogen beslissing.
Jij weet niet waar je over praat. De basis, dus de bugs die jij vindt die er zijn die ik blijkbaar heel magisch kan oplossen liggen totaal aan Bukkit waar ik geen controle over heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef Jajong het volgende:
Hij komt er vanzelf achter dat zijn serverbeleid een disaster waiting to happen is. Als je known griefers er op laat spelen maar mensen bant omdat ze wat onschuldig lopen te trollen, en als je meer features gaat adden zolang de basis nog niet eens werkt, snap je 't gewoon niet.
Nikker?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet spelen omdat je dondersgoed weet dat je zelf fout zat? Dus je gaat niet spelen terwijl je al lang bij mij op de server speelt en vooral met Plex en Vb? Dat is eerder kinderachtig dan je als een man te gedragen en je fouten inzien. Trollen is leuk, doordrammen niet.
[..]
Jij weet niet waar je over praat. De basis, dus de bugs die jij vindt die er zijn die ik blijkbaar heel magisch kan oplossen liggen totaal aan Bukkit waar ik geen controle over heb.
Daarbij bannen we griefers, griefen wordt niet getolereerd. Features adden? Ik weet niet waar je het over hebt, de basis features zijn er. Totdat Bukkit niet recommed is voegen we niks toe.
En wat doe je hier eigenlijk nog nikker?
Dat komt binnenkort ook, eerst name change van de server.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Flodder450 het volgende:
Drumpie?
is het misschien een idee om [url=http://www.minecraftforum.nl/]hier[/url een topic te openen in de serverlijst, zodat wij meer mensen op drumpie kunnen aantrekken?
Ja, nikker.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nikker?.
Je laat jezelf wel lekker kennen, zwakzinnige.
Klopt, maar hij praat bullshit over de server terwijl die er geen reet van snapt, dat corrigeer ik graag.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef maurisioo het volgende:
Drumpie negeer hem hij heeft aandacht nodig
Hem een nikker noemen is een zware belediging voor echte negers, zelfs zij zijn niet zo achterlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En wat doe je hier eigenlijk nog nikker?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hem een nikker noemen is een zware belediging voor echte negers, zelfs zij zijn niet zo achterlijk
Ben je wel, tenzij je een wigger bent en je gedraagt als een nigger.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Jajong het volgende:
Waarom zou je me zo noemen? Ik ben geenzins zwart o.i.d.
Laat je ware aard maar naar boven komenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je wel, tenzij je een wigger bent en je gedraagt als een nigger.
Trollquote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laat je ware aard maar naar boven komen.
ik heb voor het eerst iets in dat topic waarvan Gogosweden een link had neergezet hier gereageerdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef mschol het volgende:
zeg, mensen, kan het weer gezellig worden hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |