Lekker gaan liggen op de bank of in bed.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef pipdebeer het volgende:
Hallo...
Ik heb last van aambeien (op dit moment ja) en ik word gek van de pijn.
Terug duwen helpt niet (komt steeds weer naar buiten) en op dit moment kan ik niet even naar de winkel een zalfje ofzo kopen.
Kan iemand me alstjeblieft helpen? Ookal is het maar om ze tijdelijk 'stil' te houden.
Heb neusspray geprobeerd en wat vaseline, maar ik merk nog niks.
Moet ik ze misschien koud maken ?
Help!
Nu mijn post verwijderen en over een half uur zul je zien dat het een troll is.quote:
Heb je internet al geprobeerd?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef pipdebeer het volgende:
Het is 20 voor 10 en wat zou de dokter er NU aan moeten doen?
Liggen is ook een hel.
Als je het niet doet zul je het niet weten.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef pipdebeer het volgende:
Het is 20 voor 10 en wat zou de dokter er NU aan moeten doen?
Liggen is ook een hel.
Dan gooi ik het topic dicht. Maar meteen topics verkloten omdat je denkt dat het topic van een troll is, is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Nu mijn post verwijderen en over een half uur zul je zien dat het een troll is.
PS: als je echt last hebt bel je de Dokterswacht in Leeuwarden maar op.
Ik quote jou ook niet, waarom zou je in godsnaam op een forum vragen wat je aan aambeien kunt doen?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef pipdebeer het volgende:
Ik probeer inderdaad die ijsblokjes wel... Misschien dooft dat de pijn even, ik ga morgen wel zalf halen denk ik.
Misschien iemand anders nog een goeie tip?
@Patrickovik: Ik heb je post niet verwijderd en ik ben ook geen troll. Ga zelf even ergens anders trollen.
Bel nou maar gewoon de huisartsenpost. Waar denk je dat ze voor zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef pipdebeer het volgende:
Ik probeer inderdaad die ijsblokjes wel... Misschien dooft dat de pijn even, ik ga morgen wel zalf halen denk ik.
Misschien iemand anders nog een goeie tip?
@Patrickovik: Ik heb je post niet verwijderd en ik ben ook geen troll. Ga zelf even ergens anders trollen.
Oke, ik zou persoonlijk niet zo snel een topic openen als ik aambeien had, maar eerder de spoeddokter bellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef pipdebeer het volgende:
@Patrickovik: Nogmaals, geen troll. En dankje voor de link, ik bel wel even.
En ik vraag hier omdat ik niet weet wat ik moet doen. Heb namelijk geen zalfjes ervoor in huis of iets anders. Dus was benieuwd of iemand anders misschien een alternatief middeltje wist...
Denk niet dat paracetamol de pijn zal gaan verminderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef pipdebeer het volgende:
Oke, dokterswacht gebeld. Geen steek verder gekomen.
Zalf werd aangeraden, spoedapotheek is tot half 11 nog los. Maarja, geen auto, sowieso geen vervoer momenteel.
Dus dat wordt koelen en 2 keer paracetamol innemen...
Ik denk dat deze topic wel dicht kan...
Alsnog bedankt voor jullie hulp.
WAT!? Een normaal persoon schijt sowieso één keer per dag. Als je al langer dan een week niet heb gescheten dan klopt er iets niet en dan verbaast het me al helemaal niet dat je pijnlijke aambeien hebt...quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef pipdebeer het volgende:
@BossBoss87: 2 ibuprofen genomen, werkt wel. Doet al minder pijn.
En ik heb afgelopen anderhalve week niet HOEVEN schijten. Geen enkele keer. Moest vandaag pas en ja... dan krijg je dit.
Huh? Ik sinds ik me kan heugen 1x per 2 dagen..max 3quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
WAT!? Een normaal persoon schijt sowieso één keer per dag.
Je weet dat dat niks te maken heeft met hoevaak je naar de wc gaat he? Als je niet vaak genoeg naar de wc gaat krijg je vanzelf wel buikpijn omdat de druk in je darmen dan oploopt. Ik poep meestal maar één keer per dag maar soms stel ik het ook weleens een dag uit. Niet bewust, maar dan heb ik gewoon geen aandrang en ga ik die dag dus ook niet. Dat heeft er ook mee te maken hoeveel je eet. Plassen gaat dan wel gewoon door.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
WAT!? Een normaal persoon schijt sowieso één keer per dag. Als je al langer dan een week niet heb gescheten dan klopt er iets niet en dan verbaast het me al helemaal niet dat je pijnlijke aambeien hebt...
Ga eens normaal eten ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef pipdebeer het volgende:
@BossBoss87: 2 ibuprofen genomen, werkt wel. Doet al minder pijn.
En ik heb afgelopen anderhalve week niet HOEVEN schijten. Geen enkele keer. Moest vandaag pas en ja... dan krijg je dit.
Als ik langer dan een week niet kan schijten (koffiedrinker met een redelijk gezond voedingspatroon), ga ik echt wel even naar de dokter ja...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
WAT!? Een normaal persoon schijt sowieso één keer per dag. Als je al langer dan een week niet heb gescheten dan klopt er iets niet en dan verbaast het me al helemaal niet dat je pijnlijke aambeien hebt...
Zelfs al is 1997 je geboortejaar, dan moet je toch wel weten dat het aardbei is en niet aarbei?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:57 schreef Sharon_97 het volgende:
Aarbeien werkt ook goed (Aarbeiensap) .
Of aarsbei ja, maar geen aarbei. Pfff Amsterdam? Dacht eerder Limburg of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Zelfs al is 1997 je geboortejaar, dan moet je toch wel weten dat het aardbei is en niet aarbei?
veel rond lopen en niet zitten. en ja je zult toch echt een zalfje moeten halenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef pipdebeer het volgende:
Zucht... Is er iemand met een serieus antwoord?
Ik word hier echt wanhopig van
Uh nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef BossBoss87 het volgende:
[..]
Oke oke sorry. Maar dan nog anderhalve week niet schijtenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Uh nee.
Een normaal persoon heeft een eigen ritme/frequentie, wat kan variëren van 2 keer per dag tot 2 keer per week, zonder abnormaal te zijn. Dan heb je nog afwijkende maar verder normale ritmes.
Het is pas een prbobleem als je van je normale ritme/frequentie afwijkt, van 2 keer per dag naar om de dag, maar ook van 2 keer per week naar iedere dag.
Want bij anale seks trek je hem niet terug?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef SkryZx het volgende:
Je moet anaal genomen worden... misschien worden ze dan wel goed teruggedrukt!
wat een onzin. 2x per week is gewoon ongezond en abnormaal hoor. En zover als ik weet verhoogt het je kans op darmkanker aanzienlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:46 schreef Tanin het volgende:
[..]
Uh nee.
Een normaal persoon heeft een eigen ritme/frequentie, wat kan variëren van 2 keer per dag tot 2 keer per week, zonder abnormaal te zijn. Dan heb je nog afwijkende maar verder normale ritmes.
Het is pas een prbobleem als je van je normale ritme/frequentie afwijkt, van 2 keer per dag naar om de dag, maar ook van 2 keer per week naar iedere dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |