Lekker gaan liggen op de bank of in bed.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef pipdebeer het volgende:
Hallo...
Ik heb last van aambeien (op dit moment ja) en ik word gek van de pijn.
Terug duwen helpt niet (komt steeds weer naar buiten) en op dit moment kan ik niet even naar de winkel een zalfje ofzo kopen.
Kan iemand me alstjeblieft helpen? Ookal is het maar om ze tijdelijk 'stil' te houden.
Heb neusspray geprobeerd en wat vaseline, maar ik merk nog niks.
Moet ik ze misschien koud maken ?
Help!
Nu mijn post verwijderen en over een half uur zul je zien dat het een troll is.quote:
Heb je internet al geprobeerd?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef pipdebeer het volgende:
Het is 20 voor 10 en wat zou de dokter er NU aan moeten doen?
Liggen is ook een hel.
Als je het niet doet zul je het niet weten.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef pipdebeer het volgende:
Het is 20 voor 10 en wat zou de dokter er NU aan moeten doen?
Liggen is ook een hel.
Dan gooi ik het topic dicht. Maar meteen topics verkloten omdat je denkt dat het topic van een troll is, is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Nu mijn post verwijderen en over een half uur zul je zien dat het een troll is.
PS: als je echt last hebt bel je de Dokterswacht in Leeuwarden maar op.
Ik quote jou ook niet, waarom zou je in godsnaam op een forum vragen wat je aan aambeien kunt doen?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef pipdebeer het volgende:
Ik probeer inderdaad die ijsblokjes wel... Misschien dooft dat de pijn even, ik ga morgen wel zalf halen denk ik.
Misschien iemand anders nog een goeie tip?
@Patrickovik: Ik heb je post niet verwijderd en ik ben ook geen troll. Ga zelf even ergens anders trollen.
Bel nou maar gewoon de huisartsenpost. Waar denk je dat ze voor zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef pipdebeer het volgende:
Ik probeer inderdaad die ijsblokjes wel... Misschien dooft dat de pijn even, ik ga morgen wel zalf halen denk ik.
Misschien iemand anders nog een goeie tip?
@Patrickovik: Ik heb je post niet verwijderd en ik ben ook geen troll. Ga zelf even ergens anders trollen.
Oke, ik zou persoonlijk niet zo snel een topic openen als ik aambeien had, maar eerder de spoeddokter bellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef pipdebeer het volgende:
@Patrickovik: Nogmaals, geen troll. En dankje voor de link, ik bel wel even.
En ik vraag hier omdat ik niet weet wat ik moet doen. Heb namelijk geen zalfjes ervoor in huis of iets anders. Dus was benieuwd of iemand anders misschien een alternatief middeltje wist...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |