Vooruit dan maarquote:
Nee, eigenlijk niet, doe maar een koude pilsquote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand trek in warme chocolademelk met hazelnoot?
Ja kon dat maarquote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je toch zonder die persoon?
Waarom niet? Dan rijd jij toch met die ander om en om 2x4 uur op 1 dag?quote:
Het wordt te duur dan...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
Mag het ook zonder de hazelnoot en met een flinke dot koude slagroom?
[..]
Waarom niet? Dan rijd jij toch met die ander om en om 2x4 uur op 1 dag?
Ja hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
Mag het ook zonder de hazelnoot en met een flinke dot koude slagroom?
Ja dat is dan weer niet zo gek. Maarre..wisten jullie dat die persoon nog afhankelijk was van vrij vragen?quote:
nee. Dit plan is pas vrijdagavond geboren haha Ik moest ook nog vrij vragen aanvankelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer niet zo gek. Maarre..wisten jullie dat die persoon nog afhankelijk was van vrij vragen?
Ja, het plan is dus bijna een week geleden geboren. Dus die persoon ging er vanuit dat hij/zij vrij was en hoorde nu opeens van niet? Of die wist het wel en dacht het wel even te kunnen regelen?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee. Dit plan is pas vrijdagavond geboren haha Ik moest ook nog vrij vragen aanvankelijk
gehuurd en ook al in ons bezit (gehuurd vanaf vandaag)quote:Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
Hadden jullie nou al een auto gehuurd, of was die geleend?
ja precies... dan hadden we de auto op zich nog wel kunnen gebruiken hier in de omgeving... maar tochquote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig maar, anders was het ook zo zonde geweest.
Het is gewoon de keiharde werkelijkheidquote:
Ja als je dan een auto huurt, dan wil je dat niet voor 3 meter de straat uitquote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja precies... dan hadden we de auto op zich nog wel kunnen gebruiken hier in de omgeving... maar toch
Vegas!
Ja, maar dat is dan nog wel leuk om te horenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is gewoon de keiharde werkelijkheid![]()
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan nog wel leuk om te horen
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef wyccie het volgende:
http://www.boston.com/big(...)phic_photo_cont.html
Wel wat dubbele met de vorige, maar er zitten nog steeds prachtige kleurenplaatjes bij.
Ja en met tomtomaat is dat onmogelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Ik weet trouwens weer waarom ik bijna niet meer in de AKQ komIk ben veel te competitief, wil gelijk eerste komen te staan
Preciesquote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en met tomtomaat is dat onmogelijk
Ja maar die speelt al heel lang niet meer meequote:
Sorry, maar had deze periode gekund. Ben er een stuk minder geweest.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en met tomtomaat is dat onmogelijk
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oehh ben nerveus voor mijn drivers test
Whehehe voor lulquote:
Nou, dat is niet zo erg. Het zou pas erg zijn als het dier niet dood wasquote:Was er een speciale aanleiding?
Tja, vlees komt van een dood dier. Dat besef volledig laten doordringen, meer was er niet nodig.
Ok, maar wacht even tot ik mijn geweer heb gepakt..quote:
Nu snap ik waarom je van achtbanen houdt...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
degene die me naar de rijtest zou brengen en wiens auto ik zou gebruiken kwam te laat. verdomme, woest. morgenochtend dan maar
?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je van achtbanen houdt...
Happy, sad, happy, angry, happy, angry, happy, sad.quote:
Duck!quote:
Ik zeg ook niet dat je geen reden hebt om daar pissed off over te zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou vind dat ik nu wel echt een reden heb om pissed te zijnhij wist hoe graag ik dit wilde doen...
Wat was zijn excuus?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou vind dat ik nu wel echt een reden heb om pissed te zijnhij wist hoe graag ik dit wilde doen...
6 TB, 450 euro ongeveer..was 1100-1200quote:Op donderdag 1 december 2011 00:46 schreef Whiteguy het volgende:
Nem hoe duur was die NAS ?
(gezien harddisks momenteen hun gewicht in goud waard zijn ongeveer...)
Dat had dan een hele goeie deal geweest, gezien de prijzen van schijven idd.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
6 TB, 450 euro ongeveer..was 1100-1200
HD's zijn ongeveer 150% duurder geworden sinds de overstromingen.
Dat grafiekje zegt me niet zoveel. Per hoeveel GB is die prijs?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat had dan een hele goeie deal geweest, gezien de prijzen van schijven idd.
[ afbeelding ]
3x 2TB is al zo'n beetje 450 euro.
Ik zit met een half oog te kijken en heb echt veel produkten lang zien staan. Slechts enkelen waren heeeeeeel snel weg.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:01 schreef wyccie het volgende:
Onmogelijk om iets te kopen zonder eerst de specs gezien te hebben. Ze staan er gemiddeld 4 seconden op voor het uitverkocht raakt.
Ik denk dat ze al automatisch uitverkocht raken wanneer iemand alleen de Neem ik-knop heeft aangeklikt, dus nog zonder de betaling af te maken. Dan kunnen ze in de tussentijd de specs lezen. Uiteindelijk willen ze het toch niet en dan komen de producten weer terug in de Hunt.
Waarom zou ik op de mobiele site zitten?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:09 schreef wyccie het volgende:
Zit je dan wel op de mobiele site met de autorefresh?
Dit schort staat er inderdaad een eeuwigheid op.
Omdat die wel autorefresht.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zou ik op de mobiele site zitten?
Ik vond het ook echt een PS-dingquote:Op donderdag 1 december 2011 01:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
best geinig schort...
enn morgen om 7:45 gaan we het weer proberen
midden in de ochtendspits
Ah..nou, ook daar nog steeds een schort. Geen gewild produktquote:Op donderdag 1 december 2011 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat die wel autorefresht.
Was een tip op het forum. Gewoon via je PC-browser werkt dat, ik heb ook maar een gewone telefoon.
het schort? ja is het ook welquote:Op donderdag 1 december 2011 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt een PS-ding
Met andere woorden: "we weten dat het ding crappy uitziet"quote:Klein genoeg om elke dag bij u te dragen, en zowel de bouwkwaliteit als de lichtopbrengst zullen u verbazen.
Wel er is dit jurkje:quote:Op donderdag 1 december 2011 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ja dat short ja. Maar misschien komt omdat ik meen een keer zo'n jurkje op een foto te hebben gezien...
Je zou het bijna aantrekken naar een galaquote:Op donderdag 1 december 2011 01:24 schreef wyccie het volgende:
Hehe, daar heb je je schort dus al. Maar dat schort is wel van gewaxt katoen en vlekt niet. En het heeft baleinen. Best een chique ding eigenlijk.
Ja die ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel er is dit jurkje:
[ afbeelding ]
ja maar het is dus wegquote:Op donderdag 1 december 2011 01:24 schreef wyccie het volgende:
Hehe, daar heb je je schort dus al. Maar dat schort is wel van gewaxt katoen en vlekt niet. En het heeft baleinen. Best een chique ding eigenlijk.
stamt nog uit de 80's, van mijn ma gejatquote:Op donderdag 1 december 2011 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou het bijna aantrekken naar een gala
[..]
Ja die ja.
Ik denk dat het niet eens gaat opvallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Je zou het bijna aantrekken naar een gala
Echt?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
stamt nog uit de 80's, van mijn ma gejat
Ik dacht zelfs dat het voorheen nog wel eens beschikbaar was ook als het die dag verkocht was.quote:
Die was inderdaad heel snel wegquote:Op donderdag 1 december 2011 01:41 schreef wyccie het volgende:
Die was ook weer weg voor ik had kunnen lezen wat het ding allemaal kan.
Dag Lubjequote:
Ah, dat heb je hier ook, secret hotel heet hetquote:Op donderdag 1 december 2011 03:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier in de States heb je het fijne 'Hotwire'; dan kun je een hotel boeken in een bepaalde plaats/op een bepaalde plek, maar je weet niet welk hotel tot nadat je betaald hebt. Je krijgt alleen een 'area' en een aantal sterren. Dat maakt het om de een of andere reden extra goedkoop; het zijn de laatste kamers die een hotel over heeft. Daardoor slapen wij nu hier: http://montecarlo.com/ vrijdag tot zondag
en dit is onze uitgewerkte trip:
[ afbeelding ]
Donderdag weg om 12:00, en dan doorkarren
Arches National Park vrijdag ochtend (zonsopgang)
Las Vegas vrijdagmiddag tot zondagavond, zonsondergang aldaar en dan rijden naar Grand Canyon; daar maandag doorbrengen, doorrijden naar Tusla, Oklahoma waar mijn echte beste vriendin woont, en daar slapen en dan terug naar de 'Burg.
quote:
Nog steeds bij mijn oudersquote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Waar werk je eigenlijk nu MaJo?
Ik heb m'n tas gepakt, zo nog even pinnen en dan straks richting de Veluwe
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Waar werk je eigenlijk nu MaJo?
Ik heb m'n tas gepakt, zo nog even pinnen en dan straks richting de Veluwe
C4 is geen amateurquote:Op donderdag 1 december 2011 11:17 schreef MadMaster het volgende:
Cobra?
http://www.at5.nl/artikelen/72382/politie-betrapt-amateursoldaat
Arches is mooiquote:Op donderdag 1 december 2011 03:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier in de States heb je het fijne 'Hotwire'; dan kun je een hotel boeken in een bepaalde plaats/op een bepaalde plek, maar je weet niet welk hotel tot nadat je betaald hebt. Je krijgt alleen een 'area' en een aantal sterren. Dat maakt het om de een of andere reden extra goedkoop; het zijn de laatste kamers die een hotel over heeft. Daardoor slapen wij nu hier: http://montecarlo.com/ vrijdag tot zondag
en dit is onze uitgewerkte trip:
[ afbeelding ]
Donderdag weg om 12:00, en dan doorkarren
Arches National Park vrijdag ochtend (zonsopgang)
Las Vegas vrijdagmiddag tot zondagavond, zonsondergang aldaar en dan rijden naar Grand Canyon; daar maandag doorbrengen, doorrijden naar Tusla, Oklahoma waar mijn echte beste vriendin woont, en daar slapen en dan terug naar de 'Burg.
Waar wordt die beurs gehouden dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog steeds bij mijn ouders
Vandaag sta ik met mijn moeder op een beurs in Rotterdam. Duurt tot 4 uur dus misschien nog even de stad in daarna
quote:Appeltje Eitje voor Barack Obama volgend jaar. De republikeinse presidentskandidaten gaan keer op keer de fout in. Zowel Herman Cain als Rick Perry "oopsen" zich een ongeluk tijdens de verkiezingscampagne, maar nu doet de vrouwelijke kandidate, Michele Bachmann, ook een duit in het republikeinse faalzakje door te stellen dat als zij het voor het zeggen had, de Amerikaanse Ambassade in Iran, gesloten zou worden na de bestorming afgelopen week van de Engelse Ambassade door opgehitste "studenten". Bachmann was waarschijnlijk even vergeten dat Amerika al sinds 1980 geen ambassade meer heeft in Iran na een soortgelijke bestorming op 4 November 1979.
Je zou ze zo een banketstaaf met laxeermiddel geven...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Altijd leuk als je collega's op de 1e van de maand besluiten om allerlei query's, die je dan nodig hebt i.v.m. verantwoording voorgaande maand, onaangekondigd aan te gaan passen...
en die dan rectaal inbrengen?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou ze zo een banketstaaf met laxeermiddel geven...
oud nieuwsquote:Op donderdag 1 december 2011 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie het laatste "briljante" nieuws uit de vs al gehoord trouwens?
Obama wil dat er gezonder gegeten gaat worden op de scholen (goede zaak).
Dus heeft het Amerikaanse Congres in al hun wijsheid besloten dat pizza vanaf nu gezien mag worden als groente. Dit vanwege de hoeveelheid tomaat die in de saus zit.
Maar hopen dat de Senaat dat besluit tegen zal houden.
What....the....fuck. Charles Groenhuijsen schreef "Amerikanen zijn niet gek".quote:Op donderdag 1 december 2011 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
Dus heeft het Amerikaanse Congres in al hun wijsheid besloten dat pizza vanaf nu gezien mag worden als groente. Dit vanwege de hoeveelheid tomaat die in de saus zit.
Ken je De Machinist? Is wel een tof gebouw, tevens café en restaurant. Alleen de beurs is best saai. In ruim drie uur maar 3 potentiële klanten gesprokenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar wordt die beurs gehouden dan?
Heel toevallig een paar maanden geleden langsgelopen met geocachen. Mooi oud gebouwquote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken je De Machinist? Is wel een tof gebouw, tevens café en restaurant. Alleen de beurs is best saai. In ruim drie uur maar 3 potentiële klanten gesproken
Ik moet vanavond wel weer aan het werk ja, maar onbetaald en niet in een winkelquote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef knappekloon het volgende:
goeiemiddag![]()
meer mensen die vandaag extra koopavond moeten werken?
Nee, zit niet in die branchequote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef knappekloon het volgende:
goeiemiddag![]()
Misschien leuk om eens te checken? Zit op een leuk plekje inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2011 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel toevallig een paar maanden geleden langsgelopen met geocachen. Mooi oud gebouw
Aan de achterkant ligt een ministrandje met stranttentje.
Dan zit je dus vlak bij Delfshaven.
Maar misschien is dat het zelfs nog wel.
Ik gok de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef knappekloon het volgende:
wat is JVT?
normaal is er hier ook geen koopavond, maar morgen maar door die rare man met die witte baard moeten we open
Geocachen is het moderne schatzoeken. Met GPS-gegevens puzzeltochten doen zeg maar.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien leuk om eens te checken? Zit op een leuk plekje inderdaadik vind dit deel van Rotterdam sowieso mooi, net als de zuidas
Maarre, wat is geocachen?
Wat checken?quote:
Nou ja, een paar honderd meter verderop is het pas echt mooi, in Delfshaven zelf. Dat is nog een echt oud stukje Rotterdam. Daar zitten ook die brouwerij en dat tapasrestaurantje waar ik het over had.quote:Zit op een leuk plekje inderdaadik vind dit deel van Rotterdam sowieso mooi, net als de zuidas
Noem het schatzoeken aan de hand van GPS coordinaten en puzzels.quote:Maarre, wat is geocachen?
Donderdag is toch altijd koopavond? Of ben ik nu te stads?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef knappekloon het volgende:
wat is JVT?
normaal is er hier ook geen koopavond, maar morgen maar door die rare man met die witte baard moeten we open
Ligt er helemaal aan waar je in het land zit. Bij ons (Rotterdam en omstreken) is het vooral vrijdag.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Donderdag is toch altijd koopavond? Of ben ik nu te stads?
Jeugd van Tegenwoordig
In kleinere steden is het volgens mij altijd op vrijdag, in ieder geval in Utrecht en Gelderlandquote:Op donderdag 1 december 2011 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je in het land zit. Bij ons (Rotterdam en omstreken) is het vooral vrijdag.
Rotterdam zelf ookquote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
In kleinere steden is het volgens mij altijd op vrijdag, in ieder geval in Utrecht en Gelderlandwijk, Zeist, Culemborg, Veenendaal, allemaal op vrijdag
Maar Rotterdam zelf ook of de omliggende steden?
Hoef je er alleen nog maar patat bij te serveren dus. (Dat was immers al als groente bestempeld)quote:Op donderdag 1 december 2011 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, dat was mijn plan ook vorige keerquote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef MaJo het volgende:
Kan geen lange stukken tekst quoten op mijn mobiel
Ik bedoel het restaurant of café checkenben wel benieuwd naar delfshaven, ziet er mooi uit van een afstand, wilde er altijd al eens heen. Moeten we de volgende date daar maar plannen
Vanwege de grote hoeveelheid aardappels?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoef je er alleen nog maar patat bij te serveren dus. (Dat was immers al als groente bestempeld)
hier nietquote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok de jeugd van tegenwoordig
Ik vond de extra koopavonden altijd wel lekker toen ik nog in een winkel werkte, is het lekker druk
Nee, wel die dan gaan shoppen...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef knappekloon het volgende:
goeiemiddag![]()
In wat voor winkel sta je dan, als ik mag vragen?quote:
Pas je wel op?quote:
volgens mn boekje wel, volgens mn examinator nietquote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas je wel op?
En rechtsaf door rood mag he?
En waarom volgens hem niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens mn boekje wel, volgens mn examinator niet
haar. Geen idee, maar ik hou er toch niet echt vanquote:
Het is bijna weekend, het magquote:
automaat, geen hellingproef dus. geen snelweg. wel achteruit een bocht maken.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat heb je moeten dopen er voor?
Invoegen op de snelweg, straatje keren, helling proef, inparkeren?
Amerikaanse dateringquote:
Ik wel, eindelijk mag je een keer door rood rijden daar...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haar. Geen idee, maar ik hou er toch niet echt van
Doorstroming van het verkeer is erg belangrijk. Dus gewoon lekker afwachten of ze achter je gaan toeteren. Doe ze het niet, lekker blijven staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haar. Geen idee, maar ik hou er toch niet echt van
Ik wens je en alle mede-weggenoten veel plezier!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
automaat, geen hellingproef dus. geen snelweg. wel achteruit een bocht maken.
tmobile, en omdat het van de baas moet.... ( goede wil laten zien ofzo)quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In wat voor winkel sta je dan, als ik mag vragen?
Als het er niet druk is, warom is 'ie dan open, denk ik dan...
Ja, dat kan ook een reden zijn...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef knappekloon het volgende:
[..]
tmobile, en omdat het van de baas moet.... ( goede wil laten zien ofzo)
me latten chauffeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef MadMaster het volgende:
Maar PS, als je dat papiertje niet had gehaald, hoe had dan gegaan naar Vegas?
Wettelijk gezien woon ik vanaf vandaag in allebei haha. Ik sta ingeschreven nog in Nederland, maar dit is 'bewijs' dat ik hier woon; althans genoeg voor de Amerikaanse staat.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef knappekloon het volgende:
puntenslijpsel, woon jij in amerika of tijdelijk??
ben je daar van plan de rest van je leven te blijven wonen?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
me latten chauffeuren
[..]
Wettelijk gezien woon ik vanaf vandaag in allebei haha. Ik sta ingeschreven nog in Nederland, maar dit is 'bewijs' dat ik hier woon; althans genoeg voor de Amerikaanse staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
140lbs!lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Weet ik nog nietquote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ben je daar van plan de rest van je leven te blijven wonen?
ik hoop echt niet dat dit er doorheen komt. als ik alle films zou moeten komen zou het mij heeeeel veel geld gaan kostenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een rommeltje is het toch: http://www.nu.nl/internet(...)ploaders-pakken.html
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
140lbs!Kijk, ik dacht nog...hier ga ik een opmerking over maken want geen enkele vrouw wil graag haar bericht zo open en bloot de wereld in. Maar toen dacht ik toch: nee, ik zeg niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, dan kun je altijd weer vertrouwen op anderen mensen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Juist. Maar vertel eens: waarom zou jij er NIET voor hoeven betalen?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ik hoop echt niet dat dit er doorheen komt. als ik alle films zou moeten komen zou het mij heeeeel veel geld gaan kosten
omdat ik het gratis kan downloaden nuquote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Maar vertel eens: waarom zou jij er NIET voor hoeven betalen?
ik studeerquote:
Altijd WG, altijd.quote:
Zoveel weeg ik toch ook weer nietquote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, ik dacht nog...hier ga ik een opmerking over maken want geen enkele vrouw wil graag haar bericht zo open en bloot de wereld in. Maar toen dacht ik toch: nee, ik zeg niets.
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag is: waarom meen jij dat jij niet HOEFT te betalen voor een produkt? Waarom vindt jij dat je dingen mag stelen en er niet voor hoeft te betalen?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef knappekloon het volgende:
[..]
omdat ik het gratis kan downloaden nu( okeeee behalve de kosten voor de nieuwsserver)
Minder zelfs. Een pound is niet precies 500 gr.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:38 schreef knappekloon het volgende:
[..]
je moet dat toch altijd door 2en delen? dus 70 kilo?? dat valt toch wel mee?
Nee, helemaal niet juist en dat zeg ik ook niet. Maar het is gewoon een algemeen bekend feit dat vrouwen niet op hun gewicht gewezen willen worden, dus dan houd je gewoon je mond erover.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zoveel weeg ik toch ook weer niet![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, ik dacht nog...hier ga ik een opmerking over maken want geen enkele vrouw wil graag haar bericht zo open en bloot de wereld in. Maar toen dacht ik toch: nee, ik zeg niets.
Ik zou het adres weghalen...de rest boeit niet zo.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar als ik PS was zou ik wel even de naam verwijderen.
niet door tweeën. Ik weeg 60quote:Op donderdag 1 december 2011 16:38 schreef knappekloon het volgende:
[..]
je moet dat toch altijd door 2en delen? dus 70 kilo?? dat valt toch wel mee?
Verbazingwekkend trouwens hoe makkelijk het was om online een creditcard aan te vragen met die gegevens.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het adres weghalen...de rest boeit niet zo.
I guess soquote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is categorie D trouwens PS? Het Nederlandse B?
Hotel Overbosch in Garderenquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I guess soen voor een credit card moet je toch echt mijn SSN hebben
en het is mijn adres niet, maar van het hoofdgebouw van mijn school
woog ik maar zo weinig (nee nu niet vragen naar mijn gewicht want dat zeg ik toch niet!, maar ik ben geen olifantquote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet door tweeën. Ik weeg 60
ach omdat het gratis is maak ik er gewoon graag gebruik van.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet. Mijn vraag is: waarom meen jij dat jij niet HOEFT te betalen voor een produkt? Waarom vindt jij dat je dingen mag stelen en er niet voor hoeft te betalen?
Voor de 2e keer: dat is mijn vraag niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ach omdat het gratis is maak ik er gewoon graag gebruik van.
omdat ik veel films kijk, veel naar de bioscoop ga, veel bluray dvd's koop en ik dat allemaal hartstikke duur vind.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor de 2e keer: dat is mijn vraag niet.
Waarom vindt jij dat je recht hebt op gratis producten?
Dus omdat jij het duurt vindt, vindt je dat je er niet voor hoeft te betalen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef knappekloon het volgende:
[..]
omdat ik veel films kijk, veel naar de bioscoop ga, veel bluray dvd's koop en ik dat allemaal hartstikke duur vindt.
Oh jawel, veel zelfs. Maar soms is het leuk om advocaat van de duivel te spelen.quote:en alsof jij nooit gratis een muziekje oid hebt gedownload?
ah mij wel bekend, heb in Garderen gewerkt voor ik de de kroeg overnamquote:
als cd's en dvd's een stuk goedkoper worden aangeboden, ben ik eerder geneigd ze te kopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus omdat jij het duurt vindt, vindt je dat je er niet voor hoeft te betalen?
[..]
Oh jawel, veel zelfs. Maar soms is het leuk om advocaat van de duivel te spelen.
Ik vind het namelijk heel interessant om te zien hoe mensen menen recht te hebben op gratis produkten en dan vooral waarom ze dat vinden.
Het feit dat iets duur is is geen argument om er niet voor te betalen.
Heerlijk, zoveel drogredenenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:12 schreef knappekloon het volgende:
[..]
als cd's en dvd's een stuk goedkoper worden aangeboden, ben ik eerder geneigd ze te kopen.
de filmindustrie is een miljardenindustrie, zoveel mensen verdienen er ontzettend veel geld aan en dat vind ik oneerlijk.
cameron diaz heeft vorig jaar 31 miljoen dollar verdiend door een paar filmpjes. iets minder mag ook wel, en ik vind het stom dat ik dat dan moet betalen.
Ik vind helemaal niet dat ik recht heb op gratis producten.quote:maar waarom vind jij dat jij recht hebt op gratis producten dan?
juist ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk zegt is: "ik verdien te weinig maar ik wil wel leuke dingen doen"
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor de 2e keer: dat is mijn vraag niet.
Waarom vindt jij dat je recht hebt op gratis producten?
Uit de stats van de AKQquote:Op donderdag 1 december 2011 17:17 schreef Yurithemaster het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)0e-topic-op-fok.html
waar komt die medaillespiegel eigenlijk vandaan?
Weinig popcorn hoor, maar ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe men vindt dat bedrijven als Microsoft "wel genoeg verdiend hebben" en dat men die stelling met alle onredelijkheid in de wereld blijft verdedigenquote:
Die 30 mio kwam slechts van het inspreken van shrek 3, inkomsten van andere films komen daar dus nog bovenopquote:Op donderdag 1 december 2011 17:12 schreef knappekloon het volgende:
[..]
als cd's en dvd's een stuk goedkoper worden aangeboden, ben ik eerder geneigd ze te kopen.
de filmindustrie is een miljardenindustrie, zoveel mensen verdienen er ontzettend veel geld aan en dat vind ik oneerlijk.
cameron diaz heeft vorig jaar 31 miljoen dollar verdiend door een paar filmpjes. iets minder mag ook wel, en ik vind het stom dat ik dat dan moet betalen.
maar waarom vind jij dat jij recht hebt op gratis producten dan?
Ik ben best bereid een dagje film inspreken te doen voor de helft overigens.quote:Diaz collected her largest payday to date, snaring $30 million for her voice role in "Shrek the Third." Diaz will take a more serious turn with her role in the upcoming film "My Sister's Keeper."
ik voel me aangevallenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weinig popcorn hoor, maar ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe men vindt dat bedrijven als Microsoft "wel genoeg verdiend hebben" en dat men die stelling met alle onredelijkheid in de wereld blijft verdedigen
Het is zo makkelijk he. Je moet gewoon zeggen: ik heb er geen recht op, ik heb alleen geen zin om ervoor te betalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ik voel me aangevallen![]()
ik ben van mening dat mensen die 32 miljoen verdienen echt wel een tonnetje extra mogen inleveren en dat aan een arm iemand mogen geven. Daarom stem ik ook op de PvdA of de SP en niet op een rechtse partij. Vind jij dat onredelijk? prima, dat is jouw mening. Heb dan ook respect voor mijn mening.
En ik was het toch eens met je zin; ik verdien te weinig, maar ik wil gewoon leuke dingen doen.
klaaaaaar nu ga ik niet meer op je reageren en ga ik het gewoon gezellig hebben op dit forum
Ah ja, maar dan geven ze het vrijwillig weg, dat is wat anders dan van ze stelen. Of vindt je dat er wat mensen proletarisch mogen komen winkelen in hun huis, ter waarde van een ton?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ik voel me aangevallen![]()
ik ben van mening dat mensen die 32 miljoen verdienen echt wel een tonnetje extra mogen inleveren en dat aan een arm iemand mogen geven.
Maar ook dat is geen echte reden, toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik download series, en ik vind dat ik dat gewoon mag blijven doen. De series die ik download worden niet of niet meteen uitgezonden in Nederland maar wel in AmerikaEn daar kijk ik sowieso niet dus reclame inkomsten missen ze niet aan mij
Het huidige verdienmodel zal voor dergelijke bedrijven wel het meest interessant zijn; maar om even een voorbeeld te geven: office 2010 enterprise edition kost mij via de universiteit 49 euro. Dat bedrag ben ik best bereid te betalen en dan koop ik hem gewoon legaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weinig popcorn hoor, maar ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe men vindt dat bedrijven als Microsoft "wel genoeg verdiend hebben" en dat men die stelling met alle onredelijkheid in de wereld blijft verdedigen
Ik ben het met je eens dat veel produkten behoorlijk duur zijn. Kijk eens naar CD's in Nederland waarvan de prijs gewoon bewust hoog gehouden wordt. Dus ze schieten zichzelf in de voet.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het huidige verdienmodel zal voor dergelijke bedrijven wel het meest interessant zijn; maar om even een voorbeeld te geven: office 2010 enterprise edition kost mij via de universiteit 49 euro. Dat bedrag ben ik best bereid te betalen en dan koop ik hem gewoon legaal.
Als niet-student is dat pakket met een adviesprijs van 649,- wel enigszins overpriced; dan moet je als bedrijf ook niet vreemd opkijken dat mensen het kopieeren.
Ja leuk plaatje maar natuurlijk dikke onzin.quote:
ach het is zo verdomd makkelijk om het te downloaden, waarom dan niet gebruiken?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja, maar dan geven ze het vrijwillig weg, dat is wat anders dan van ze stelen. Of vindt je dat er wat mensen proletarisch mogen komen winkelen in hun huis, ter waarde van een ton?
Waarom zou dat geen echte reden zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ook dat is geen echte reden, toch?
Het is voor mij ook dé reden om ze te downloaden.
Plaatje is geen onzin. Diefstal ontneem je iemand iets. Als ik een serie kijk die ik anders niet gezien zou hebben, dan ontneem ik niemand iets.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja leuk plaatje maar natuurlijk dikke onzin.
Natuurlijk is dat de oplossing. Maar dat snappen de bedrijven schijnbaar nog niet helemaal. Pathé begint het al een klein beetje te begrijpen met hun unlimited-abo: voor een vaste prijs onbeperkt film kijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, wat ik echt vind: de techniek is er. Iedereen weet dat de techniek er is. Wordt dan verdorie niet eens tijd voor de bedrijven om hún verkoopmodel aan te passen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat de oplossing. Maar dat snappen de bedrijven schijnbaar nog niet helemaal. Pathé begint het al een klein beetje te begrijpen met hun unlimited-abo: voor een vaste prijs onbeperkt film kijken.
Geef mij voor 5 euro in de maand onbeperkt toegang tot alle Amerikaanse series die ik volg, en doe er nog eens 2,50 bij voor Nederlandse ondertiteling. Ik betaal wel hoor.
Semantisch gemierenneuk.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Plaatje is geen onzin. Diefstal ontneem je iemand iets. Als ik een serie kijk die ik anders niet gezien zou hebben, dan ontneem ik niemand iets.
Wat overigens niets te maken heeft met het wel of niet downloaden, of redenen daarvoor. Het is alleen een verkeerd gebruik van terminologie.
Jaaaaaaaa dat wordt het ook maar dat is geen reden om nu niet te betalen!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, wat ik echt vind: de techniek is er. Iedereen weet dat de techniek er is. Wordt dan verdorie niet eens tijd voor de bedrijven om hún verkoopmodel aan te passen?
Omdat je steelt.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:37 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ach het is zo verdomd makkelijk om het te downloaden, waarom dan niet gebruiken?
Dus omdat de iPhone in de VS eerder uitkomt vindt je dat je hier recht hebt op een gratis iPhone in de tussentijd?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen echte reden zijn
Fysieke producten en virtuele dingen kun je niet vergelijken vind ikquote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus omdat de iPhone in de VS eerder uitkomt vindt je dat je hier recht hebt op een gratis iPhone in de tussentijd?
Maar daar ging de discussie niet over. Daar is het heen gegaan en dat is nu precies wat ik bedoel. Niemand kan me vertellen waarom ze recht hebben op gratis produkten en komen vervolgens met ene heel verhaal waarom ze downloaden...niet waarom ze denken daar recht op te hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzinnige discussie?
Iedereen download hier wel eens wat, iedereen steelt dus en niemand wordt gearresteerd.
Prima, iedereen happy!!
17 uur?? wat voor werk doe je als ik vragen hebquote:Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo ben best gaar, gisteren 17 uur gewerkt, kan het vandaag goed merken...
Waarom niet? Er is een produkt gemaakt, daar is in geinvesteerd. Daar moet geld voor betaald worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fysieke producten en virtuele dingen kun je niet vergelijken vind ik
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fysieke producten en virtuele dingen kun je niet vergelijken vind ik
Dat is het verschil tussen fysiek verlies van goederen ten opzichte van verlies van mogelijke omzet.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is een produkt gemaakt, daar is in geinvesteerd. Daar moet geld voor betaald worden.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dat is het verschil tussen fysiek verlies van goederen ten opzichte van verlies van mogelijke omzet.
Dat is ook de reden dat de rekensommetjes van de Brein / buma/stemra nooit kloppen.
1000 downloads staat niet gelijk aan 1000x 20 euro omzetverlies. Aangezien misschien maar 1 van de 1000 mensen dat album daadwerkelijk gekocht zou hebben als de download mogelijkheid niet bestond.
Als er 1000 fietsen gestolen worden, heeft dat echter wel direct gevolgen voor 1000 fietsenbezitters.
Ah, dus je gaat het nu over de rekenmethode voor vergoedingen hebben, niet over het feit dat er produkten worden gebruikt waar niet voor betaald is. Ik ben het namelijk met je eens wat betreft dat rekensommetje, maar dat is niet waar het om gaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dat is het verschil tussen fysiek verlies van goederen ten opzichte van verlies van mogelijke omzet.
Dat is ook de reden dat de rekensommetjes van de Brein / buma/stemra nooit kloppen.
1000 downloads staat niet gelijk aan 1000x 20 euro omzetverlies. Aangezien misschien maar 1 van de 1000 mensen dat album daadwerkelijk gekocht zou hebben als de download mogelijkheid niet bestond.
Als er 1000 fietsen gestolen worden, heeft dat echter wel direct gevolgen voor 1000 fietsenbezitters.
Heeft geen reet te maken met het feit dat je ervoor moet betalen of niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Etcetera het volgende:
Daar komt ook nog eens bij dat een digitaal product gewoon weer teruggenomen kan worden. Zie Spotify, waar labels kunnen zeggen 'nee hoor, dit doen we niet meer'. *poef* weg muziek. Gaat je toch een stuk minder snel lukken bij een fysiek product.
Voor je het weet zit je eropquote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jemig, wat is de kast weer laag vandaag
Maar het is wel kut als het je overkomtquote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft geen reet te maken met het feit dat je ervoor moet betalen of niet.
Dat is slechts een voorbeeld om duidelijk te maken dat fysieke producten en virtuele producten niet vergelijkbaar zijn. Waarvan jij zei dat het wel zo is.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat het nu over de rekenmethode voor vergoedingen hebben, niet over het feit dat er produkten worden gebruikt waar niet voor betaald is. Ik ben het namelijk met je eens wat betreft dat rekensommetje, maar dat is niet waar het om gaat.
Is het nou echt zo moeilijk?
Absoluut..maar dus een compleet ander verhaalquote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar het is wel kut als het je overkomt
Nee, het is een voorbeeld om aan te tonen dat de berekening van gemiste inkomsten niet klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is slechts een voorbeeld om duidelijk te maken dat fysieke producten en virtuele producten niet vergelijkbaar zijn. Waarvan jij zei dat het wel zo is.
quote:
Als je alleen die zin uit de context trekt wel jaquote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is een voorbeeld om aan te tonen dat de berekening van gemiste inkomsten niet klopt.
Daar zijn ze nog niet over uit geloof ikquote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooie ontwikkeling trouwens.
Werkt het met terugwerkende kracht trouwens?
Ik kan op Nu bijvoorbeeld geen artikel vinden.
Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zijn ze nog niet over uit geloof ik
Gewoon een jaartje over debatteren, is het geen issue meerquote:Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zijn ze nog niet over uit geloof ik
Iesch koeltoer!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Karzai: vrouw moet met verkrachter trouwen
quote:Beau van Erven Dorens vindt niet dat hij de reden is van het floppen van het SBS 6-programma Het Beste Idee van Nederland. Dit zegt de presentator in Privé.
Beau van Erven Dorens, hét flopkanon van Nederland en hij beweert dat het niet aan hem ligtquote:Eerder mislukten CQC, Hole in the Wall, De Nieuwe Uri Geller, De Zaterdagavondshow met Marc-Marie en Beau en Show Me The Money van de SBS 6-coryfee
wat is OUD?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Etcetera het volgende:
Zit tegenwoordig meer in OUD dan hier geloof ik
ik hou van holland was wel erg leuk...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Beau van Erven Dorens, hét flopkanon van Nederland en hij beweert dat het niet aan hem ligt
Niet jong.quote:
Nummertje 74quote:
Dat is toch Linda de Mol?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ik hou van holland was wel erg leuk...
Meningen verschillenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ik hou van holland was wel erg leuk...
Ushi was één seizoen leuk..de rest en alle andere afgeleiden is alweer uitmelken van een oude formule. Inderdaad niet interessant meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meningen verschillen
Kom wel eens ergens over de vloer waar dat en dat programma van ushi/wendy v dijk wel eens aan staat... en dat vind ik ook echt vre-se-lijk.
Wacht maar. Er komt zelfs een film over.....quote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meningen verschillen
Kom wel eens ergens over de vloer waar dat en dat programma van ushi/wendy v dijk wel eens aan staat... en dat vind ik ook echt vre-se-lijk.
Wel vrij roze voor varkensvleesquote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag weer eens vlees op het menu
[ afbeelding ]
Hij was weer prima
Daar heb ik niet zo veel moeite mee. Liever een klein risico op een enge ziekte dan een doorbakken schoenzool.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel vrij roze voor varkensvlees
Ja dat vind ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 19:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo veel moeite mee. Liever een klein risico op een enge ziekte dan een doorbakken schoenzool.
Misschien toch safesearch maar weer aan zettenquote:'400 × 300 - Deze hond wordt behandeld als een god, biefstuk en varkenshaas voor...'
fuck ik moet hier toch wel om lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef Whiteguy het volgende:
Als je overigens een google image search doet op 'varkenshaas' en ver genoeg naar beneden scrollt, krijg je een foto van de website 'hondneukers.nl' van een vrouw die aan de lul van een hond likt met onderschrift
[..]
Misschien toch safesearch maar weer aan zetten
Damn rule 34
quote:
Liever niet terwijl je rijdt PSquote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
We verwachten wel een live verslag natuurlijk.
Veel plezier!!
Tenzij op achterbankquote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Liever niet terwijl je rijdt PS
Zo..dat heb ik inderdaad al lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. heb ik zojuist weer eens een ouderwetsch blauw scherm. Was al bijna vergeten dat dat nog bestond
Uiteraard precies terwijl ik een overdreven lang formulier in zat te vullen.. dat kan dus opnieuw
Mwoah, in dit geval ligt het denk ik meer aan de software + niet ondersteunde hardware die ik er op draaiquote:Op donderdag 1 december 2011 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat heb ik inderdaad al lang niet meer gezien.
In mijn ervaring is het zo dat áls ik er eentje zie, dan is het einde verhaal van de computer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hebben ze je 7 kilo te zwaar gemaakt. Wel raar om je lengte, gewicht en oogkleur op dat pasje te hebben, lijkt dan eerder een Gezocht-poster.quote:
Ouder(s)quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:
Ik wil LB terugroepen uit OUD, maar ik heb OUD uit mijn Index gesloopt, en ik zie ook nergens een OUD-topic in de Active topics.
Gewoon intikken:quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:
Ik wil LB terugroepen uit OUD, maar ik heb OUD uit mijn Index gesloopt, en ik zie ook nergens een OUD-topic in de Active topics.
Idem.quote:
De forumindex is je vreemd?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:
Dar kun je onderdelen uit blokkeren.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De forumindex is je vreemd?
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Ik weet het. Beschamend.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zag ineens Cobra bij een topic uit OUD staan. Huh.![]()
maar snap het nu!
QEDquote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
Daar kun je onderdelen uit blokkeren.
Daar ben ik het ook wel mee eens; ik ben ook helemaal niet van mening dat ik het recht heb zomaar alles gratis te downloaden. Maar de opstelling van de industrie en de buma/stemra staat mij ook niet aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik ben het wel met Nem eens, iedereen downloadt van alles, maar je eigent je natuurlijk spullen toe die helemaal niet van jou zijn. Of dat nou is, omdat het kan (wat ik trouwens bullshit vind, er zijn heel veel dingen die ik kan doen zonder gepakt te worden, betekent nog niet dat ik dat dan maar moet doen) of omdat het te duur is, maakt niets uit.
Je bent er al een keer eerder geweest. In de SC volgens mij om te vragen hoe het met mij ging. Toen was ik hier een tijdje niet geweest.quote:
Dat klopt inderdaad. Dat je dat nog weet!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent er al een keer eerder geweest. In de SC volgens mij om te vragen hoe het met mij ging. Toen was ik hier een tijdje niet geweest.
Heeft zeker indruk gemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Dat je dat nog weet!
Ik was het al vergeten.
Jawel, dat denk ik wel hoor. Ik denk dat ze alleen op het moment met dingen zit, die ze moeilijker vindt om hier te delen.quote:
Simpel gezegd: steam is een soort spotify voor games.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef wyccie het volgende:
Van games snap ik geen hol.![]()
Mij scheelt het dat ik niet aan mp3-spelers doe.Vroeger wel altijd alles netjes van cd naar Minidiscs gekopieerd.
Dat snap ik, maar we kunnen het hier toch ook over andere dingen hebben? En we kunnen haar veel beter opbeuren en afleiden!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Jawel, dat denk ik wel hoor. Ik denk dat ze alleen op het moment met dingen zit, die ze moeilijker vindt om hier te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |