Leuk! Kijk ik morgen terug op gemist.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:06 schreef Disana het volgende:
Vanavond om 19.25 op Ned2:
Van Elsen wacht op antwoord, over anti-rimpelcrème en de (non)effectiviteit ervan.
Heb je nog gekeken Staal ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Leuk! Kijk ik morgen terug op gemist.
Bedankt voor de tip!
ow... vergeten hiero ken je kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nog gekeken Staal ?
Zon is de grootste boosdoener, zei ik toch?![]()
Dus, i.p.v. dure dagcrémes kan je net zo goed je giecheltje vol smeren met factor X zonnenbrandcréme,
tegen de kou ook goed trouwens beetje vettig enzo
Heb het nog niet gezien maar het is vrijdag de dertiende en mijn dag kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nog gekeken Staal ?
Zon is de grootste boosdoener, zei ik toch?![]()
Dus, i.p.v. dure dagcrémes kan je net zo goed je giecheltje vol smeren met factor X zonnenbrandcréme,
tegen de kou ook goed trouwens beetje vettig enzo
Nice !!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb het nog niet gezien maar het is vrijdag de dertiende en mijn dag kan niet meer stuk!
Had vanmorgen een gesprek met een restauranteigenaar en ik zat notabene aan de zon kant. Geen fijn lijntje dat je dan kunt verdoezelen he?
En hij zegt op een gegeven moment "en jij bent...een jaar of 28?"
Ik hoorde gewoon spontaan een engelenkoor zingen! 28 jaar! Joepie!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze heeft 'r moeder erover opgebeld hoor....
Ik ben niet rijk en ik zit niet in een co-alitie met de PVV.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:36 schreef Staal het volgende:
Ah, zie hier de kift van een bijna vijftiger.
God, hij heeft het er maar wat moeilijk mee. Snap ik wel hoor. Het heeft nu zo'n Henk Bleeker imago ook natuurlijk.
Degene die het zei was wel goed in zijn slappe was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk en ik zit niet in een co-alitie met de PVV.
Ja, dat zal...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Degene die het zei was wel goed in zijn slappe was.
Kusje?quote:
Met Ryan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |