abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106752784
quote:
Klachten door permanente rimpelvullers

AMSTERDAM - Duizenden vrouwen kampen met ernstige klachten door het gebruik van permanente rimpelvullers in hun gezicht. Het gaat onder meer om Bio-Alcamid.

Voor Sylvia Veerman pakte een behandeling met een permanente vuller in een privéklliniek gruwelijk uit. Zij wilde in 2002 van haar fronsrimpel af, maar dacht geen moment aan mogelijke complicaties.

In het AD vertelt zij: "Er was in die periode weinig bekend over de langetermijngevolgen van permanente vullers. Er waren alleen positieve verhalen bekend." Inmiddels is ze 65.000 euro armer en vijftig ingrepen in haar gezicht rijker. Sylvia Veerman maakt zich sterk voor een verbod op permanente rimpelvullers.

Vrouwen hebben zich met klachten gemeld bij de stichting Legaal Verminkt, een vereniging voor slachtoffers van mislukte plastische chirurgie. In sommige gevallen zijn de wangen opgezet, bij anderen zakt het gebit weg.

bron: Telegraaf
Als er zo weinig bekend is, waarom laat je zo'n ingreep dan ook bij je doen? Omdat je er uit wilt zien als een proefkonijn?

Mensen die zichzelf weer 'mooi' willen maken op oudere leeftijd zien er eerder slechter dan beter uit imo.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_106752826
Omdat mensen er jong uit willen blijven zien jeweettoch

Er word dik betaald voor cosmetische ingrepen. Veel van deze operaties zijn natuurlijk nog geen 10 jaar oud dus kan je simpelweg niet weten wat de langetermijn gevolgen zijn.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:55:54 #3
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_106752866
"Ach, die zullen er wel verstand van hebben"
pi_106752908
Zolang ze zelf betalen voor de hersteloperaties zie ik het probleem niet. Die mensen hebben zelf gekozen voor een behandeling met iets waar de lange termijn effecten niet van bekend waren. Eigen schuld dikke bult.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_106753025
Natuurlijk moet er een verbod komen op permanente rimpelvullers. Als het mislukt, zit je er ook meteen aan vast.
Ik wist niet eens dat ze nog bestonden.
pi_106753203
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Natuurlijk moet er een verbod komen op permanente rimpelvullers. Als het mislukt, zit je er ook meteen aan vast.

Waarom betuttelen?

quote:
Ik wist niet eens dat ze nog bestonden.
Hoe krijgen Linda de Mol en Monique van der Ven dan van die opgeblazen gezichten en hamsterwangen?

Gebruiken die iets anders?
pi_106753241
Heb je een vercrackt gezicht en moet je je tieten laten verwijderen.

Dit is overigens wel een toepasselijke gezichtuitdrukking voor de 'slachtoffers': :')
pi_106753506
Gewoon je leeftijd accepteren en gaan sporten.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:36:51 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106753766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:26 schreef DanOam het volgende:
Gewoon je leeftijd accepteren en gaan sporten.
Sporten helpt niet tegen rimpels :P Sterker nog, je wordt er slanker van, waardoor je gezicht meer tekent :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_106754015

Fotoshop by Adobé door Jesse Rosten
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:46:04 #11
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_106755686
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef BBQSausage het volgende:
"Ach, die zullen er wel verstand van hebben"
of "Het is een natuurlijk product, dus is het veilig"
pi_106755758
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

Als mensen zichzelf nou eens gewoon zouden accepteren zoals ze zijn. Ook met ouder worden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:49:46 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_106755805
Op tv worden deze ingrepen altijd gebracht alsof het niks is. Een half uurtje in de stoel en 's middags weer naar huis.
Mensen realiseren zich niet dat zulke ingrepen, hoe klein ook, gewoon risicovol zijn. Het is echt kwalijk dat er tegenwoordig zo simpel over gedaan wordt. Eén foutje kan de rest van je leven vergallen.
pi_106759517
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:12 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Waarom betuttelen?

Dat heeft toch niet met betuttelen te maken? De plastische chirurgie moet ook aan bepaalde eisen voldoen. Ze kunnen toch niet zomaar ingrepen gaan doen die zo risicovol zijn. Daarom verbaasde het me dat dit nog gebeurd.
pi_106764583
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:12 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Waarom betuttelen?

[..]

Hoe krijgen Linda de Mol en Monique van der Ven dan van die opgeblazen gezichten en hamsterwangen?

Gebruiken die iets anders?
Je hebt ook tijdelijke vullers.
signatuurloos
pi_106769367
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat heeft toch niet met betuttelen te maken? De plastische chirurgie moet ook aan bepaalde eisen voldoen. Ze kunnen toch niet zomaar ingrepen gaan doen die zo risicovol zijn. Daarom verbaasde het me dat dit nog gebeurd.
Nou ja, ik vind dat volwassen vrouwen zelf maar moeten weten wat ze laten doen. Als we hier in Nederland bijvoorbeeld verbieden om kinderen te besnijden dan kan ik me dat voorstellen maar als volwassen mensen een sexeverandering willen of hun borsten, lippen of wangen willen laten opblazen moeten ze dat, zolang ze het zelf betalen, zelf maar weten... en ja er mislukt wel eens wat, dat lijkt me het risico wat je neemt. Garantie krijg je nooit, ook niet bij een bevalling en ook niet als je je laat steriliseren. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')