quote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef Ouqz het volgende:
Als je het waard bent, zou het moeten werken. TS is het duidelijk niet waard.
Nee hoor, je moet wel kunnen zien dat je MILF bent natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik moet er binnenkort ook aan denk ik
Hallo zo oud ben ik niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet wel kunnen zien dat je MILF bent natuurlijk.
Jij bent toch nog hartstikke jong?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik moet er binnenkort ook aan denk ik
Krijg je eens een compliment.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hallo zo oud ben ik niet hoor![]()
En ik heb geen kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Mwa ben 28,maar ik heb al 1 rimpeltje gespot op mijn voorhoofd en 2 in mijn nekquote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent toch nog hartstikke jong?
Ik ben al 38.
Die reclames zeggen trouwens wel dat je er niet jong genoeg mee kunt beginnen. Ik ben dus al rijkelijk te laat..
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Krijg je eens een compliment.Oh nou bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oud is lang niet altijd slecht, is wat ik zeg.quote:
Nee tis al goed, sorry blijkbaar gevoelig onderwerp voor mequote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oud is lang niet altijd slecht, is wat ik zeg.
Daarom ook dat ik erop in ga.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee tis al goed, sorry blijkbaar gevoelig onderwerp voor me
Bloeit hier wat op?quote:
Och dat valt nog mee dan toch, zoals je al kon lezen heb ik ook al wat rimpeltjes met mijn 28quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef Staal het volgende:
Met een neutraal gezicht begin ik heel lichte lachrimpeltjes langs mijn ogen te krijgen. Misschien moet ik gewoon maar helemaal nooit meer lachen. [ afbeelding ]
Graag neutraal en niet grappig posten hier mensen. [ afbeelding ]
De Teatree gebruik ik omdat mijn huid soms wat droog is maar ook wat onzuiver en het lijkt een klein beetje te helpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:17 schreef Disana het volgende:
Maar waarom gebruiken jullie überhaupt gezichtscreme? Wat denken jullie dat het doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |