quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Weet iemand hier iets over theta-grids?
Net alsof marktplaatsmensen 500 euro gaan betalenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
Te koop!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus....
Bieden mag vanaf 500 ekkies
nou...het is echt wel een hele dure en goede...ik hoef er niet op in te gaan he?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof marktplaatsmensen 500 euro gaan betalen
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou 'm ook gewoon op Facebook gooien. heb wat fotografie vriendjes zitten daar
Nee true maar marktplaatsmensenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou...het is echt wel een hele dure en goede...ik hoef er niet op in te gaan he?
Hensel is echt de Rolls Royce onder de studioapparatuur.
Ooooo wat kjoet !! Een onwetendequote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik snap het nooit als jullie 14.gif (of 13.gif, geen idee wat het was) typen.
Pfft, heb m'n half uurtje rustig zitten van vandaag alweer gehad. Op naar m'n oppasavondje!
ah daar was ie al!quote:
Gewoon de url kopieren van de PI's.quote:
die kan je hotlinken he.... Rechtstreeks vanaf fokquote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben al aan het spitten in mijn archief...ik heb de 14.gif ergens
Hij pakte wel tetten!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordfeud pakt mijn toffen woorden niet. [ afbeelding ]
Ik heb toch wel 3 dagen webfeud vol gehouden ! Toen ik mijn laatste game alleen maar probeerde: memmen; naakt; neuk en kut te maken; dacht ik maar dat ik er mee moest stoppenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordfeud pakt mijn toffen woorden niet. [ afbeelding ]
De vorige keer dat ik 'm postte, pakte ze 'm ook niet op.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom verpesten jullie de onwetende
[..]
Ik heb toch wel 3 dagen webfeud vol gehouden ! Toen ik mijn laatste game alleen maar probeerde: memmen; naakt; neuk en kut te maken; dacht ik maar dat ik er mee moest stoppen
Flauw.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
derp pakt ie dan weer niet trouwens
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mochten jullie het willen weten, die Ricardo die nu op bezoek is is niet mr. Jummy
En ook nog lelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat hebben ze met hexglitters trouwens momenteel? Dat krijg je toch nooit glad zonder een megalaklaag?
99% kans.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
I haz a tired![]()
Was lange dag.
En toen ik de TT zag kon ik al raden dat spees die had gemaakt(sowieso is dat ongeveer 50% kans
).
Heeft het toevallig ook nog wat met die ipad te maken?
Ben jij niet iets vergeten?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, je bent nu aardig op Whoops aan het lijken
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komtquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komt
Ja hallo, ik zeik niet dat ze in de verkeerde volgorde komen maar dat mijn aaipet er niet is. Dat vind ik anders dan lakjes of oorbellenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Die post af en toe nog een smileyquote:
Serieus?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die post af en toe nog een smiley
Dan quote ze een bericht en doet ze ":D"quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Serieus?
Die heb ik dan elke keer gemist
Dat doe ik nietquote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan quote ze een bericht en doet ze ":D"
Nee dat doet jij dan weer net nietquote:
Thee.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
TIJD VOOR THEE EN CHOCOLA
godver de godver
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu zitten ze in een ander topic ook al te zeiken over dat ze oud worden. Ik voel mij jong.
Mettuhltopique.quote:
lakjes die je niet verwacht zodat je helemaal niet kan kiezen welke je moet lakken?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er schijnt bij mijn buren een pakketje te liggen. Maar ik verwacht helemaal niks.. Het komt ook van een bezorger waar ik nog nooit van gehoord heb, lijkt erop dat het lokaal gevestigd is.
Nu vraag ik me af of het iets met de auto te maken zou kunnen hebben. Dat ze misschien papierwerk opsturen ofzo. Is dat mogelijk?
Buren zijn niet thuis
Ik weet dus echt van niksquote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lakjes die je niet verwacht zodat je helemaal niet kan kiezen welke je moet lakken?![]()
![]()
Jawel joh die chinezen versturen per straaljager tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet dus echt van niks. Heb gisteren iets besteld op ebay, maar lijkt me niet dat dat het al is
Het is dat de Concorde niet meer vliegt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel joh die chinezen versturen per straaljager tegenwoordig.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel joh die chinezen versturen per straaljager tegenwoordig.
Net als die zombiemoordenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staat ook geen pakketnummer op, dus kan niet achterhalen waar het vandaan komt.
Als het iets is dat ik besteld heb moet ik echt in therapie geloof ik, want dan heb ik onbewust besteld
Mensen die iemand vermoorden maar er achteraf niets meer van weten. In het dagelijks leven zijn ze niet echt psycho ofzo.quote:
Wazige sjit.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die iemand vermoorden maar er achteraf niets meer van weten. In het dagelijks leven zijn ze niet echt psycho ofzo.
Hey die app heeft Patje ook!!quote:
???quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey die app heeft Patje ook!!die is lachen....als je met je vinger over het scherm gaat gaat ie ook happen naar je vinger en zie je bloedspatters
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey die app heeft Patje ook!!die is lachen....als je met je vinger over het scherm gaat gaat ie ook happen naar je vinger en zie je bloedspatters
Niet met de app gedaan?quote:
wat een rare combiquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Omnomnomnomnomnom, biefreepjes met roerbakgroenten en boursin quisine en pandan rijst
Dat was lekker
nah vind ik wel meevallen eik...ik neem aan de de reepjes, groenten en boursin 1 mix waren...quote:
Kloptquote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah vind ik wel meevallen eik...ik neem aan de de reepjes, groenten en boursin 1 mix waren...
Oh en, heel wel:quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zeik niet dat ze in de verkeerde volgorde komen maar dat mijn aaipet er niet is. Dat vind ik anders dan lakjes of oorbellen
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME NICK HEEFT HEM AL![]()
kut ups
* SpaceInvaders gaat in een hoekje huilen
Je bent gewoon een lapohunt-puber-huilliequote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik was jaloers dat is anders.
I can handlez onopgeruimd.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Lindytje het volgende:
IJs en Priem, verwacht geen opgeruimd huis morgen
Kthxbye
*knijpt in priem dr tetten*quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lapohunt-puber-huillie![]()
Just accept it already
Dacht je dat dat mijn foto was?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
dat was ook meteen na de app die je dik maakt
Spookyquote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
dat was ook meteen na de app die je dik maakt
Wat? Ik verwacht spik ende span !!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Lindytje het volgende:
IJs en Priem, verwacht geen opgeruimd huis morgen
Kthxbye
ik kan de boursin niet zo goed plaatsenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah vind ik wel meevallen eik...ik neem aan de de reepjes, groenten en boursin 1 mix waren...
Ik twijfelde....het haar is niet jouw haar...maar maar maar....hij was gezombied!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dacht je dat dat mijn foto was?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde....het haar is niet jouw haar...maar maar maar....hij was gezombied!!!
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat? Ik verwacht spik ende span !!
euh nee mag best geleefd worden in huis![]()
![]()
![]()
Als ik maar een plaats heb waar ik kan zitten. Kan kwijlen op mijn nieuwen UD palette en af en toe in je tetters mag knijpen; vind ik het best![]()
Komt in ordequote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat? Ik verwacht spik ende span !!
euh nee mag best geleefd worden in huis![]()
![]()
![]()
Als ik maar een plaats heb waar ik kan zitten. Kan kwijlen op mijn nieuwen UD palette en af en toe in je tetters mag knijpen; vind ik het best![]()
Het topje was niet iets wat meteen mijn aandacht trokquote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK DRAAG TOCH NIET ZO'N BLAUW TOPJE
for fucks sake
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan de boursin niet zo goed plaatsen
maar zal ongetwijfeld lekker zijn geweest!
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het topje was niet iets wat meteen mijn aandacht trok
Goeden idee!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik bij de laatste vraag die ik moet heel groot IK SNAP HET NIEHIET neerzetten?
Goeden planquote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik bij de laatste vraag die ik moet heel groot IK SNAP HET NIEHIET neerzetten?
Bak dan tenminste een ei ofzo!!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
Alweer zoeen topdiner van kalkoenreepjes
Ik ben lui
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
Alweer zoeen topdiner van kalkoenreepjes
Ik ben lui
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had pizza![]()
Amerikaanse groente
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Ik snap het niet; maar hier is een tekening van een giraffe om het goed te maken"
[ afbeelding ]![]()
[..]
"Ik snap het niet; maar hier is een tekening van een giraffe om het goed te maken"
[ afbeelding ]![]()
Mijn punten zou je krijgenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik ga dat een keer doen op een tentamen denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Moet je bij jan renkema of juliette schaafsma doenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga dat een keer doen op een tentamen denk ik
Zouden ze dat kunnen waarderen?
Die heb ik niet meerquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je bij jan renkema of juliette schaafsma doen![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik wil dat echt zó graag een keer doen, maar ik durf niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Note to self: Niet lindy vragen om studieadvies. Zeer demotiverend
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik had keigoeden advies gegeven
Jij zit boordevol goeden ideeën vandaagquote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik nu gaan chillen in pyjama en snuggie?
Goeden ideeën.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij zit boordevol goeden ideeën vandaag
Faalpostbodequote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben geen zombie![]()
Dat pakket is voor iemand die pakweg 125 huisnummers van mij vandaan woont. Inclusief andere postcode.
Ik ga dus maar even een nette burger zijn en hem wegbrengen naar die mensen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben geen zombie![]()
Dat pakket is voor iemand die pakweg 125 huisnummers van mij vandaan woont. Inclusief andere postcode.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben geen zombie![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Zo leuk dat LAT-ten:
P: Vanavond een keertje bij mij slapen? heb zin in een Bavaria, sta ik morgenvroeg mee op XXX
P:![]()
Ik: (na ff nadenken, want ik slaap graag thuis als ik moet werken) OK, ben ik dadelijk bij jou....
P: Jihaaa!! Lafjoe! XXX
Ik: Ik heb drie biertjes op...zou ik de auto nog meenemen?![]()
P: Wacht ff een uurtje ofzo, dan kan het wel (het is 500 meter hoor...) Ze zijn wel de steiger aan het afbreken buiten, als je er morgenvroeg niet uitkan loop ik wel met je mee...
ff korte radiostilte en dan ineens:
P: Bedenk me opeens iets, heb jij nog koffiepads??? Ik heb er nog 2...is dat genoeg voor jou???
Ik: FF kijken...nope!
P: Anders kom ik naar jou Mupke
Ik: Zeker weten?? Anders haal ik die Bavariaatjes wel ff voor je op?
Ik: Ik was net spullen aan het pakken
Ik: We gaan wel bij jou slapen Mop...moet ik het maar met 1 bakkie doen...
P: Je krijgt 2 bakkies
Ik: haha maar jij lust ook graag je bakkie![]()
P: ik ga wel om half negen koffie halen
Einde gesprek...we slapen dus bij hem en alle koffie is voor mij!! EINZ!!!
Nu verder tasje pakken
Oh en de auto laat ik staan, ik vindt dat een principe kwestie en rijd niet na meer dan 2 pilsjes, ik loop morgenvroeg wel ff naar huis![]()
Deze informatie is u geheel belangeloos en vrijblijvend aangeboden in het kader van relationele wetenschappen betreffende het "Living Apart Together concept"
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Zo leuk dat LAT-ten:
P: Vanavond een keertje bij mij slapen? heb zin in een Bavaria, sta ik morgenvroeg mee op XXX
P:![]()
Ik: (na ff nadenken, want ik slaap graag thuis als ik moet werken) OK, ben ik dadelijk bij jou....
P: Jihaaa!! Lafjoe! XXX
Ik: Ik heb drie biertjes op...zou ik de auto nog meenemen?![]()
P: Wacht ff een uurtje ofzo, dan kan het wel (het is 500 meter hoor...) Ze zijn wel de steiger aan het afbreken buiten, als je er morgenvroeg niet uitkan loop ik wel met je mee...
ff korte radiostilte en dan ineens:
P: Bedenk me opeens iets, heb jij nog koffiepads??? Ik heb er nog 2...is dat genoeg voor jou???
Ik: FF kijken...nope!
P: Anders kom ik naar jou Mupke
Ik: Zeker weten?? Anders haal ik die Bavariaatjes wel ff voor je op?
Ik: Ik was net spullen aan het pakken
Ik: We gaan wel bij jou slapen Mop...moet ik het maar met 1 bakkie doen...
P: Je krijgt 2 bakkies
Ik: haha maar jij lust ook graag je bakkie![]()
P: ik ga wel om half negen koffie halen
Einde gesprek...we slapen dus bij hem en alle koffie is voor mij!! EINZ!!!
Nu verder tasje pakken
Oh en de auto laat ik staan, ik vindt dat een principe kwestie en rijd niet na meer dan 2 pilsjes, ik loop morgenvroeg wel ff naar huis![]()
Deze informatie is u geheel belangeloos en vrijblijvend aangeboden in het kader van relationele wetenschappen betreffende het "Living Apart Together concept"
Ik heb mijn lekkeren trui aanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik nu gaan chillen in pyjama en snuggie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodsen blik
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Petrus loves you baby!!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuzus deze straat is lang. En uiteraard woonde de eigenaresse van het pakket ook nog 3 hoog![]()
Goeden burger zijn zuigt!
Maar mevrouw was wel heel blij, goeden daden vandaag: 1
How cutequote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben ik nou zo raar dat ik mijn (vervelende) tante niet als 'auntie' wil hebben staan op Facebook? Haal die 'ie' weg joh, pfft.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb mijn lekkeren trui aanZombie-priemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodsen blik
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuzus deze straat is lang. En uiteraard woonde de eigenaresse van het pakket ook nog 3 hoog![]()
Goeden burger zijn zuigt!
Maar mevrouw was wel heel blij, goeden daden vandaag: 1
Honden, gotta love themquote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef megamandy het volgende:
Mijn hond zit me de hele tijd aan te kijken. En ik heb niet eens eten in de buurt
Ooh en nu zucht hij zelfs
Ik vind het maar onzinnig. Alles is normaal verwoordt, behalve tante, dat is opeens auntie.quote:
Maar met kecke truiquote:
Die had ik al gepost! EINZ!quote:
Hij blijft geweldig!!quote:
Haaaaaaaaaaribo!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Puckzzz het volgende:
Pfffffff wanne slome sluipreclame op TVOH real live
sorry ik lees de chats niet terug ze gaan te snelquote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die had ik al gepost! EINZ!
Ik bedoelde meer de Galaxy pad en foonquote:
Mag ik hem toch even doen?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry ik lees de chats niet terug ze gaan te snel
Ik hou het ook niet meer bijquote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry ik lees de chats niet terug ze gaan te snel
Ook jaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de Galaxy pad en foon
verrekten pubert!!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik hem toch even doen?
Gewoon omdat ik het leuk vind?
Komtie hoor:
REPOST!
EINZ!![]()
![]()
![]()
Hey Spees!! Heb je je aaipet al????quote:
Hey, ik heb een goeden daad gedaan net, Karma geeft mij mijn beloningquote:
En dat noemt mij een puberquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey Spees!! Heb je je aaipet al????
WHAHAHAHAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!
Nee ik zal lief voor je zijn
Spees vraagt eromquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat noemt mij een puber
webcast?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
kut ik moet m'n nagels nog lakken
ohnee, kan morgenochtend tijdens de webcast nog!!! Einz!
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey Spees!! Heb je je aaipet al????
WHAHAHAHAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!
Nee ik zal lief voor je zijn
Frits is deaudtquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
ja dan spreekt de fuhrer zijn volk toe via een webcam
Die is nog doderquote:Op woensdag 30 november 2011 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar z'n vadder was de grondlegger
QFT!quote:
Skjoe de opperfuhrer over een paar jaar?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
zo mogelijk wel ja. Gelukkig is er nieuwe aanwas
Nee dat is Anne-Fleur haar ambitiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Skjoe de opperfuhrer over een paar jaar?
Ik moest lachen. I want moaaarrquote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kennen jullie de anti-joke-chicken-meme al?
Ik vind hem zo leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wieee? Die ene collega die besmet werd door skjoe?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee dat is Anne-Fleur haar ambitie
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind hem zo leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind hem zo leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
mja, t is niet veel anders dan live naar een speech luisteren hoor... Alleen kan ik nu mijn nagels lakkenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
QFT!
wel chill zoiets...lekker een uurtje (ofzo??) thuis lamballen terwijl der fuhrer spreekt...
en nog betaald worden ook!!
Ja maar je bent thuis...je hoeft niet op te letten...ondertussen nagels lakken, vaatwasser uitruimen, flirten met de skielder...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, t is niet veel anders dan live naar een speech luisteren hoor... Alleen kan ik nu mijn nagels lakken
Ik vind hem zo leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Anne Fleur wel ja. Mwehehehequote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee dat is Anne-Fleur haar ambitie
ja zoiets. En daarna met d'n toettoet naar het werk. Voor het eerst van m'n leven de parkeergarage inquote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar je bent thuis...je hoeft niet op te letten...ondertussen nagels lakken, vaatwasser uitruimen, flirten met de skielder...
Faalhaas ben ik ook.quote:Samen met Ilse heb je aardig wat afgesnoept,
Gezellig met een dvdtje erbij (hihi, poept!).
Ideaalquote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, t is niet veel anders dan live naar een speech luisteren hoor... Alleen kan ik nu mijn nagels lakken
niet als je bedenkt dat de mensen van Frits IT over heel de wereld zitten - Eindhoven, USA en India zijn harde kernen. Als je die allemaal wil toespreken is online gewoon het makkelijkstquote:
Was dat nou de nieuwe OPI?quote:
Ja, maar waarom wil je die elke week live toespreken dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet als je bedenkt dat de mensen van Frits IT over heel de wereld zitten - Eindhoven, USA en India zijn harde kernen. Als je die allemaal wil toespreken is online gewoon het makkelijkst
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was dat nou de nieuwe OPI?
niet elke week, elke maand. En ik weet niet, maar misschien heb je iets gelezen over 4500 banen die verdwijnen?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wil je die elke week live toespreken dan?
Ik snap het niet denk ik
Juist!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, die zwarte vind ik wel heel geyl stiekem![]()
Wat is up met die paarsen? Is dat een crackle?quote:
Jawel, ik ben niet helemaal wereldvreemdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet elke week, elke maand. En ik weet niet, maar misschien heb je iets gelezen over 4500 banen die verdwijnen?
Yes. Overigens gaf de blogger in kwestie al aan dat het quick sloppy swatches bovenop een bestaande manicure zijn, dus niet super representatief.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is up met die paarsen? Is dat een crackle?
Lollerquote:
Hopelijk kan jouw ceo beter Engels dan die van mijquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
ja dan spreekt de fuhrer zijn volk toe via een webcam
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef Puckzzz het volgende:
Nou daar lig je dan met je flamoes wijd open op TV.....
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, ik ga even met mijn muts open op tv zitten
Mwahquote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hopelijk kan jouw ceo beter Engels dan die van mijZo slecht, prachtig Nederlands accent
En de uitspraak van de avond (door een andere kantoormiep): "Last, but not last..."
[ afbeelding ]
Goeden Nederlands-Engelse uitspraakquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden Nederlands-Engelse uitspraak
ja he?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden Nederlands-Engelse uitspraak
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:49 schreef megamandy het volgende:
Quote: "Wie wil servaif this craisis! We wil get stronger then biefor! Wear otter shops kloos we open nieuw wans!"
Hij is bijna net zo erg als mijn profje van Games and Artificial intelligencequote:Op woensdag 30 november 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he?
Gelukkig is de groten baas van mijn bedrijfsonderdeel een Amerikaan
Goeden tactiekquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik woon 200 meter van mijn werk af dus ik was nog minder dan 3 minuuts te laat
Like a bossquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Mss het volgende:
Oh hai. Ik woon 200 meter van mijn werk af dus ik was nog minder dan 3 minuuts te laat
Bij mij geef iemand les die haar powerpoints "verteld" en het nog steeds klaar krijgt om tussendoor duuzend keer En uhhh... te zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo erg als mijn profje van Games and Artificial intelligence
Die zegt steeds tussendoor: dus....
goeden fuhrer!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:49 schreef megamandy het volgende:
Quote: "Wie wil servaif this craisis! We wil get stronger then biefor! Wear otter shops kloos we open nieuw wans!"
Ik heb bedacht dat ik dat morgenochtend doe, als ik toch ga opmakenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Had jij nog tijd om een nieuwen filmpje voor mij te maken?
Ja tofquote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik dat morgenochtend doe, als ik toch ga opmaken
Goeden idee? Zie je mijn slaapkop
Hihi, je zei komenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Joysa het volgende:
Ìk was boos op, omdat ie liever ging uitslapen morgen dan dat ie hier zou komen slapen.
En nou ging ie me verrassen, kwam ie toch, zijn er weer eens 2 springers
Moet ie kei ver om, maar hij komt toch
Keiliefquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Joysa het volgende:
Ìk was boos op, omdat ie liever ging uitslapen morgen dan dat ie hier zou komen slapen.
puberquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Joysa het volgende:
ÃŒk was boos op, omdat ie liever ging uitslapen morgen dan dat ie hier zou komen slapen.
Het was hier eerst alleen de zaterdag.. maar door zijn ov werd dat vrijdag t/m maandag.. en nu vaker donderdag t/m maandag..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik sliepen het eerste jaar alleen vrijdag en zaterdag samen. En we woonden in dezelfde wijk nota bene
Wij doen dat ook hoor. Hij woont drie straten verderquote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik sliepen het eerste jaar alleen vrijdag en zaterdag samen. En we woonden in dezelfde wijk nota bene
slapen, surequote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het was hier eerst alleen de zaterdag.. maar door zijn ov werd dat vrijdag t/m maandag.. en nu vaker donderdag t/m maandag..
En dan nu komt ie ook maar hier eh slapen
Ohja, ik wilde ook nog even vertellen dat mijn lichaam eindelijk normaal doetquote:
Oh my die neus.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Goeden timing voor een foto!
Zoek je al een woord dat rijmt op EINZ?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jullie hebben een slechte invloed op mijn. Wil het in mijn gedicht al hebben over een goeden feest.
Ben bang dat ik ook moet gaan opletten met dichtenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jullie hebben een slechte invloed op mijn. Wil het in mijn gedicht al hebben over een goeden feest.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Neuqen!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, ik wilde ook nog even vertellen dat mijn lichaam eindelijk normaal doet![]()
Ja dat dusquote:
Heb je geen shotgun?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Qft
KUT konijn loopt nog los en mama is naar bed. Die krijg ik nooit in mijn eentje te pakken
yay! Fijn!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, ik wilde ook nog even vertellen dat mijn lichaam eindelijk normaal doet![]()
Er is ook nog maar 1 seizoen muppetjequote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef megamandy het volgende:
Ik ga even de laatste aflevering van seizoen 1 van Game of Thrones kijken. Heb ik dat seizoen ook weer in drie dagen afgekeken ipv leren
Omgquote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Puckzzz, het lakje lag in mijn brievenbus, sehr vielen dank, Frau Puckzzz!!!!drei küssen für dich
![]()
![]()
![]()
Heb verder niet teruggelezen, maaruh.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kraaaaa kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
(geluid van een kraai dus he....)
Bijna.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoek je al een woord dat rijmt op EINZ?
Het is echt erg hoor, pffft. Gelukkig is het nu af!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ook moet gaan opletten met dichtenAllemaal woorden die voor mij zo vanzelfsprekend zijn en de rest van het gezelschap totaal niet
quote:
Had jij het nieuwe liedje van rowwen heze en the opposites al gehoord?quote:
GIMMEHquote:Op woensdag 30 november 2011 22:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Had jij het nieuwe liedje van rowwen heze en the opposites al gehoord?
Ja ik weetquote:Op woensdag 30 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er is ook nog maar 1 seizoen muppetje
Wel een goeden serie overigens!
wie is deze?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Puckzzz, het lakje lag in mijn brievenbus, sehr vielen dank, Frau Puckzzz!!!!drei küssen für dich
![]()
![]()
![]()
Heb verder niet teruggelezen, maaruh.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kraaaaa kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
(geluid van een kraai dus he....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |