quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Weet iemand hier iets over theta-grids?
Net alsof marktplaatsmensen 500 euro gaan betalenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
Te koop!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus....
Bieden mag vanaf 500 ekkies
nou...het is echt wel een hele dure en goede...ik hoef er niet op in te gaan he?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof marktplaatsmensen 500 euro gaan betalen
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou 'm ook gewoon op Facebook gooien. heb wat fotografie vriendjes zitten daar
Nee true maar marktplaatsmensenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou...het is echt wel een hele dure en goede...ik hoef er niet op in te gaan he?
Hensel is echt de Rolls Royce onder de studioapparatuur.
Ooooo wat kjoet !! Een onwetendequote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik snap het nooit als jullie 14.gif (of 13.gif, geen idee wat het was) typen.
Pfft, heb m'n half uurtje rustig zitten van vandaag alweer gehad. Op naar m'n oppasavondje!
ah daar was ie al!quote:
Gewoon de url kopieren van de PI's.quote:
die kan je hotlinken he.... Rechtstreeks vanaf fokquote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben al aan het spitten in mijn archief...ik heb de 14.gif ergens
Hij pakte wel tetten!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordfeud pakt mijn toffen woorden niet. [ afbeelding ]
Ik heb toch wel 3 dagen webfeud vol gehouden ! Toen ik mijn laatste game alleen maar probeerde: memmen; naakt; neuk en kut te maken; dacht ik maar dat ik er mee moest stoppenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordfeud pakt mijn toffen woorden niet. [ afbeelding ]
De vorige keer dat ik 'm postte, pakte ze 'm ook niet op.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom verpesten jullie de onwetende
[..]
Ik heb toch wel 3 dagen webfeud vol gehouden ! Toen ik mijn laatste game alleen maar probeerde: memmen; naakt; neuk en kut te maken; dacht ik maar dat ik er mee moest stoppen
Flauw.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
derp pakt ie dan weer niet trouwens
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mochten jullie het willen weten, die Ricardo die nu op bezoek is is niet mr. Jummy
En ook nog lelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat hebben ze met hexglitters trouwens momenteel? Dat krijg je toch nooit glad zonder een megalaklaag?
99% kans.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
I haz a tired![]()
Was lange dag.
En toen ik de TT zag kon ik al raden dat spees die had gemaakt(sowieso is dat ongeveer 50% kans
).
Heeft het toevallig ook nog wat met die ipad te maken?
Ben jij niet iets vergeten?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, je bent nu aardig op Whoops aan het lijken
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komtquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komt
Ja hallo, ik zeik niet dat ze in de verkeerde volgorde komen maar dat mijn aaipet er niet is. Dat vind ik anders dan lakjes of oorbellenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |