quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Weet iemand hier iets over theta-grids?
Net alsof marktplaatsmensen 500 euro gaan betalenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
Te koop!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus....
Bieden mag vanaf 500 ekkies
nou...het is echt wel een hele dure en goede...ik hoef er niet op in te gaan he?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof marktplaatsmensen 500 euro gaan betalen
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou 'm ook gewoon op Facebook gooien. heb wat fotografie vriendjes zitten daar
Nee true maar marktplaatsmensenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou...het is echt wel een hele dure en goede...ik hoef er niet op in te gaan he?
Hensel is echt de Rolls Royce onder de studioapparatuur.
Ooooo wat kjoet !! Een onwetendequote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik snap het nooit als jullie 14.gif (of 13.gif, geen idee wat het was) typen.
Pfft, heb m'n half uurtje rustig zitten van vandaag alweer gehad. Op naar m'n oppasavondje!
ah daar was ie al!quote:
Gewoon de url kopieren van de PI's.quote:
die kan je hotlinken he.... Rechtstreeks vanaf fokquote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben al aan het spitten in mijn archief...ik heb de 14.gif ergens
Hij pakte wel tetten!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordfeud pakt mijn toffen woorden niet. [ afbeelding ]
Ik heb toch wel 3 dagen webfeud vol gehouden ! Toen ik mijn laatste game alleen maar probeerde: memmen; naakt; neuk en kut te maken; dacht ik maar dat ik er mee moest stoppenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wordfeud pakt mijn toffen woorden niet. [ afbeelding ]
De vorige keer dat ik 'm postte, pakte ze 'm ook niet op.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom verpesten jullie de onwetende
[..]
Ik heb toch wel 3 dagen webfeud vol gehouden ! Toen ik mijn laatste game alleen maar probeerde: memmen; naakt; neuk en kut te maken; dacht ik maar dat ik er mee moest stoppen
Flauw.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
derp pakt ie dan weer niet trouwens
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mochten jullie het willen weten, die Ricardo die nu op bezoek is is niet mr. Jummy
En ook nog lelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat hebben ze met hexglitters trouwens momenteel? Dat krijg je toch nooit glad zonder een megalaklaag?
99% kans.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
I haz a tired![]()
Was lange dag.
En toen ik de TT zag kon ik al raden dat spees die had gemaakt(sowieso is dat ongeveer 50% kans
).
Heeft het toevallig ook nog wat met die ipad te maken?
Ben jij niet iets vergeten?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, je bent nu aardig op Whoops aan het lijken
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komtquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komt
Ja hallo, ik zeik niet dat ze in de verkeerde volgorde komen maar dat mijn aaipet er niet is. Dat vind ik anders dan lakjes of oorbellenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, het enige verschil is dat je pakket niet uit Hong Kong komt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Die post af en toe nog een smileyquote:
Serieus?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die post af en toe nog een smiley
Dan quote ze een bericht en doet ze ":D"quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Serieus?
Die heb ik dan elke keer gemist
Dat doe ik nietquote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan quote ze een bericht en doet ze ":D"
Nee dat doet jij dan weer net nietquote:
Thee.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
TIJD VOOR THEE EN CHOCOLA
godver de godver
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu zitten ze in een ander topic ook al te zeiken over dat ze oud worden. Ik voel mij jong.
Mettuhltopique.quote:
lakjes die je niet verwacht zodat je helemaal niet kan kiezen welke je moet lakken?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er schijnt bij mijn buren een pakketje te liggen. Maar ik verwacht helemaal niks.. Het komt ook van een bezorger waar ik nog nooit van gehoord heb, lijkt erop dat het lokaal gevestigd is.
Nu vraag ik me af of het iets met de auto te maken zou kunnen hebben. Dat ze misschien papierwerk opsturen ofzo. Is dat mogelijk?
Buren zijn niet thuis
Ik weet dus echt van niksquote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lakjes die je niet verwacht zodat je helemaal niet kan kiezen welke je moet lakken?![]()
![]()
Jawel joh die chinezen versturen per straaljager tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet dus echt van niks. Heb gisteren iets besteld op ebay, maar lijkt me niet dat dat het al is
Het is dat de Concorde niet meer vliegt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel joh die chinezen versturen per straaljager tegenwoordig.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel joh die chinezen versturen per straaljager tegenwoordig.
Net als die zombiemoordenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staat ook geen pakketnummer op, dus kan niet achterhalen waar het vandaan komt.
Als het iets is dat ik besteld heb moet ik echt in therapie geloof ik, want dan heb ik onbewust besteld
Mensen die iemand vermoorden maar er achteraf niets meer van weten. In het dagelijks leven zijn ze niet echt psycho ofzo.quote:
Wazige sjit.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die iemand vermoorden maar er achteraf niets meer van weten. In het dagelijks leven zijn ze niet echt psycho ofzo.
Hey die app heeft Patje ook!!quote:
???quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey die app heeft Patje ook!!die is lachen....als je met je vinger over het scherm gaat gaat ie ook happen naar je vinger en zie je bloedspatters
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey die app heeft Patje ook!!die is lachen....als je met je vinger over het scherm gaat gaat ie ook happen naar je vinger en zie je bloedspatters
Niet met de app gedaan?quote:
wat een rare combiquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Omnomnomnomnomnom, biefreepjes met roerbakgroenten en boursin quisine en pandan rijst
Dat was lekker
nah vind ik wel meevallen eik...ik neem aan de de reepjes, groenten en boursin 1 mix waren...quote:
Kloptquote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah vind ik wel meevallen eik...ik neem aan de de reepjes, groenten en boursin 1 mix waren...
Oh en, heel wel:quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zeik niet dat ze in de verkeerde volgorde komen maar dat mijn aaipet er niet is. Dat vind ik anders dan lakjes of oorbellen
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME NICK HEEFT HEM AL![]()
kut ups
* SpaceInvaders gaat in een hoekje huilen
Je bent gewoon een lapohunt-puber-huilliequote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik was jaloers dat is anders.
I can handlez onopgeruimd.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Lindytje het volgende:
IJs en Priem, verwacht geen opgeruimd huis morgen
Kthxbye
*knijpt in priem dr tetten*quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lapohunt-puber-huillie![]()
Just accept it already
Dacht je dat dat mijn foto was?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
dat was ook meteen na de app die je dik maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |