Minder toch? 8 feb?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:21 schreef Mestras het volgende:
FOLKS! Nog een maandje!![]()
[ afbeelding ]
Vind je er echt niks aan? Seizoen 2 is iets minder. Hoop dat 3e wat beter wordt, maar betwijfel het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:16 schreef Merkie het volgende:
Ik vind seizoen 1 al waardeloze troep, ik kan maar beter niet aan seizoen 2 beginnen dan. Alleen S01E01 was leuk.
Ik vond S01 om te huilen, zo slecht. Niveautje GTST, maar dan met zombies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind je er echt niks aan? Seizoen 2 is iets minder. Hoop dat 3e wat beter wordt, maar betwijfel het.
Dat riep iedereen hier ook maar in seizoen 2 is het opeens nostalgisch terugkijken naar seizoen 1 dat de klok slaat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond S01 om te huilen, zo slecht. Niveautje GTST, maar dan met zombies.
Is dat zo? Behalve aflevering 1 (en 2) vond ik seizoen 1 dramatisch slecht. In seizoen 2 vind ik dat ze het al iets beter hebben aangepakt, hoewel er nog steeds ruimte is voor -veel- verbetering. Ik kijk in ieder geval niet nostalgisch terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:02 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat riep iedereen hier ook maar in seizoen 2 is het opeens nostalgisch terugkijken naar seizoen 1 dat de klok slaat.![]()
Oei, die 9 gemiddeld gaat ie dan niet meer halen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:34 schreef computerprobleem het volgende:
En ik heb er geen spijt van gehad.
Binnen één dag heel seizoen 1 afgekeken. Dit is echt een goede en soms best spannende serie.
Voor nu al een 9.0.
Gisteren met seizoen 2 begonnen, ik ga nu verder met episode 2.
Same here.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:53 schreef toetsenbordridder het volgende:
Nu ik al dit gezeur zo lees kan ik het best begrijpen, maar toch blijf ik kijken. Kwestie van zombies, de hele apocalyptische setting en wat er nog kán gebeuren met de serie doet me blijven hopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |