Gebruik gewoon die ability die je invisible maakt?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanavond overigens maar weer verder proberen om mensen hun bloed te drinken. Gelukkig ben ik super goed in games en ben ik nog maar 4 uur bezig geweest om dit te proberen.
Hmmmm nu je het zegt..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:29 schreef Friday12 het volgende:
zou niet slecht zijn een enchant tafel bij men thuis
Idd!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:29 schreef Friday12 het volgende:
zou niet slecht zijn een enchant tafel bij men thuis
Ze geven zich altijd over als ik vollop met mijn zwaard aan het slashen ben, dat heeft dus ook veel nutquote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zucht... "you dont look so tough!" zegt de orc banit die me aanvalt. "What are you gonna do now, cry?", als ik even block met een LEGENDARY DAEDRIC SHIELD. 1 mep later en die trut heeft nog maar 10% health over. "I submit, I submit!", jankt ze vervolgens. Oh, dus je submit? Goed, dan eis ik je hoofd op: *chop*
Doe ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Gebruik gewoon die ability die je invisible maakt?
Ik heb dat bij GoWquote:Op woensdag 30 november 2011 16:48 schreef Aneurysma het volgende:
Alsjeblieft help.Heb nu 10 saves van mijn lvl48-character maar op élke save freezed het hele spel na ongeveer 30 seconden. Xbox360. Zeg alsjeblieft dat ik dit kan fixen zonder mijn character te verliezen.
Het maakt niet echt uit wat ik doe, als ik 30 tellen stil blijf staan freezed het ook.
Onder een steen leven en Dushi Kimberley niet kennen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Logisch als je "me" typt ipv "m'n"
Met skyrim alleen ?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay 1000/1000 Gamerpoints. Heeft 120 uur geduurd, maar het was leuk.
Wie?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Onder een steen leven en Dushi Kimberley niet kennen.
quote:
Laat die ouwe ff doen. Duurt een tijdje, maar de deur gaat wel openquote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef cool15 het volgende:
ik heb een probleem, bij de main quest is er op gegeven moment een quest om die man in ratway te bezoeken. ik vind hem, praat met hem en dan gaat de text opeens snel en je hoort geen spreek geluid, daarna blijft hij bij de deur maar kan je hem niet openen en hij doet niks
maar ik kan niet nog een keer met hem pratenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat die ouwe ff doen. Duurt een tijdje, maar de deur gaat wel openKan zijn dat je nog eens met hem moet praten, maar dat weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |