Ik heb helemaal niks gekregen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:37 schreef Karzai het volgende:
Maar er zijn hier allemaal minderjarige kindjes, misschien moeten we het over iets anders hebben.
Wat heb jij in je schoen gehad Trolllie?
Stout kindquote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gekregen.
Dat zal wel een reden hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gekregen.
Eet zequote:
Dat is niet waar Trollie heeft Nijntje dat is algemeen bekendquote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
Trollie wou een vriendin voor Sinterklaas.
Maar Sinterklaas kreeg niemand zo gek om Trollie's vriendin te worden.
Wat staat mij dan wel?quote:
Eet zequote:
Trollie is heul geen 20.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is niet waar Trollie heeft Nijntje dat is algemeen bekend
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat staat mij dan wel?
Okequote:
Ik wed dat het bloed uit je polsjes gutst terwijl de tranen op je toetsenbord vallen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
Trollie wou een vriendin voor Sinterklaas.
Maar Sinterklaas kreeg niemand zo gek om Trollie's vriendin te worden.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wed dat het bloed uit je polsjes gutst terwijl de tranen op je toetsenbord vallen.
Grapje.quote:
als PI
Het enige wat gutst is het zaad uit mijn leuter.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wed dat het bloed uit je polsjes gutst terwijl de tranen op je toetsenbord vallen.
Door het neuken van je strakke vuistje, ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige wat gutst is het zaad uit mijn leuter.
Zo?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Grapje.
We willen positiviteit van jou zien, dus daarom verplicht ik jou tot positieve post en de [ afbeelding ] als PI
quote:
quote:
Hell yeahquote:Op woensdag 30 november 2011 17:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Door het neuken van je strakke vuistje, ja.
Een vak van 2 punten komt bij mij neer op 3 uur college en 4 uur zelfstudie, en loopt ook 8 weken. Dat is niet "veel" korter lijkt me.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zijn jouw vakken veel korter, dusBij mij komt een vak van 5 punten neer op 8 weken studie, 4 uur per week college en dan nog zelfstudietijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |