Hot 'n spicy is lekkerderquote:Op woensdag 30 november 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
Nee, het is toch meer een pringles sour en cream geur. Dus dat zal het worden. Of toch bolognese. Of of of. keuzes... lastig lastig.
Sweet Chiliquote:Op woensdag 30 november 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nomnomnom.welke kleur heb je?
Maar ik heb zin in bolognese chips, want zo ruikt het hier.
Ik snap nooit hoe dat kan, wat voor vakken zijn het nou weer waar je 1 studiepunt voor kan krijgen?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:
Okay, al mijn oude studiepunten tellen gewoon mee en de nieuwe die ik nu verdien komen er ook gewoon bij. Nog maar 17 punten en ik ben iig over naar het volgende jaar.
Bij mij 5 of 10 of 15 per vakquote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe dat kan, wat voor vakken zijn het nou weer waar je 1 studiepunt voor kan krijgen?
Bij ons is het 4 of 8 per vak.
4 per project, 2 voor de normale vakken, en 1 voor de vakken waar we maar 4 lessen voor krijgen in een kwartaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe dat kan, wat voor vakken zijn het nou weer waar je 1 studiepunt voor kan krijgen?
Bij ons is het 4 of 8 per vak.
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
4 per project, 2 voor de normale vakken, en 1 voor de vakken waar we maar 4 lessen voor krijgen in een kwartaal.
Oke en hoeveel moeten jullie hebben om door te gaan naar het volgende jaar?quote:
Ik moet voor het eind van het jaar 45 van de 60 hebben om negatief BSA te voorkomenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Oke en hoeveel moeten jullie hebben om door te gaan naar het volgende jaar?
Bij ons 40 van de 60, maar na 2 jaar moet je wel je P (60 punten dus) hebben.
Wat studeer je?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet voor het eind van het jaar 45 van de 60 hebben om negatief BSA te voorkomen
48 van de 60 om over te gaan, 60 voor je P. Ik heb er nu dus 31 en ik krijg er nog van vorig kwartaal bij.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Oke en hoeveel moeten jullie hebben om door te gaan naar het volgende jaar?
Bij ons 40 van de 60, maar na 2 jaar moet je wel je P (60 punten dus) hebben.
En je kan 15 punten voor 1 vak halen?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet voor het eind van het jaar 45 van de 60 hebben om negatief BSA te voorkomen
Jup. Vakken die een heel semester duren zijn 10 punten en in één van die vakken zit een onderzoeksproject van 5 puntenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je kan 15 punten voor 1 vak halen?
Dat gaat wel erg snel dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Vakken die een heel semester duren zijn 10 punten en in één van die vakken zit een onderzoeksproject van 5 punten
quote:
quote:Semester 1
Inleiding in de rechtswetenschap (15 EC)
Constitutioneel recht (10 EC)
Aansprakelijkheidsrecht (5 EC)
Semester 2
Contractenrecht (10 EC)
Strafrecht (10 EC)
Europese rechtsgeschiedenis (5 EC)
Contractenrecht in perspectief (5 EC)
Hoe dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weinig vakken dus? Ik snap het niet, bij ons gaat het heel anders.
Ik heb:quote:
Dan zijn jouw vakken veel korter, dusquote:Op woensdag 30 november 2011 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb:
Project (4 punten)
Design (2 punten)
Interactie design (2 punten)
Creativiteit (2 punten)
Keuzevak (2 punten)
Marketing (2 punten)
Businessskill (1 punt)
Dat is het ongeveer per kwartaal, dus 4 keer per jaar al die vakken en punten.
En over het hele jaar nog 3 punten voor het hele jaar SLC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |