Ik nietquote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg ook zo'n spam mail van Heloef, de 2de keer al.
Oke.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bazenmaand. Ik word voor het 6e jaar volwassen.
Ik neem het heloef kwalijk. Hij zou me wel mailen een dezer dagenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg ook zo'n spam mail van Heloef, de 2de keer al.
"Ik word verstoten en vertoon autistische kenmerken."quote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe leg ik uit waarom bepaalde muziek mij aanspreekt? "Ik vind het genre mooi" is vast te weinig.
Zal ik op je 7e-mannenverjaardag komen?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"Ik word verstoten en vertoon autistische kenmerken."
Doenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal ik op je 7e mannen verjaardag komen?
Hihi komen.
Zeg wat over het ritme ofzo, en schrijf bepaalde vervorming toe aan oneven harmonischen die normaal niet fijn in het gehoor liggen maar omdat je zo hipster bent luister je daar graag naar.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe leg ik uit waarom bepaalde muziek mij aanspreekt? "Ik vind het genre mooi" is vast te weinig.
Oke. Gaan we dan blowen?quote:
Vol of leeg?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kom echt dingen tegen.. van cd's tot iets anders wat met een c begint![]()
Ik vind dit goede muziek omdat het mij... maakt. Zodra ik dit luister kan ik me... Het klinkt.. En het doet mij herinneren aan...quote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Cavia's?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kom echt dingen tegen.. van cd's tot iets anders wat met een c begint![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |