Ah. Ik zal geheid een slechte dj voor dat soort avonden zijn, ik wil altijd wat onbekender spul opzetten in de hoop dat de mensen dan wat toffe bands ontdekken maar waarschijnlijk willen ze idd de echte klassiekers horen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:07 schreef Tokus het volgende:
het meeste heb ik wel al, maar ik zie nog een paar nummers die er idd wel bij moeten. Van de grotere bands 2 of 3 nummers, voor wat meer keuzevrijheid. Maar ik hou het toch bij de nummers die iedereen wel kent, en dus niet Sir Lord Baltimore
dat heb ik er ook tussenzitten, dus dat komt ook nog wel langs.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah. Ik zal geheid een slechte dj voor dat soort avonden zijn, ik wil altijd wat onbekender spul opzetten in de hoop dat de mensen dan wat toffe bands ontdekken maar waarschijnlijk willen ze idd de echte klassiekers horen.
Zou je anders eens een playlist willen posten? Ben wel benieuwd wat er zoal in staat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat heb ik er ook tussenzitten, dus dat komt ook nog wel langs.
Juist, al ga ik er al wel van uit dat bij een Vanderbuyst concert ik sowieso niet met (bijvoorbeeld) stonermetal hoef aan te komenquote:
Ik ook.. Een beetje een mix van onbekend en klassiekers doet het altijd goed, zolang je het maar afwisselt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah. Ik zal geheid een slechte dj voor dat soort avonden zijn, ik wil altijd wat onbekender spul opzetten in de hoop dat de mensen dan wat toffe bands ontdekken maar waarschijnlijk willen ze idd de echte klassiekers horen.
Ja, maar dan kan Sir Lord Baltimore ook wel.quote:
o ja. die was ik nog vergeten, idd.quote:
SLB ken ik eigenlijk niet. Wat zijn een paar goede nummers?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan Sir Lord Baltimore ook wel.
En Deep Purple - Speed King
(mocht je die te soft vinden kun je natuurlijk altijd nog die Venom cover er van draaien)
Ben je bekend met de Turkse Pentagram? Thrashen als een dolle hoer!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Trashcanman het volgende:
Krijg gelijk weer trek in dit soort muziek:
Jep. Wel eens wat van gehoord.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ben je bekend met de Turkse Pentagram? Thrashen als een dolle hoer!
Ik kan het niet meer dan eens met je zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |