ik dacht juist dat jij van de vieze homo's af wilde, maar nu ga je ze gewoon lokkenquote:
Ik heb "vroegah" die quote geleerd omdat beast van The X-Men dat zei in de tekenfilmquote:
Ik moest Shakespeare leren op de middelbare school.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb "vroegah" die quote geleerd omdat beast van The X-Men dat zei in de tekenfilm
[ afbeelding ]
*denk* Heb wel taming of the Shrew gehad, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik moest Shakespeare leren op de middelbare school.
Dat was deze versie:quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
(...) en de bewerking van Girls just wanna have fun vond ik bijzonder, los van de uitvoering ervan
Justin B. Of het liedje?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Steve het volgende:
Net een kerstliedje van Justin Bieber in 3D gezien in de bios, en het was nog best aardig..
Hoor je me klagen?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat we hier zo lang op dezelfde pagina zitten... en dan GAAT het een keer ergens over, is het weer niet goedSnij dan potdomme zelf eens een onderwerp aan, zuurpruim! Ipv een lading twink-foto's
Waarom ga je er niet wonen? Dat scheelt je de reis steeds.quote:
Zo ken ik je niet Erik. Zo van 'het glas is halfvol'. Tjeempie. Ik ben helemaal van mijn stuk gebracht.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn date moest naar huis. Wel sexy gezoend enzo
oh boy
.
Hij is een goede vriend van m'n beste vriend, was ook laatst bij hem thuis. Het blijft een bijzonder mannetje...quote:
Flikkert opquote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet Erik. Zo van 'het glas is halfvol'. Tjeempie. Ik ben helemaal van mijn stuk gebracht.
Whihihi wat leuk! Hoeveelste date was het?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
oh boy
.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
oh boy
.
Het is een neo-nazi.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is een goede vriend van m'n beste vriend, was ook laatst bij hem thuis. Het blijft een bijzonder mannetje...
3e.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whihihi wat leuk! Hoeveelste date was het?
Niet echt. En ik hoef het niet te scheren.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft-ie ook borsthaar? Of moet je het scheren?
Dunnoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef De_Directeur het volgende:
[..]![]()
Ben je ook echt verliefd en alles?
Nee, er komt geen foto op FOK! te staan vooralsnog.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Renesite het volgende:
Man, je hebt een gouden boy gevonden! Specs en eventueel bewijsstukken van het daadwerkelijke bestaan van? (niet dat ik het betwist, maar bewijsstukken zijn leuk)
Logisch.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, er komt geen foto op FOK! te staan vooralsnog.
19 jaar, naam begint met de B, komt uit hilversum, fijne gesprekspartner, goede zoener, lief, leuk, lekker, the ususal.quote:
Hij is geen heteroquote:(misschien word je dan de nieuwe ang¤l)
Dat van het brandmerken van mannen besmet met hiv bedoelde hij ook heel genuanceerd. Achteraf dan hè.quote:
Dat van hiv was jaaaaren geleden. Hem een neo nazi noemen, terwijl hij de grootste Israël vriend is, klopt niet bepaaldquote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat van het brandmerken van mannen besmet met hiv bedoelde hij ook heel genuanceerd. Achteraf dan hè.
Nee, sorry. PVV'ers zijn neo-nazi's, als je dat niet ziet, dan vind ik je op z'n minst naiëf.
Leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
19 jaar, naam begint met de B, komt uit hilversum, fijne gesprekspartner, goede zoener, lief, leuk, lekker, the ususal..
[..]
Hij is geen hetero.
Ja, maar dit is een blijvertjequote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuk!
En omg heeft angel weer een hetero tot homo bekeerd?
Jeetje...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een blijvertje.
Foto?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef MisterO het volgende:
Leuk:) trouwens Steve, ik heb je foto aan een vriend van me laten zien en hij ziet je wel zitten! Ha, date?
Ik had het over die van Ang3l hequote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje...
19...
Heb je zijn ouders al ontmoet?
Aaaaw, better next year!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voorzie rustige tijden rond kerst.
Nou, in 2007. Zo lang geleden is dat niet. En als je dan raadslid wordt bij de PVV, dan ben je er niet genuanceerder op geworden.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat van hiv was jaaaaren geleden. Hem een neo nazi noemen, terwijl hij de grootste Israël vriend is, klopt niet bepaald
Nee niet voor mij, ik heb het vreselijk druk. Ik bedoel de snelheid van deze reeks.quote:
"19 jaar, naam begint met de B, komt uit hilversum, fijne gesprekspartner, goede zoener, lief, leuk, lekker, the ususal.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het over die van Ang3l he.
Haha, jokin'quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, ik heb zijn ouders nog niet ontmoet.
Grapjas:)quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee niet voor mij, ik heb het vreselijk druk. Ik bedoel de snelheid van deze reeks.
Steve is leukerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef De_Directeur het volgende:
Ik vind Steve hier op lijken:
[ afbeelding ]
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef De_Directeur het volgende:
[ afbeelding ]
Okeequote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Steve heeft sowieso niet zo'n jankerige smoel.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En G_E heeft een bril nodig.
Misschien móet ik dan maar eens naar meets komenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef De_Directeur het volgende:
[ afbeelding ]
Met een rolletje Rang?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef TheVulture het volgende:
... dus ik zeg ook dat ie gewoon keihard op die onderbroek-boy lijkt
Want wij kennen jou allemaal uit de folders met onderbroekenmode?quote:Op donderdag 1 december 2011 08:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien móet ik dan maar eens naar meets komen
Weet Steve hoe je eruit ziet dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Steve is normaal gesproken degene die mij in anderen herkent... dus ik zeg ook dat ie gewoon keihard op die onderbroek-boy lijkt
Ik stop niet voordat heel Nederland gay is en dit land omgedoopt wordt tot gaytopia. Met de eenhoorn als nationale dier ipv de leeuw. En een regenboogvlag!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuk!
En omg heeft angel weer een hetero tot homo bekeerd?
Ga je dan ook alleen staan zwaaien?quote:Op donderdag 1 december 2011 08:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb m ook al gezien hoor. En Vlarp. En erik. En Roel.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:44 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik dat dat jij incognito leefde.
Waarom begin je dan nu zelf weer over hem?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef Ang3l het volgende:
En waarom blijven we t toch steeds over Paul hebben? Paul is in de regenboog. Paul komt naar pann! Paul was op de tv. Omg Paul stond naast me te plassen!
Hoe meer aandacht je die jongen geeft hoe meer hij denkt dat ie door moet gaan met deze debiele neonazi mars door t land.
Ik wil bijna een leave Paul alone kreet doen. Maar dan niet omdat ik m zo graag mag.
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je dan ook alleen staan zwaaien?
Nee maar als steve er zo uit ziet :pquote:Op donderdag 1 december 2011 11:39 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Want wij kennen jou allemaal uit de folders met onderbroekenmode?
Ik vind de afleveringen beter naarmate er minder Sue en Schuester in zitquote:Op donderdag 1 december 2011 12:29 schreef Vlarp het volgende:
Op zich vond ik de aflevering van gisteren wel mooi. Het verhaal begint wel weer wat te kloppen nadat in seizoen 2 echt alles in het absurde was getrokken.
Nou, vooral het bashen wat Sue doet ben ik wel zatquote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de afleveringen beter naarmate er minder Sue en Schuester in zit.
en dan is het raar dat ik me onrustig voel bij jou in de auto?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Steve het volgende:
Nee joh! Ik stoot me ook echt niet elke dag, en heb ook echt niet per ongeluk ooit kaarsvet op Vlarps muur geblazen bij het uitdoen van de kaars, of een pan van hem laten deuken (maar dat was gewoon een slechte pan), of mijn tas twee keer laten scheuren zodat alles over straat lag, of mijn tennisracket tegen mijn hoofd geslagen, of glazen platen laten vallen, of door een ladder gezakt,
Dat valt dan in de categorie: "stom geluk hebben"quote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef Steve het volgende:
Aan de andere kant heb ik ook over dunne plankjes over daken gelopen met dakpannen in mijn hand enzo, dat is dan weer altijd goed gegaan.
Die pannen waren wel 2 Euro per stuk ja!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Steve het volgende:
Nee joh! Ik stoot me ook echt niet elke dag, en heb ook echt niet per ongeluk ooit kaarsvet op Vlarps muur geblazen bij het uitdoen van de kaars, of een pan van hem laten deuken (maar dat was gewoon een slechte pan), <...>
neon glitter op 24 december is wel een goede smoes jaquote:Op donderdag 1 december 2011 08:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dat vertel je me nu pas ?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:00 schreef Ang3l het volgende:
Als ik nou zou zeggen dat nuno in de pallaz was....
de pvv fractie gaat toch mee in de zak naar spanje ? Maar eerst met de roequote:Op donderdag 1 december 2011 16:31 schreef TheVulture het volgende:
humor
Ik dacht eerst dat het een PVV-actie was
Ik heb nog een WD Mybook Live over.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef Steve het volgende:
Wat zijn externe harde schijven weer duur aan het worden zeggen.. Stomme natuurrampen die fabrieken vernielen.
.
. Beetje jammer dat ik de harde schijf van mijn zus kapot gemaakt heb en dus wel een nieuwe moet kopen.
.
Ben je een kloon van Waxxer?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Steve het volgende:
Nee joh! Ik stoot me ook echt niet elke dag, en heb ook echt niet per ongeluk ooit kaarsvet op Vlarps muur geblazen bij het uitdoen van de kaars, of een pan van hem laten deuken (maar dat was gewoon een slechte pan), of mijn tas twee keer laten scheuren zodat alles over straat lag, of mijn tennisracket tegen mijn hoofd geslagen, of glazen platen laten vallen, of door een ladder gezakt.
Ik dacht ook nog ff serieus dat men daar serieus over wasquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Steve het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)van-sinterklaas.html
Kamerbrief over de vermissing van Amerigo..
Nou, ik denk ik klik dit topic ook weer eens een keertje aan...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:35 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Waxxer?
Krijg je een sms als je naam hier wordt gepost?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik denk ik klik dit topic ook weer eens een keertje aan...
Nee, dat was toeval!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Krijg je een sms als je naam hier wordt gepost?
Waxxer, Waxxer, Waxxer!
Nee, was das?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dames, ladies, heren en andere lotgenoten! Kent iemand Angels in America?
Ik heb de miniserie gezien.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wat wordt er precies bedoeld met een dramaturgisch concept, mooi stuk overigensquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maak er eens een dramaturgisch concept over.
Ja dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat wordt er precies bedoeld met een dramaturgisch concept, mooi stuk overigens
Ik hou van die natuurramp. Nou ja, mijn werk houdt er van.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef Steve het volgende:
Wat zijn externe harde schijven weer duur aan het worden zeggen.. Stomme natuurrampen die fabrieken vernielen.
.
. Beetje jammer dat ik de harde schijf van mijn zus kapot gemaakt heb en dus wel een nieuwe moet kopen.
.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Eensch, al heb ik toneelmaar voor de helf gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serie gezien en toneelstuk gezien.
Erg mooi
Ze hadden z'n make up wel eens wat erger mogen maken. Coole tattoos en een paar littekens maken iemand geen beestquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe fout de film ook mag zijn (moderne versie van Belle en het beest).... ik vond 'm schattig
Ik vond de tattoo's zelfs wel tofquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef Ang3l het volgende:
NPH?
En ja, zelfs met de "lelijke"tattoo's e.d. was het nog een lekker ding
Daarom was ie leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef Ang3l het volgende:
O ja. Die was wel leuk.
Al was ie gewoon een Blinde Barney.
Nee, maar ik was er wel dit weekend ja, hoezo had je me gezien dan?quote:
Ik wacht nogsteeds op een bezoekje van jou, langer dan 15 seconden.quote:Op zondag 4 december 2011 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nee, maar ik was er wel dit weekend ja, hoezo had je me gezien dan?
Ik probeer juist zo zorgvuldig de winkel te vermijden
ja ja en dan daarna zeggen dat ik je stalk, jij bent een fraaiequote:Op zondag 4 december 2011 01:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht nogsteeds op een bezoekje van jou, langer dan 15 seconden..
Dan maak ik tijd voor je een keer ok?quote:Op zondag 4 december 2011 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ja en dan daarna zeggen dat ik je stalk, jij bent een fraaie
en als ik kom heb je nooit tijd
dat weet je vooraf nooit, maar in januari ben ik een paar dagen aaneen in Amsterdam, dan kunnen we wellicht ergens wat drinkenquote:Op zondag 4 december 2011 01:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan maak ik tijd voor je een keer ok?.
Deal.quote:Op zondag 4 december 2011 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat weet je vooraf nooit, maar in januari ben ik een paar dagen aaneen in Amsterdam, dan kunnen we wellicht ergens wat drinken
waarom dacht je dat ik in Amsterdam was dan, of was dat naar aanleiding van FBquote:
ja maar als hij dat gelezen hebt lees je toch ook dat ik juist van Amsterdam naar Eindhoven onderweg wasquote:
dat ze eindelijk sofia vinden?quote:Op zondag 4 december 2011 01:54 schreef Ang3l het volgende:
Pffff... The Walking Dead is soms best heftig
Dat. En het stukje ervoor. Vond t best heftig als je bedenkt dat de rest van die boerderij moet toezien (terecht of onterecht) dat hun familie voor hun ogen bruut een voor een wordt afgeslacht. En toen idd Sofia er nog eens bij....quote:Op zondag 4 december 2011 02:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat ze eindelijk sofia vinden?
Ja, ik kreeg wel even de rillingen bij dat stukjequote:Op zondag 4 december 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat. En het stukje ervoor. Vond t best heftig als je bedenkt dat de rest van die boerderij moet toezien (terecht of onterecht) dat hun familie voor hun ogen bruut een voor een wordt afgeslacht. En toen idd Sofia er nog eens bij....
Ik was nog haske emo van de film (Another Earth) dus ik kreeg wel meer dan rillingenquote:Op zondag 4 december 2011 10:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg wel even de rillingen bij dat stukje.
Hihi, ik moest ook wel even een traantje wegpinkenquote:Op zondag 4 december 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was nog haske emo van de film (Another Earth) dus ik kreeg wel meer dan rillingen
Maar soms is dat fijn, als je alleen thuis bent
Da's haske positief!quote:Op zondag 4 december 2011 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zeg dat hij echt ontzettend leuk is. En hij zegt dat ik zo lief ben. En ik zeg dat we dan wel goed matchen. En hij zegt dat het ook wel lekker zo mag blijven....
Dan klinkt dat toch best positief![]()
.
Welnee, ik ben een half jaar verder en herken mezelf nog steeds nietquote:Op zondag 4 december 2011 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel een tikkeltje zoetsappig, maar ach, ik houd er van en dat slijt er nog wel af
.
quote:Op zondag 4 december 2011 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zeg dat hij echt ontzettend leuk is. En hij zegt dat ik zo lief ben. En ik zeg dat we dan wel goed matchen. En hij zegt dat het ook wel lekker zo mag blijven....
Dan klinkt dat toch best positief![]()
.
ja zo'n 30% wel jaquote:
Het leven?quote:Op zondag 4 december 2011 12:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ga geld verbrassen aan iets waar ik eigenlijk helemaal niks aan heb...
Oequote:Op zondag 4 december 2011 12:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar ik wil het gewoon hebbeb hebben hebben, en straks koop ik ook nog eens een cadeautje voor iemand die ik helemaal niet zo goed ken eigenlijk... Gewoon zomaar omdat het kan.
Wat?quote:Op zondag 4 december 2011 12:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
Maar ik wil het gewoon hebbeb hebben hebben, en straks koop ik ook nog eens een cadeautje voor iemand die ik helemaal niet zo goed ken eigenlijk... Gewoon zomaar omdat het kan.
Met carnaval een masker van ruim 100 eur opzetten.quote:Op zondag 4 december 2011 12:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Omdat carnaval eraan zit te komen, en omdat ik eigenlijk mezelf nooit trakteer op dat soort zaken.
Ken ik niet. Dus nee, vast nietquote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Als ik the walking dead ga kijken, hoort The body farm daar dan bij?
Nou ja, als je naar een concert gaat is het meestal wel het leukst als je de liedjes ook echt kent.quote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, Yvo zit in de auto naar huis Ceremonials van Florence te leren omdat ie mee wil kunnen zingen in AprilEn nee, daar dwing ik hem niet toe
Say my naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame and every colour will illuminate!!
Zeik niet, elitairequote:
Mooie vertolking.quote:Op zondag 4 december 2011 19:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor hen die dachten dat dat nummer niet kitscheriger campyer kon
Oh inderdaad!quote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Mooie vertolking.
Deze versie van een ander bekend nummer vind ik overigens ook erg mooi:
quote:
BAH!quote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef Peter het volgende:
Deze mag je hier niet posten, maar 't is wel -edit-, een leuk plaatje
quote:Op zondag 4 december 2011 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Mooie vertolking.
Deze versie van een ander bekend nummer vind ik overigens ook erg mooi:
't Is net of ie zich even leeg heeft laten lopen na een gang bangquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Oh toch, ik dacht al zoiets... waar komen die foto's vandaan?
Die zal je zelf moeten zoekenquote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik dacht een site waar meer voetballers te vinden waren
Jij hebt toch al een vriend (dacht ik)quote:Op maandag 5 december 2011 10:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt tegen op google afbeeldingen
Maar dan moet je niet zeuren op wat een ander wilt etenquote:Op maandag 5 december 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Wil dat zeggen dat je niet meer mag kijken?
Je mag honger krijgen op een ander, als je maar thuis komt eten!
Dat gaat alweer een stuk verder dan kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
als een man zo af en toe in een taxi springt wil dat nog niet zeggen dat hij zijn auto weg moet doen
Right you are! Damn!quote:Op maandag 5 december 2011 12:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een vriend (dacht ik)
Ik fietste net naar huis en aan de ene kant een donkergrijze lucht, aan de andere kant felle zon en ik luisterde ondertussen naar Florence and the Machine (ceremonials, moet toch oefenenquote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Onheilspellend gezicht: Alle kraaien zijn hier in een boom neergestreken en vliegen niet meer uit.
Er komt noodweer aan (begint al te sneeuwen)! Creepy gezicht tegen die grijze lucht zo
quote:Op maandag 5 december 2011 15:07 schreef De_Directeur het volgende:
Gooi nog een kit kolen op de kachel en steek alvast je voeten in de pantoffels, dan maak ik intussen warme chocolademelk.
Het is winter.
Oh dat had ik laatst ook... Naja niet voor de verwarming, maar wel in een heerlijk warm huis...quote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik wel. Viel in slaap voor de open haard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |