ik dacht juist dat jij van de vieze homo's af wilde, maar nu ga je ze gewoon lokkenquote:
Ik heb "vroegah" die quote geleerd omdat beast van The X-Men dat zei in de tekenfilmquote:
Ik moest Shakespeare leren op de middelbare school.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb "vroegah" die quote geleerd omdat beast van The X-Men dat zei in de tekenfilm
[ afbeelding ]
*denk* Heb wel taming of the Shrew gehad, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik moest Shakespeare leren op de middelbare school.
Dat was deze versie:quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
(...) en de bewerking van Girls just wanna have fun vond ik bijzonder, los van de uitvoering ervan
Justin B. Of het liedje?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Steve het volgende:
Net een kerstliedje van Justin Bieber in 3D gezien in de bios, en het was nog best aardig..
Hoor je me klagen?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat we hier zo lang op dezelfde pagina zitten... en dan GAAT het een keer ergens over, is het weer niet goedSnij dan potdomme zelf eens een onderwerp aan, zuurpruim! Ipv een lading twink-foto's
Waarom ga je er niet wonen? Dat scheelt je de reis steeds.quote:
Zo ken ik je niet Erik. Zo van 'het glas is halfvol'. Tjeempie. Ik ben helemaal van mijn stuk gebracht.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn date moest naar huis. Wel sexy gezoend enzo
oh boy
.
Hij is een goede vriend van m'n beste vriend, was ook laatst bij hem thuis. Het blijft een bijzonder mannetje...quote:
Flikkert opquote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet Erik. Zo van 'het glas is halfvol'. Tjeempie. Ik ben helemaal van mijn stuk gebracht.
Whihihi wat leuk! Hoeveelste date was het?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
oh boy
.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
oh boy
.
Het is een neo-nazi.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij is een goede vriend van m'n beste vriend, was ook laatst bij hem thuis. Het blijft een bijzonder mannetje...
3e.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whihihi wat leuk! Hoeveelste date was het?
Niet echt. En ik hoef het niet te scheren.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft-ie ook borsthaar? Of moet je het scheren?
Dunnoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef De_Directeur het volgende:
[..]![]()
Ben je ook echt verliefd en alles?
Nee, er komt geen foto op FOK! te staan vooralsnog.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Renesite het volgende:
Man, je hebt een gouden boy gevonden! Specs en eventueel bewijsstukken van het daadwerkelijke bestaan van? (niet dat ik het betwist, maar bewijsstukken zijn leuk)
Logisch.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, er komt geen foto op FOK! te staan vooralsnog.
19 jaar, naam begint met de B, komt uit hilversum, fijne gesprekspartner, goede zoener, lief, leuk, lekker, the ususal.quote:
Hij is geen heteroquote:(misschien word je dan de nieuwe ang¤l)
Dat van het brandmerken van mannen besmet met hiv bedoelde hij ook heel genuanceerd. Achteraf dan hè.quote:
Dat van hiv was jaaaaren geleden. Hem een neo nazi noemen, terwijl hij de grootste Israël vriend is, klopt niet bepaaldquote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat van het brandmerken van mannen besmet met hiv bedoelde hij ook heel genuanceerd. Achteraf dan hè.
Nee, sorry. PVV'ers zijn neo-nazi's, als je dat niet ziet, dan vind ik je op z'n minst naiëf.
Leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
19 jaar, naam begint met de B, komt uit hilversum, fijne gesprekspartner, goede zoener, lief, leuk, lekker, the ususal..
[..]
Hij is geen hetero.
Ja, maar dit is een blijvertjequote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuk!
En omg heeft angel weer een hetero tot homo bekeerd?
Jeetje...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een blijvertje.
Foto?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef MisterO het volgende:
Leuk:) trouwens Steve, ik heb je foto aan een vriend van me laten zien en hij ziet je wel zitten! Ha, date?
Ik had het over die van Ang3l hequote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje...
19...
Heb je zijn ouders al ontmoet?
Aaaaw, better next year!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voorzie rustige tijden rond kerst.
Nou, in 2007. Zo lang geleden is dat niet. En als je dan raadslid wordt bij de PVV, dan ben je er niet genuanceerder op geworden.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat van hiv was jaaaaren geleden. Hem een neo nazi noemen, terwijl hij de grootste Israël vriend is, klopt niet bepaald
Nee niet voor mij, ik heb het vreselijk druk. Ik bedoel de snelheid van deze reeks.quote:
"19 jaar, naam begint met de B, komt uit hilversum, fijne gesprekspartner, goede zoener, lief, leuk, lekker, the ususal.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het over die van Ang3l he.
Haha, jokin'quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen, ik heb zijn ouders nog niet ontmoet.
Grapjas:)quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee niet voor mij, ik heb het vreselijk druk. Ik bedoel de snelheid van deze reeks.
Steve is leukerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef De_Directeur het volgende:
Ik vind Steve hier op lijken:
[ afbeelding ]
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef De_Directeur het volgende:
Ik vind Steve hier op lijken:
[ afbeelding ]
Okeequote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Steve heeft sowieso niet zo'n jankerige smoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |