Ja. tot hij kapot gaat en je man er weinig moeite voor doet om hem te (laten) makenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Keshet het volgende:
Ik hoor juist altijd hele enthousiaste verhalen over die stofzuigrobots! Waar ik altijd benieuwd naar ben is: Gebruik je zo'n ding na een maand of 4 ook nog?
Rookvlees lijkt me helemaal niet licht verteerbaar! Ik zou veel fruit eten, goed op vezels letten, en misschien wat voedingssuplementen kopen. Biergisttabletten ofzo. Lijkt me dat je vooral in ijzer veel misloopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Duurt 5 werkdagen, buuf, dus dinsdag denk ik de uitslag.
Gisteren rond 4 uur pas de eerste 2 capsules loperamide genomen, want ik wilde eerst een paar uur werken en was bang verstopt te raken. Niet echt dusDaarna gisteravond nog tweemaal 1 capsule en vanochtend tweemaal 1 capsule. Ik kijk het nog even aan, maar anders zal ik inderdaad nog maar even bellen. Morgen weer de hele dag met Senna en het is ook zo sneu als ik niet echt leuk mee vooruit kan. En vrijdag wil ik toch wel echt weer gaan werken!
Wat valt er allemaal onder lichtverteerbaar eten, zoals beschuitjes met rookvlees? Ik wilde dadelijk even wit brood halen en nieuwe rookvlees, maar wat zou ik nog meer kunnen doen? Voor het eten van gewoon eten en een stukje chocolade gisteravond werd ik vannacht behoorlijk gestraft, dus ik wil het toch even bij lichtverteerbaar houden
Hele rijpe bananen schijnen juist weer laxerend te werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Banaan! goede, dat is ook een beetje stoppend. Ik ga er NU een pakken!
Dat zeggen ze van chinees ook... Vreet ik 2 dagen achter elkaar chinees, nog verstopt..quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hele rijpe bananen schijnen juist weer laxerend te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |