abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105001510
Een droger is toch ook een beetje een robot?
En een vaatwasser, en een wasmachine, koffiezetter, waterkoker? Eigenlijk zijn we sowieso heul high tech en sci fi!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105001591
Als we een robotstofzuiger zouden nemen raken we heul wat Lego kwijt ben ik bang :X
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_105001640
die robot werkt voor geen meter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:51:26 #4
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105001813
Ik hoor juist altijd hele enthousiaste verhalen over die stofzuigrobots! Waar ik altijd benieuwd naar ben is: Gebruik je zo'n ding na een maand of 4 ook nog?
A grand adventure has begun.
pi_105002604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Keshet het volgende:
Ik hoor juist altijd hele enthousiaste verhalen over die stofzuigrobots! Waar ik altijd benieuwd naar ben is: Gebruik je zo'n ding na een maand of 4 ook nog?
Ja. tot hij kapot gaat en je man er weinig moeite voor doet om hem te (laten) maken :(

Ik ga hem denk ik maar zeggen dat hij maar altijd moet stofzuigen, eens kijken hoe snel het ding weer gemaakt is.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_105002784
Ik kan wel een robot gebruiken hier, misschien dat er dan weer eens tijd voor mezelf is. Vliegen van hot naar her, m'n agenda loopt over, nu al tot maart volgepland allemaal afspraken voor en met roy.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105002840
Nou het is gelukt mensen de zomervakantie 2012 is geboekt *O* Een appartement met uitzicht op het meer O+ vertrek 28 juli :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_105003006
Leuk estrys! Hier wordt het france normandie, gezellig in het huis van pa ;-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:57:00 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105003671
Ik denk eigenlijk dat loperamide wel gelijk werkt Miss. Hoe lang moet je nog wachten op de uitslag van die kweek? Anders nog evenncontact opnemen met de huisarts. Ik vind het wel lang duren hoor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105004579
Duurt 5 werkdagen, buuf, dus dinsdag denk ik de uitslag.
Gisteren rond 4 uur pas de eerste 2 capsules loperamide genomen, want ik wilde eerst een paar uur werken en was bang verstopt te raken. Niet echt dus :P Daarna gisteravond nog tweemaal 1 capsule en vanochtend tweemaal 1 capsule. Ik kijk het nog even aan, maar anders zal ik inderdaad nog maar even bellen. Morgen weer de hele dag met Senna en het is ook zo sneu als ik niet echt leuk mee vooruit kan. En vrijdag wil ik toch wel echt weer gaan werken!

Wat valt er allemaal onder lichtverteerbaar eten, zoals beschuitjes met rookvlees? Ik wilde dadelijk even wit brood halen en nieuwe rookvlees, maar wat zou ik nog meer kunnen doen? Voor het eten van gewoon eten en een stukje chocolade gisteravond werd ik vannacht behoorlijk gestraft, dus ik wil het toch even bij lichtverteerbaar houden :)
pi_105004626
miss: kwark? :9
pi_105004654
De huisartas had het over geen melkprodukten? En ik eet al boter om op mijn beschuitjes!
pi_105004690
o, dat had ik gemist :@
dan vb fruit? aardbei / banaan ?
of paprika / tomaat / komkommer?
pi_105004842
Banaan! goede, dat is ook een beetje stoppend. Ik ga er NU een pakken!
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 13:39:31 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_105004880
Ik zou juist gewoon door blijven eten, wat blijft plakken aan voedingsstoffen heb je dan maar :@ maar goed, 2 loperamide capsules leggen bij mij de boel ook altijd zo stil dat ik niet meer naar de wc kan, met de nodige verkrampingen van den aarsch. :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_105004924
De adviezen daarover zijn verdeeld. Dus dacht ik gisteravond maar gewoon te eten, maar ik moest vannacht een keer of 5 mijn bed uit en ik voelde me beroerd. GEwoon eten laat ik dus maar even zitten :')
pi_105004956
Wat wel leuk is: ik heb hier inmiddels 5 dozen staan met sinterklaaskadootjes *O* O+
Zondagmorgen staat er hier dus een zak gevuld met kadootjes, zo leuk!
pi_105004978
banaan is idd beetje stoppend (al verschilt dat per mens, lucas trekt zich er nix van aan :X :P ) en vult ook wel goed vind ik

en ms dieetvoedsel, van die shakes? :*
ik hoop dat t gauw beter gaat :Y

edit: leuk he die sinterklaas-voorpret *O*
(ik ben dit jaar op tijd begonnen met inpakken, ben blij met mezelf :') )
  woensdag 30 november 2011 @ 13:45:41 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105005107
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Duurt 5 werkdagen, buuf, dus dinsdag denk ik de uitslag.
Gisteren rond 4 uur pas de eerste 2 capsules loperamide genomen, want ik wilde eerst een paar uur werken en was bang verstopt te raken. Niet echt dus :P Daarna gisteravond nog tweemaal 1 capsule en vanochtend tweemaal 1 capsule. Ik kijk het nog even aan, maar anders zal ik inderdaad nog maar even bellen. Morgen weer de hele dag met Senna en het is ook zo sneu als ik niet echt leuk mee vooruit kan. En vrijdag wil ik toch wel echt weer gaan werken!

Wat valt er allemaal onder lichtverteerbaar eten, zoals beschuitjes met rookvlees? Ik wilde dadelijk even wit brood halen en nieuwe rookvlees, maar wat zou ik nog meer kunnen doen? Voor het eten van gewoon eten en een stukje chocolade gisteravond werd ik vannacht behoorlijk gestraft, dus ik wil het toch even bij lichtverteerbaar houden :)
Rookvlees lijkt me helemaal niet licht verteerbaar! Ik zou veel fruit eten, goed op vezels letten, en misschien wat voedingssuplementen kopen. Biergisttabletten ofzo. Lijkt me dat je vooral in ijzer veel misloopt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 13:45:49 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_105005112
Ik heb vanmorgen het eerste kadootje pas gekocht, een doos lego voor Cas :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 30 november 2011 @ 13:46:39 #21
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105005144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Banaan! goede, dat is ook een beetje stoppend. Ik ga er NU een pakken!
Hele rijpe bananen schijnen juist weer laxerend te werken.
pi_105005227
Miss: en kippensoep/bouillon! Voor vocht/zouten enzo :)
  woensdag 30 november 2011 @ 13:50:25 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105005273
Ja, goeie Orea. Kippesoep. In mijn comfortfood kookboek van Janneke Vreugdenhil Joodse Peniciline genaamd :D
pi_105005333
Oh is het Kippesoep? Ik ben echt de weg kwijt na al die 300.000 miljoen aanpassingen van allerlei woorden :')
pi_105005402
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hele rijpe bananen schijnen juist weer laxerend te werken.
Dat zeggen ze van chinees ook... Vreet ik 2 dagen achter elkaar chinees, nog verstopt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')