Dan is er niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Auti het volgende:
[..]
Hey, ik kijk naar die spelersplaatjes in de OP en het lijkt net of jij een statswhipe hebt gehad![]()
Op battlelog is alles ok.
Ga eens spelen met een holo scope.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Eens trouwens. Er is geen enkele reden om een andere scope te gebruiken. Ik dacht dat night vision alleen goed was in de night, maar die scope is OP op elk moment van de dag
Ik vind dat ding meer OP dan al het gezeik over rpg's en mortars bij elkaar. Ik hoop dat ze die scope op de een of andere manier fixen, want de keren dat ik word neergeschoten door iemand zonder die scope zijn tegenwoordig zo zeldzaam.
Ik vind ze in de verste verte niet vergelijkbaar. Ik kan ook wel degelijk uit de voeten met andere scopes (ik wil gewoon alles unlocken) maar alsnog vind ik de IRNV minimaal 100x zo goed als een holo scopequote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ga eens spelen met een holo scope.
Echt ik had eerst ook zoiets van IRNV scope jonge dat ding is megafijn.
Maar die holo's zijn 10 keer beter. Je hoeft namelijk geen shift in te drukken om te stabiliseren wat er dus voor zorgt dat je veel meer raak schiet.
IRNV is leuk voor mensen die de mappen niet kennen.
Heb je geen bipod ?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je hoeft namelijk geen shift in te drukken om te stabiliseren wat er dus voor zorgt dat je veel meer raak schiet.
Alsof die bipod dat doet als je rondlooptquote:
Jij hebt duidelijk te weinig gespeeld. Anyway, er zijn genoeg mensen die geen IRNV gebruiken, ik gebruik het voor elk wapen wat ik heb. IRNV met USAS12 isquote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ga eens spelen met een holo scope.
Echt ik had eerst ook zoiets van IRNV scope jonge dat ding is megafijn.
Maar die holo's zijn 10 keer beter. Je hoeft namelijk geen shift in te drukken om te stabiliseren wat er dus voor zorgt dat je veel meer raak schiet.
IRNV is leuk voor mensen die de mappen niet kennen.
Die USAS wordt sowieso wel generfed want je ziet tegenwoordig in urban mappen de helft lopen met een usas.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:29 schreef JK het volgende:
Wacht maar tot iedereen USAS en IRNV heeft.
Zal die nog generfed worden?
Ik mis nu eigenlijk nog te weinig 'painters', het zij met soflam of citv.
Oh sorry, nee, lol ..quote:Op woensdag 30 november 2011 15:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Alsof die bipod dat doet als je rondloopt
Gast ik heb 60 uur gespeeld. Ik weet echt wel wat ik fijner vind spelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk te weinig gespeeld. Anyway, er zijn genoeg mensen die geen IRNV gebruiken, ik gebruik het voor elk wapen wat ik heb. IRNV met USAS12 ismaar ook
. Maar de IRNV is alleen handig in kleinere maps. Metro dus.
En te weinig beloning als er niemand is die er iets mee doet. Ik heb het op random server een tijd zitten te painten maar geen enkele beloning gehad dat iemand iets had afgeschoten.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:29 schreef JK het volgende:
Wacht maar tot iedereen USAS en IRNV heeft.
Zal die nog generfed worden?
Ik mis nu eigenlijk nog te weinig 'painters', het zij met soflam of citv.
Goeie genade is dat ideaal zegquote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Civilian het volgende:
Heh nice, ik kan het zelfs zo maken dat iedereen straks zijn eigen BoF profiel heeft, met live stats van de match waar hij op dat moment inzit
Nice.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef Civilian het volgende:
Heh nice, ik kan het zelfs zo maken dat iedereen straks zijn eigen BoF profiel heeft, met live stats van de match waar hij op dat moment inzit
inclusief mobiele website zodat iedereen z'n stats gelijk kan zien natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 15:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goeie genade is dat ideaal zeg
Iteejers,
maak me gek.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
inclusief mobiele website zodat iedereen z'n stats gelijk kan zien natuurlijk
Linkje in je mail gezien?quote:
Wat de fark? Op de PS3 kan je dus wel de antenna neerknallenquote:Fixed a problem with the falling antenna on Caspian Border. It should now more instantly kill anyone in its falling path
Is mij ook al meerdere malen voorgekomenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik had net een vage bug. Ik werd gerevived net op het moment dat ik het spawnmenu kreeg. Gevolg: ik kreeg dat dat menu niet meer weg en kon niets meer doen, ook geen suicide
[ afbeelding ]
Vervolgens maar gewacht in de hoop dat de tickets van het andere team bijna op zouden raken, maar dat duurde nog net iets te lang, waardoor ik automatisch werd gekicked...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |