Nou, ik game vaak ook als ik het eerste uur vrij heb van school.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:50 schreef dennis3d het volgende:
Om 8 uur in de ochtend aan het battelfielden zijn
@firefox
Ik lag al om 11 uur in me nestquote:Op donderdag 1 december 2011 07:50 schreef dennis3d het volgende:
@firefox
Zegt diegene die met een tussenuurtje naar huis gaat om te gamenquote:Op donderdag 1 december 2011 07:50 schreef dennis3d het volgende:
@firefox
Inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2011 08:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zegt diegene die met een tussenuurtje naar huis gaat om te gamen
Die tijd had ik niet eens toen ik 14 wasquote:Op donderdag 1 december 2011 08:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zit niet eens op de helft van zijn gespeelde tijd
Wauwquote:Op donderdag 1 december 2011 08:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Time played dennis3d: 93H 7Mquote:
Dan word je over 't algemeen vanzelf gekicked na zo'n 300ms. Of jij moet elke keer weer een game joinen nadat je gekicked bent, om vervolgens weer TV te kijken?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Time played wil in dit geval niet altijd wat zeggenBij mij is het de tijd dat het spel aan gestaan heeft, ik zit vaak genoeg tv te kijken ondertussen als er iets boeiends voorbij komt.
Zit de G3 er ook weer in? Wist ik niet eens...quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Jeff89 het volgende:
Hmm.. Nog 3 potjes Fire from the Sky grinden, en dan online mensen het leven zuur maken..![]()
[ afbeelding ]
Je moet wel veel potjes co-op hebben gedaan daarvoorquote:Op donderdag 1 december 2011 09:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zit de G3 er ook weer in? Wist ik niet eens...
Huh, je kan em alleen met co-op unlocken? Maar dan wel gebruiken in Multiplayer? Sorry, ben helemaal niet op de hoogte van de wapens ;pquote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet wel veel potjes co-op hebben gedaan daarvoor
Tellen die ook als rank-punten, of echt alleen co-op?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:48 schreef Jorwol het volgende:
Gewoon naar de bom rennen en dood gaan = 5000 punten
Alleen coop. In coop kun je wapens unlocken die je anders nooit zal krijgen in de multiplayer. Overigens trek ik mijn aanbod weer in, moet even wat anders doen, maar als iemand zin heeft om het een andere keer te doen, moet diegene me maar even toevoegen in BF3!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dus met co-op kan je wel wapens unlocken voor multi? Dat is wel grappig, toch maar eens die co-op en single uitproberen.
Single heb ik niet verder gespeeld dan het eerste level.
[..]
Tellen die ook als rank-punten, of echt alleen co-op?
Als je op battlelog naar je stats pagina gaat dan is er ook een tabje met weapons & equipment, als je daar op klikt dan kan je per wapen dat je gebruikt hebt de stats zien maar je hebt aan de rechterkant ook blokjes van unlocks per klasse en kan je zien wat je daar voor nodig hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Huh, je kan em alleen met co-op unlocken? Maar dan wel gebruiken in Multiplayer? Sorry, ben helemaal niet op de hoogte van de wapens ;p
Bedenk me ook net dat ik nog nooit de single player heb aangeraakt lol
Ik wil nu wel even co-op doen hoor, was er toevallig al mee bezigquote:Op donderdag 1 december 2011 11:48 schreef Jorwol het volgende:
Wie heeft zin om coop te grinden? Gewoon naar de bom rennen en dood gaan = 5000 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |