Je mag geen knelkoppeling in een dekvloer leggen als je er water in laat zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:49 schreef JerryLee het volgende:
Vloerverwarming incl. dekvloer is drie a 5 centimeter dik.
Eindstop knelkoppeling is max.2 centimeter hoog
Geen probleem dus
Ik wilde nog een stukje over doorblazen toevoegen ,maar je was me voorquote:Op woensdag 30 november 2011 09:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je mag geen knelkoppeling in een dekvloer leggen als je er water in laat zitten.
De CV leidingen moet je dus al afkoppelen waar je er bij kunt, vaak zit er in nieuwe hzuien en verdeelblok bij je CV. De leidingen vervolgens droog maken en dan als droge leiding in je dekvloer laten verdwijnen.
ja, compressor en een paar stukken slangquote:Op woensdag 30 november 2011 10:01 schreef knack het volgende:
Top! bedankt voor jullie reactie. Dus van die radiators zien we straks niks meer van.. dat is mooi. Jullie geven alleen aan dat er geen water in de leiding mag zitten. Dat doorblazen zoals jerryleen dat noemt. Hoe gaat dat? Wat heb je daarvoor nodig? Is dat iets wat ik zelf ook zou kunnen doen?
Is dus in werkelijk al gebeurd. Alle meerwerkopties waren zo duur dat er voor besloten is om de woning kaal op te laten leveren.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:49 schreef blomke het volgende:
Vraag of ze de CV droog opleveren, dan kan je afkoppelen wat je wilt zonder problemen met het water.
Hoewel....de CV-ketel werkend opgeleverd zal moeten worden, denk ik...dus lukt dat leeg opleveren niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop