abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105010983
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik wil volgend jaar naar Peru en Bolivia. *O*
ik durf niet naar een niet-westers land.
/verwend
/prikkelbare darm
Tap tap tap
pi_105011115
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

/verwend
/prikkelbare darm
Ik wil ook niet naar al die AIDS/TBC-landen om het eens wat oneerbiedig te zeggen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 november 2011 @ 16:33:06 #178
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_105011166
quote:
8s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je religie-topic is saai, niet eens een overtuigde christen te vinden ofzo ;(
Ik wil wel even Christen spelen hoor, ik heb er geen problemen mee om gelovige te spelen op FOK! Heb ik vaker gedaan.

Alleen in mijn eigen topic waarin ik mijzelf introduceer als atheïst, vind ik dat een beetje raar. :{

Maar je hebt gelijk, de gelijknamige reeks die ik in 2010 in TRU gestart had, was spectaculairder:

Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen! 2

Deel 2 daarvan is nog niet vol, dus die zou je omhoog kunnen schoppen, maar ik kan daar niet in posten, aangezien ik pas in O+ 2012 O+ weer in TRU mag posten. :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_105011262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wil ook niet naar al die AIDS/TBC-landen om het eens wat oneerbiedig te zeggen :')
zo kun je het ook zeggen ja :')
Al lijkt midden-Amerika me wel heel mooi.
Tap tap tap
pi_105011347
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik wil wel even Christen spelen hoor, ik heb er geen problemen mee om gelovige te spelen op FOK! Heb ik vaker gedaan.

Alleen in mijn eigen topic waarin ik mijzelf introduceer als atheïst, vind ik dat een beetje raar. :{

Maar je hebt gelijk, de gelijknamige reeks die ik in 2010 in TRU gestart had, was spectaculairder:

Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen! 2

Deel 2 daarvan is nog niet vol, dus die zou je omhoog kunnen schoppen, maar ik kan daar niet in posten, aangezien ik pas in O+ 2012 O+ weer in TRU mag posten. :')
Ik ga maar niet in TRU posten, daar heb ik al verschillende bans gehad in het verleden :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_105011494
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik moet weer naar Tilburg hè :P en er reden geen treinen vanwege een seinstoring.
Oh ja, woensdag! O+
  woensdag 30 november 2011 @ 16:42:27 #182
92926 Joipoidoipoipoi
pi_105011508
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga maar niet in TRU posten, daar heb ik al verschillende bans gehad in het verleden :')
Ze zijn in TRU inderdaad nooit zo blij met intelligente weldenkende mensen. :)
pi_105011644
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ze zijn in TRU inderdaad nooit zo blij met intelligente weldenkende mensen. :)
Nou wil ik me daar niet direct onder scharen eerlijk gezegd. Ik ging er vaak ook gewoon naar toe om te trollen. :@ Nou is het stellen van een logische vraag of het in twijfel trekken van iemands bewering daar al 'trollen' natuurlijk :+
  woensdag 30 november 2011 @ 16:48:08 #184
92926 Joipoidoipoipoi
pi_105011699
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou wil ik me daar niet direct onder scharen eerlijk gezegd.
Nou nou, niet zo bescheiden hoor. :)

quote:
Nou is het stellen van een logische vraag of het in twijfel trekken van iemands bewering daar al 'trollen' natuurlijk :+
Ja. :')
pi_105011778
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

/verwend
/prikkelbare darm
Ooh daar hoef je echt geen last van te hebben hoor
je kunt het zo (niet) luxe/practisch maken als je zelf wil
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105012114
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is zo natuurlijk, maar ik heb ook gewoon zoiets van: "ik wil naar een economisch, politiek stabiel land, zonder dat ik meteen opgevreten word door allerlei enge beesten en/of terugkom met de zeldzame aziatische schedelboorworm in mijn hersenen, zonder 14 inentingen en 7 verschillende medicijnen, waar niet per jaar 120 toeristen worden ontvoerd en vermoord om een camera van 80 tientjes, de APK niet bestaat uit "hij rolt nog dus ok!" en waar er enige orde is in het verkeer.". Dan valt er al een heleboel af :+
pi_105012143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is zo natuurlijk, maar ik heb ook gewoon zoiets van: "ik wil naar een economisch, politiek stabiel land, zonder dat ik meteen opgevreten word door allerlei enge beesten en/of terugkom met de zeldzame aziatische schedelboorworm in mijn hersenen, zonder 14 inentingen en 7 verschillende medicijnen, waar niet per jaar 120 toeristen worden ontvoerd en vermoord om een camera van 80 tientjes, de APK niet bestaat uit "hij rolt nog dus ok!" en waar er enige orde is in het verkeer.". Dan valt er al een heleboel af :+
Wat een vooroordelen.

Geldt ook voor CL.
pi_105012201
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind je een schat maar nu stel je je echt enorm aan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_105012233
quote:
13s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen.

Geldt ook voor CL.
Jij bent meer het type dat wel op vakantie gaat in Syrië momenteel?
pi_105012255
Ja, want dat is hetzelfde als wat jij daarboven zegt :') .
pi_105012261
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind je een schat maar nu stel je je echt enorm aan
Natuurlijk stel ik me aan. Maar voor mij hoeft het gewoon niet zo nodig allemaal zo exotisch mogelijk :+
pi_105012307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Natuurlijk stel ik me aan. Maar voor mij hoeft het gewoon niet zo nodig allemaal zo exotisch mogelijk :+
Voor mij ook niet :). Sterker nog, ik ga liever uberhaupt niet op vakantie. Maar verzin dan niet een hele hoop bullshit als reden.
pi_105012326
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ja, want dat is hetzelfde als wat jij daarboven zegt :') .
Dat klopt: politiek stabiel is idd één van mijn criteria. Nou, dan kan je al heel wat landen/gebieden wegstrepen.
pi_105012355
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat klopt: politiek stabiel is idd één van mijn criteria. Nou, dan kan je al heel wat landen/gebieden wegstrepen.
Dat was dan ook je enige niet overdreven punt in die rant.
pi_105012410
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef Tegan het volgende:

[..]

Voor mij ook niet :). Sterker nog, ik ga liever uberhaupt niet op vakantie. Maar verzin dan niet een hele hoop bullshit als reden.
Ik zet het wat sterk aan natuurlijk, dat moet je toch ondertussen wel van me gewend zijn. :+ Maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. En ik ben ook erg gehecht aan mijn luxe.
pi_105012443
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat was dan ook je enige niet overdreven punt in die rant.
Ok, laten we hier verder maar niet meer over verder discussiëren. :')
pi_105012447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zet het wat sterk aan natuurlijk, dat moet je toch ondertussen wel van me gewend zijn. :+ Maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. En ik ben ook erg gehecht aan mijn luxe.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

pi_105012579
Nee, dat wordt mooi een weekendje Eurodisney, al is het maar de vraag hoe politiek stabiel de eurozone nog is in januari natuurlijk.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:27:48 #199
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_105013053
Je gaat toch niet vrijwillig op vakantie in een park van die Jodenhater he?
pi_105013210
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:27 schreef Anthraxx het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig op vakantie in een park van die Jodenhater he?
Jazeker wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')