ik durf niet naar een niet-westers land.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar naar Peru en Bolivia.
Ik wil ook niet naar al die AIDS/TBC-landen om het eens wat oneerbiedig te zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik durf niet naar een niet-westers land.
/verwend
/prikkelbare darm
Ik wil wel even Christen spelen hoor, ik heb er geen problemen mee om gelovige te spelen op FOK! Heb ik vaker gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je religie-topic is saai, niet eens een overtuigde christen te vinden ofzo
zo kun je het ook zeggen jaquote:Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil ook niet naar al die AIDS/TBC-landen om het eens wat oneerbiedig te zeggen
Ik ga maar niet in TRU posten, daar heb ik al verschillende bans gehad in het verledenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik wil wel even Christen spelen hoor, ik heb er geen problemen mee om gelovige te spelen op FOK! Heb ik vaker gedaan.
Alleen in mijn eigen topic waarin ik mijzelf introduceer als atheïst, vind ik dat een beetje raar.
Maar je hebt gelijk, de gelijknamige reeks die ik in 2010 in TRU gestart had, was spectaculairder:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen! 2
Deel 2 daarvan is nog niet vol, dus die zou je omhoog kunnen schoppen, maar ik kan daar niet in posten, aangezien ik pas in2012
weer in TRU mag posten.
Oh ja, woensdag!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet weer naar Tilburg hèen er reden geen treinen vanwege een seinstoring.
Ze zijn in TRU inderdaad nooit zo blij met intelligente weldenkende mensen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga maar niet in TRU posten, daar heb ik al verschillende bans gehad in het verleden
Nou wil ik me daar niet direct onder scharen eerlijk gezegd. Ik ging er vaak ook gewoon naar toe om te trollen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ze zijn in TRU inderdaad nooit zo blij met intelligente weldenkende mensen.
Nou nou, niet zo bescheiden hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou wil ik me daar niet direct onder scharen eerlijk gezegd.
Ja.quote:Nou is het stellen van een logische vraag of het in twijfel trekken van iemands bewering daar al 'trollen' natuurlijk
Ooh daar hoef je echt geen last van te hebben hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik durf niet naar een niet-westers land.
/verwend
/prikkelbare darm
Dat is zo natuurlijk, maar ik heb ook gewoon zoiets van: "ik wil naar een economisch, politiek stabiel land, zonder dat ik meteen opgevreten word door allerlei enge beesten en/of terugkom met de zeldzame aziatische schedelboorworm in mijn hersenen, zonder 14 inentingen en 7 verschillende medicijnen, waar niet per jaar 120 toeristen worden ontvoerd en vermoord om een camera van 80 tientjes, de APK niet bestaat uit "hij rolt nog dus ok!" en waar er enige orde is in het verkeer.". Dan valt er al een heleboel afquote:Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooh daar hoef je echt geen last van te hebben hoor
je kunt het zo (niet) luxe/practisch maken als je zelf wil
Wat een vooroordelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo natuurlijk, maar ik heb ook gewoon zoiets van: "ik wil naar een economisch, politiek stabiel land, zonder dat ik meteen opgevreten word door allerlei enge beesten en/of terugkom met de zeldzame aziatische schedelboorworm in mijn hersenen, zonder 14 inentingen en 7 verschillende medicijnen, waar niet per jaar 120 toeristen worden ontvoerd en vermoord om een camera van 80 tientjes, de APK niet bestaat uit "hij rolt nog dus ok!" en waar er enige orde is in het verkeer.". Dan valt er al een heleboel af
Ik vind je een schat maar nu stel je je echt enorm aanquote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo natuurlijk, maar ik heb ook gewoon zoiets van: "ik wil naar een economisch, politiek stabiel land, zonder dat ik meteen opgevreten word door allerlei enge beesten en/of terugkom met de zeldzame aziatische schedelboorworm in mijn hersenen, zonder 14 inentingen en 7 verschillende medicijnen, waar niet per jaar 120 toeristen worden ontvoerd en vermoord om een camera van 80 tientjes, de APK niet bestaat uit "hij rolt nog dus ok!" en waar er enige orde is in het verkeer.". Dan valt er al een heleboel af
Jij bent meer het type dat wel op vakantie gaat in Syrië momenteel?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen.
Geldt ook voor CL.
Natuurlijk stel ik me aan. Maar voor mij hoeft het gewoon niet zo nodig allemaal zo exotisch mogelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je een schat maar nu stel je je echt enorm aan
Voor mij ook nietquote:Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk stel ik me aan. Maar voor mij hoeft het gewoon niet zo nodig allemaal zo exotisch mogelijk
Dat klopt: politiek stabiel is idd één van mijn criteria. Nou, dan kan je al heel wat landen/gebieden wegstrepen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ja, want dat is hetzelfde als wat jij daarboven zegt.
Dat was dan ook je enige niet overdreven punt in die rant.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klopt: politiek stabiel is idd één van mijn criteria. Nou, dan kan je al heel wat landen/gebieden wegstrepen.
Ik zet het wat sterk aan natuurlijk, dat moet je toch ondertussen wel van me gewend zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Sterker nog, ik ga liever uberhaupt niet op vakantie. Maar verzin dan niet een hele hoop bullshit als reden.
Ok, laten we hier verder maar niet meer over verder discussiëren.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was dan ook je enige niet overdreven punt in die rant.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zet het wat sterk aan natuurlijk, dat moet je toch ondertussen wel van me gewend zijn.Maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. En ik ben ook erg gehecht aan mijn luxe.
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooh daar hoef je echt geen last van te hebben hoor
je kunt het zo (niet) luxe/practisch maken als je zelf wil
Jazeker wel!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:27 schreef Anthraxx het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig op vakantie in een park van die Jodenhater he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |