En je gelooft nog steeds dat ze echt een vrouw is?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.
Ik poep niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij bent zo naïef om te denken dat er daadwerkelijk vrouwen op internet zitten?
IEUW! Das toch heul niet gezond? Nieuwerwetsch gedoe! Wat is er mis met good old uithuwelijken?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]12 jaar bij elkaar, 5 jaar getrouwd en sinds 8 maanden een kindje met mijn internetliefje
1. Overhaaste conclusies trekken...quote:
Als zij chirurgische ingrepen heeft gehad bij haar primaire geslachtskenmerken dan raad ik iedereen die chirurg aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
En je gelooft nog steeds dat ze echt een vrouw is?
tmiquote:Op woensdag 30 november 2011 12:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als zij chirurgische ingrepen heeft gehad bij haar primaire geslachtskenmerken dan raad ik iedereen die chirurg aan.
Ik mijn liefje ook. Dat bleek inderdaad geen vrouw te zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.
Eerder als een kind dat zijn zin niet krijgt en dus maar erg hard tegen alles aan gaat schoppen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Terecht. Vrouwen, of het vrouwtje, horen in de keuken immers. En hij/zij/whatever gedraagt zich behoorlijk als het vrouwtje.
Mijne ook niet! The plot thickensquote:Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mijn liefje ook. Dat bleek inderdaad geen vrouw te zijn.
Ik denk dat de kamelen op waren.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
IEUW! Das toch heul niet gezond? Nieuwerwetsch gedoe! Wat is er mis met good old uithuwelijken?
Is dat ook iemand van internet, of nog erger FOK!!!!.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:23 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mijne ook niet! The plot thickens.
Er lopen nog genoeg schapen rond.quote:
Ja, dat laatste!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat ook iemand van internet, of nog erger FOK!!!!.
OMG, je zou voor minder uitloggen! Oh wacht.quote:
Ja, hij leeft en allesquote:Op woensdag 30 november 2011 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Die post ook nog. ( ja was een keertje nieuwsgierig)
Waarom post hij niet hier.
Ik zou er haast een nieuwe account voor aanmaken, maar dan raak ik mijn 2003 kwijtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG, je zou voor minder uitloggen! Oh wacht.
Natuurlijk, hij is jouw vriendje, dus moet wel oke zijn. Toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja, hij leeft en alles.
Je wilt graag een leuke nieuwe erbij?
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef Tegan het volgende:
Wie is je vriend dan Lola.
Verder heeft echt iedereen in dit topic een Fok!lover zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |