Niet tijdens het rijden neequote:Op woensdag 30 november 2011 10:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je tijdens rijles op Fok! zit..Je hebt nooit de tel in je handen..
Gewoon niet aan exen beginnen, doe ik toch ook niet!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Maak die arme jongen niet zo gek, doet die meid al.
Nog niet bedoel je, je kan niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet aan exen beginnen, doe ik toch ook niet!
Maar de kinderen!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog niet bedoel je, je kan niet in de toekomst kijken.
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar de kinderen!
Hippe flitsscheidingen van tegenwoordig
Zoooo veel werk aan de winkelquote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Handige homepage heeft hij ook.werk aan de winkel
Dat, maar dan heb ik er nog geen. Beetje zielig om het merendeel van de dag alleen in huis te latenquote:
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Handige homepage heeft hij ook.werk aan de winkel
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen haha
Ooh jawel.. maar geen tijd/zin gehad om eraan te werken..quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?
Werd ook eens tijd zegquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen haha
'haar'...quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef Lolaatje het volgende:
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'haar'...
Vrouwen die op internet mogen...
Vrouwen die niet volledig in dienst staan van hun man...
Mijn man is niet thuis, dus ik kan lekker vanalles uitspoken waar hij toch niet achterkomt.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'haar'...
Vrouwen die op internet mogen...
Vrouwen die niet volledig in dienst staan van hun man...
Jij bent zo naïef om te denken dat er daadwerkelijk vrouwen op internet zitten?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?
O gatver, je bent homo. Ieuw..quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij bent zo naïef om te denken dat er daadwerkelijk vrouwen op internet zitten?
Stuur je hem nu naar CUL SC?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij bent zo naïef om te denken dat er daadwerkelijk vrouwen op internet zitten?
Terecht. Vrouwen, of het vrouwtje, horen in de keuken immers. En hij/zij/whatever gedraagt zich behoorlijk als het vrouwtje.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |