Hihi fake lipmannsquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:00 schreef Debsterr het volgende:
EINZ11!1!! yfrog hotlinkt niet dus voor goodies check hier: http://yfrog.com/nwn1dhfj
Heaumeau!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Diconnected het volgende:
jamaar ik wil niet vragen
hij vraagt nu wanneer we wat leuks gaan doen.
en en en en
hij gebruikt ook Lush
Lush mmmmmmmmquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Diconnected het volgende:
en en en en
hij gebruikt ook Lush
Gaylord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Diconnected het volgende:
en en en en
hij gebruikt ook Lush
Ook heaumeau! (Wie is jur?)quote:
and I don't give a fuckquote:
whutttt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Die zwangerschap van klau was wel de hoax van het jaar trouwens
De vriend van klau!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook heaumeau! (Wie is jur?)
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
and I don't give a fuck![]()
Dank allen voor de spontane waardering van mijn fantastische pakket.
Nee, subforum waar "de beste chauffeur ooit" op mij gaat lopen zeiken terwijl ik best een valide punt heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plan toetsing en afronding?
Nee man dat geloof je toch niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht die van Klau?
En is ze niet zwanger???? EINZ???
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, subforum waar "de beste chauffeur ooit" op mij gaat lopen zeiken terwijl ik best een valide punt heb.(Want ja, ik ben "nog nat achter de oren" en een vrouw en ik "blaas hoog van de toren")
Buitenmuur is ook een muur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
Moet je wel een huis/winkel inrijden anders zijn er geen muren.
Er was een tijdje geleden toch ook allemaal heibel/ziek/blabla misschien heeft ze toen wel een miskraam gehad. Allemaal zo geheimzinnig met der twitterquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee man dat geloof je toch niet meer
Ze wordt volgende week geopereerd aan dr knie, as if als je zwanger bent
Ja maar dan heeft Klau gelogenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee man dat geloof je toch niet meer
Ze wordt volgende week geopereerd aan dr knie, as if als je zwanger bent
Oh ja soms lees ik dingen niet zo goed op tha interwebzzzzquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je heerlijke cynisme! Die nu alweer weg is?![]()
omnomnomnom!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik nieste een notklodder op mijn tiet
Notkloddersquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
hahahaha not. Dat is niks gekkie!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
ik kwam er meteen op! Net!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Lindytje het volgende:
Faal-INGbankKan alweer niet op mijn ING
Ik moet 320 ekkies overmaken ja
Je zal maar hoesten en er zit zoeen blobvis op je hand je aan te starenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moest echt kokhalzen toen ik dit las
had je nog mijn geld gehad btw?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Lindytje het volgende:
Faal-INGbankKan alweer niet op mijn ING
Ik moet 320 ekkies overmaken ja
Lollerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je zal maar hoesten en er zit zoeen blobvis op je hand je aan te staren
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
had je nog mijn geld gehad btw?
Ik had er laatst eentje tegen de muur gehoestquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tennis-zequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
En ik zat nog in het vorige topic......En nu moet ik weg want tennissen.... En nu ben ik al te laat want ik moet persé hier nog even posten
Faal-overload
Kusjekroel meidjes !
Een extra wobble op den tiet van skjoe![]()
Die dan derp zegtquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Derpquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zegt een blobvis 'blub' of 'blob'?
Hih je bent fliefquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Diconnected het volgende:
ik heb nu helemaal kriebols van hem.
Deurpost tochquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had er laatst eentje tegen de muur gehoest
Bb doet dat dagelijksquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had er laatst eentje tegen de muur gehoest
Sterkte priemke!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
En ik zat nog in het vorige topic......En nu moet ik weg want tennissen.... En nu ben ik al te laat want ik moet persé hier nog even posten
Faal-overload
Kusjekroel meidjes !
Een extra wobble op den tiet van skjoe![]()
Als je op zijn buik ligt vliegen de klodders over je heen, merk je niks van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu wil ik hem niet meer huren.
Ok nu weer welquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je op zijn buik ligt vliegen de klodders over je heen, merk je niks van.
Nonsensquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er stond toch een hartje achter!!!
Viezen vuilen kuthoerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er stond toch een hartje achter!!!
Groten kaptafelquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik aan bb vragen of hij een kaptafel voor me maakt voor mijn nieuwen pallet?
ik loldequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Viezen vuilen kuthoer![]()
Er staat toch een hartje achter!!! EINZ!!1!!111!
Goeden punt --> .quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef Mss het volgende:
Als je bij mascha een hartje achter je post zet banned ze je evengoed hoor
joaaaaaaahquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik aan bb vragen of hij een kaptafel voor me maakt voor mijn nieuwen pallet?
De fluim is onderdeel van me. Je kunt mijn fluim niet haten zonder mij te haten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die blob sloeg op je fluim! Ik houd van je!
Dat vindt ie vast heel leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
oh nou. Dan wordt het niks. Sorry.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef Mss het volgende:
[..]
De fluim is onderdeel van me. Je kunt mijn fluim niet haten zonder mij te haten.
Mijn hart breekt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nou. Dan wordt het niks. Sorry.
Had je bubsel in de kalendert al aangepast?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja, dat heb ik al een tijd niet gezien! *pakt telefoon*
Kun je met zo een ministofzuiger schoonmakenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe kut als je dan poeder morst
Ohja, jij was gebannedquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
of gewoon int water gooienquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je met zo een ministofzuiger schoonmaken
Morsen doe je met drinken niet met poeder jaaaaaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe kut als je dan poeder morst
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef Diconnected het volgende:
ik heb nu helemaal kriebols van hem.
Nee, wat moet er bij?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Had je bubsel in de kalendert al aangepast?
Jaquote:
eeeeeeeeuhm ff kijken of ik een leuke kan vindenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
you have peekshur yes?
Kunnen we ff keuren
Ze is topic-dealer!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, wat moet er bij?
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Moet eigenlijk in mijn omschrijving. "first to be banned byMasja"
Of hidemyass.comquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was jij ook gebanned??quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Of hidemyass.com
"Proxyservers werken niet horrrr"
Ja joh?
Wat een bazentip!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Of hidemyass.com
"Proxyservers werken niet horrrr"
Ja joh?
Eckten bazen doen aan ban-evasion!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een bazentip!
Beautygloss op de computert!
Welke is dat? Ik heb geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Chase uit dat palette, briljante shit!
Linksonder. Rechtsboven is ook zeer goed!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik heb geen zin om op te staan
Wat ik zei op FOK! vond ze echt niet kunnennn.. Plus ik liet een comment achter over dat ze zichzelf een gamer noemde omdat ze een keer per week een keer voor de xbox stond te dansenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Goeden tip! Kan ik ook weer kijkenWat heb jij uitgevreten?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wat ik zei op FOK! vond ze echt niet kunnennn.. Plus ik liet een comment achter over dat ze zichzelf een gamer noemde omdat ze een keer per week een keer voor de xbox stond te dansen
whutquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
FF naar die dikke kale kijken dan maar
Geyle pallets en mannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAAR DE FUCK GAAT HET ALLEMAAL OVER? EINZ!
Gemiddeld. Zitten goeie bij, maar ook extreem matigequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe zit t met textuur en pigment?
Oh, dat is wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gemiddeld. Zitten goeie bij, maar ook extreem matigedie lijken donkerbruin en op je arm is het huidskleur
naja t speelt al een tijdje hoorquote:
Ik lollerde hardop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een beetje jammer
Net als gosh-oogschaduw: extragratisch verrassing![]()
Oh ik dacht alquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja t speelt al een tijdje hoorniet dat ik ineens in 1 avond in luv ben, ben geen 14e jarige pubert
Jup, heel verrassend!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een beetje jammer
Net als gosh-oogschaduw: extragratisch verrassing![]()
Je deed niet genoeg nuttigen bijdragesquote:
ik ben al heel lang niet verliefd geweest dus tis allemaal zo weirdquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh ik dacht al.
Maar verliefd zijn is leuk, ik ben ook nog helemaal![]()
![]()
Verdomd, bij mij staat ze er ook niet meer tussen.quote:
Nee een negentienjarige pubertquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja t speelt al een tijdje hoorniet dat ik ineens in 1 avond in luv ben, ben geen 14e jarige pubert
Ik denk het. Niet genoeg geliked.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je deed niet genoeg nuttigen bijdrages
ook niet eens. leer tellen menschquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee een negentienjarige pubert
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ook niet eens. leer tellen mensch
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Waarom zijn jullie ontvriend??
FB-rel??
Idd! Geen zalando meer!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Verklaart wel waarom het zo rustig is met de winacties ineens.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Of gewoon omdat we fokkerts zijn.
Geen idee, maar gezien een paar van d'r uitspraken over fok zou het me niet verbazen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Is delta ook anti fok geworden ineens dan?
Mij ook hoor, ik durfde het alleen hier niet te zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Linkje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, maar gezien een paar van d'r uitspraken over fok zou het me niet verbazen.
is zij niet ook bff met alle NL bloggers?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, maar gezien een paar van d'r uitspraken over fok zou het me niet verbazen.
Oh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet nog wel dat ze een tijd terug dr vriendenlijst had opgeschoonden dat mensen die onterecht waren verwijderd weer een vriendenverzoek konden sturen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mij ook hoor, ik durfde het alleen hier niet te zeggenLol, het was mij helemaal niet opgevallen, tot ik via via bij haar profiel uit kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Uit deze post kan ik opmaken datquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:44 schreef megamandy het volgende:
OMG!
Puberruil staat hier opIs een meisje uit 5vwo (5vwo? Ja! 5 vwo
) bij een broabants gezin gekomen. Moet ze optreden ipv de eigen dochter, krijgt ze ook een naamketting
Pfoe, ik ga toch niet terugzoeken zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Linkje?
Ze is idd al een maand niet geweest
Zal er wel mee te maken hebben. Ze wil net zo groot worden als masja en die lipglans volgens d'r blog.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
is zij niet ook bff met alle NL bloggers?
Nee..quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef Mss het volgende:
Ik kan haar profiel niet meer vinden. Heeft ze hem niet gewoon verwijderd?
Ze had een post dat ze dr lijst op ging schonen, en inene was die uit mn updateoverzicht verdwenen.. toen wist ik genoegquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lol, het was mij helemaal niet opgevallen, tot ik via via bij haar profiel uit kwam
Je kan ook onvindbaar gaan zitten. Blijkbaar ben ik ook onvindbaar namelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef Mss het volgende:
Ik kan haar profiel niet meer vinden. Heeft ze hem niet gewoon verwijderd?
Heb ik schijnbaar ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook onvindbaar gaan zitten. Blijkbaar ben ik ook onvindbaar namelijk.(Klasgenootje kon me in ieder geval niet vinden, en nee, geen typfouten.)
Omdat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt ook weer "ik wou dat m'n haar lang was"-posts.
Ik voel mij een beetje haatdragend vanavond. Why?
Het enige wat ik 'toen' zag was dat ze alleen maar in nageltopics postte.. en 1 keer in Life schreef ze iets over McDonaldsquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pfoe, ik ga toch niet terugzoeken zeker.Nah, was iets over een topic ergens waar ze de standaard fokreacties als sneu bestempelde.
Wat in wezen ook wel klopt natuurlijk, maar goed. Zo extreem sneu waren ze niet.
BASHEN!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt ook weer "ik wou dat m'n haar lang was"-posts.
Ik voel mij een beetje haatdragend vanavond. Why?
Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het enige wat ik 'toen' zag was dat ze alleen maar in nageltopics postte.. en 1 keer in Life schreef ze iets over McDonalds
Dit is een inkoppertje, ik maak hem niet af
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mn moeder had trouwens vanavond ook weer lekker geblunderd![]()
Zit ze tijdens het koken druk met me te praten, wilt ze een pak rijst in de pan flikkeren. Dus ze ratst dat pak open en kiept m op z'n kop erin. En ik zag bruin..Ik denk al wtf donkerbruine rijst
Maarja, ik eet dat spul nooit. Ruikt ineens heel de keuken naar chocolade
Heeft ze hagelslag in het kokende water gegooid'_O- een heel pak
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zit ze tijdens het koken druk met me te praten, wilt ze een pak rijst in de pan flikkeren. Dus ze ratst dat pak open en kiept m op z'n kop erin. En ik zag bruin..Ik denk al wtf donkerbruine rijst
Omgquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind delta wel lievvv jaaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn toch ook wel echt vriendinnen?
Royale hagelslag?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heeft ze hagelslag in het kokende water gegooid
een heel pak
Spionnnn!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind delta wel lievvv jaa
Gelukkig niet, dan zou ik huilenquote:
We waren niet echt liev neequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip heeft zich hier ook niet al te subtiel over Delta uitgelaten.
En we waren niet echt positief over haar pittigen kapsel
Die melding over berichten op Fok had ze geloof ik op twitter gedaan nadat Masja een tweet over ons had geplaatst
Jij valt ook onder het drieluik, dat kan ik nog wel verklaren. Maar waarom lindy wel en ijsdraakje niet?quote:
Welk drieluik?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij valt ook onder het drieluik, dat kan ik nog wel verklaren. Maar waarom lindy wel en ijsdraakje niet?
Die snap ik ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij valt ook onder het drieluik, dat kan ik nog wel verklaren. Maar waarom lindy wel en ijsdraakje niet?
WHY MEEEEEEquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. ik ken delta niet irlquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space - joysa - delta. Die spraken wel eens samen af tog?
Neinzzz toen kwam delta niet. Ik heb met delta gesjopt in rotterdamquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space - joysa - delta. Die spraken wel eens samen af tog?
Zij kan heul wel bashen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jij bent niet echt een basher. Van mezelf snap ik het nog wel
Ik ben gewoon nasty.quote:
Ja maar da's lang zo leuk niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs, doe eens overduidelijk bashen! Kom op, je kunt het!
Dat klinkt hersenceldodend.quote:
Alweer een Tamara? Heeft deze ook een megabrauw?quote:
Ech welquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's lang zo leuk niet.
Zit die er nog steeds in??? Ik moet nog 2 weken terugkijken maar had wel verwacht dat die eruit gebonjourd zou zijnquote:
Blijkbaar is ze toch lekkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zit die er nog steeds in??? Ik moet nog 2 weken terugkijken maar had wel verwacht dat die eruit gebonjourd zou zijn
Ze zijn geen van allen lekkerquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb officieel toegegeven aan de UD pallet faal.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kromme penis. Om een hoekje neukon
Sta bureau srsly?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ech wel
Zo moet je bijvoorbeeld de nieuwste post in Masja's persoonlijke blog eens lezen... En dandoen
.
O kut, dat was nog best subtiel
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef Debsterr het volgende:
I haz a jealous.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef Debsterr het volgende:
En moeite doen om ergens op te reageren?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ech wel
Zo moet je bijvoorbeeld de nieuwste post in Masja's persoonlijke blog eens lezen... En dandoen
.
O kut, dat was nog best subtiel
Datquote:
Die snap ik niet...quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En moeite doen om ergens op te reageren?
Lolllllllkwadraatquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat.
O en zeggen dat je last van je rug hebt en dan een laptop hebben.. En dan als oplossing de hele dag gaan staan
D'r post lezen en daarnaquote:
Nee dequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
D'r post lezen en daarnadoen? Ik interpreteerde dat als mezelf een extragratisj ban bezorgen.
(En moeite doen, want daar helemaal wat gaan tikken.
)
Ja maar da's toch algemeen bekend dat wat zij postquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee demoet je hier doen
.
(ik ben daar al helemaal aan gewend, kan daar al zo lang niet meer commenten)
Het houdt je wel bezig hequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee demoet je hier doen
.
Goeden strategiequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee demoet je hier doen
.
quote:Zoals een tijdje terug, toen ik bij de Bijenkorf in Den Haag aankwam om voor honderden euro’s aan lingerie te kopen.
Ik wou zeggen nu al, maar dat valt best mee ei'k.quote:
I iz traumatized you knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |