Hihi fake lipmannsquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:00 schreef Debsterr het volgende:
EINZ11!1!! yfrog hotlinkt niet dus voor goodies check hier: http://yfrog.com/nwn1dhfj
Heaumeau!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Diconnected het volgende:
jamaar ik wil niet vragen
hij vraagt nu wanneer we wat leuks gaan doen.
en en en en
hij gebruikt ook Lush
Lush mmmmmmmmquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Diconnected het volgende:
en en en en
hij gebruikt ook Lush
Gaylord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Diconnected het volgende:
en en en en
hij gebruikt ook Lush
Ook heaumeau! (Wie is jur?)quote:
and I don't give a fuckquote:
whutttt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Die zwangerschap van klau was wel de hoax van het jaar trouwens
De vriend van klau!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook heaumeau! (Wie is jur?)
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
and I don't give a fuck![]()
Dank allen voor de spontane waardering van mijn fantastische pakket.
Nee, subforum waar "de beste chauffeur ooit" op mij gaat lopen zeiken terwijl ik best een valide punt heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plan toetsing en afronding?
Nee man dat geloof je toch niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht die van Klau?
En is ze niet zwanger???? EINZ???
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, subforum waar "de beste chauffeur ooit" op mij gaat lopen zeiken terwijl ik best een valide punt heb.(Want ja, ik ben "nog nat achter de oren" en een vrouw en ik "blaas hoog van de toren")
Buitenmuur is ook een muur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
Moet je wel een huis/winkel inrijden anders zijn er geen muren.
Er was een tijdje geleden toch ook allemaal heibel/ziek/blabla misschien heeft ze toen wel een miskraam gehad. Allemaal zo geheimzinnig met der twitterquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee man dat geloof je toch niet meer
Ze wordt volgende week geopereerd aan dr knie, as if als je zwanger bent
Ja maar dan heeft Klau gelogenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee man dat geloof je toch niet meer
Ze wordt volgende week geopereerd aan dr knie, as if als je zwanger bent
Oh ja soms lees ik dingen niet zo goed op tha interwebzzzzquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je heerlijke cynisme! Die nu alweer weg is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |