tip 1, go awayquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef Biogarde het volgende:
Die echte monkidinges zou ik wel doen. Is ze 18+?
Ik trapte er inquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Ze pokert, dus dat zal dan wel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef Biogarde het volgende:
Die echte monkidinges zou ik wel doen. Is ze 18+?
Goede tip wel, alleen.. je eigen drank mee aan de bar?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:14 schreef Biogarde het volgende:
Denemarken beter. Neem een kofferbak sterke drank mee en je hebt meer vrouwen om je heen dan je geven kunt. Drank is er niet te betalen.
Zit je in een bar, dan staan er 2, 3, 4, 5 vrouwen om je heen die je direct willen doen. En Denen lijken op ons, praten net zo beroerd en met hetzelfde accent Engels en hebben veel dezelfde gewoontes/manier van doen, dus dat klikt.
....:')quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede tip wel, alleen.. je eigen drank mee aan de bar?
Nee natuurlijk niet. Drank naar een camping/appartement/hotel waar je zit. Zodra ze weten dat je drank hebt heb je talloze vrinden. Vrouwelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede tip wel, alleen.. je eigen drank mee aan de bar?
check de op danquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
Is die monkiii de echte echte monkiii?
Ik geloof niet
What is a 2+2er?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:18 schreef monkiii het volgende:
yeah, I play poker for a living and have been doing so for a couple of years with some breaks for studying and shit.
isn't there some 2+2 ers here?
iemand van dat 2+2 forum waar zij het nu over heeftquote:
did you post your naked pics there?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |