http://www.facebook.com/profile.php?=743264506quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Fascination het volgende:
Oh, kan iemand me haar facebook sturen?
je weet dat dat een ban is he?quote:
Je was toch 13?quote:
quote:
leuk ditquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:43 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Look now with beautiful .![]()
heeft ze alquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:43 schreef Rectum het volgende:
Waar blijven die foto's van de penis van stevenmac26?
Binnenkort ticket naar Zweden boeken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
Dimens, ga je eindelijk een vaste relatie regelen?
Sverigequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Binnenkort ticket naar Zweden boeken.
Je zou eigenlijk moeten regelen met Danny dat hij ze automatisch meestuurt in het registratie-gelukt mailtje.quote:
LEZENquote:
Al gedaan, even wachten op reactie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
Iemand stuur haar het nieuwe topic link
Wie kan mij wat Zweeds bij brengen zodat ik met haar kan communiceren als ik met haar getrouwd ben?quote:
Als ze dat nu nog niet begrijpt geloof ik haar pokerverhaal ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al gedaan, even wachten op reactie.
translate.google.comquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie kan mij wat Zweeds bij brengen zodat ik met haar kan communiceren als ik met haar getrouwd ben?
vraag gogoswedenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie kan mij wat Zweeds bij brengen zodat ik met haar kan communiceren als ik met haar getrouwd ben?
Jag här en tjock snobbquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie er achter zo'n nummer zit, maar durf nooit te bellenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
monkiiii my phonenumer is +31 62791264
kissssss
jij moet ook niet bellen maar monkiiiiquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie er achter zo'n nummer zit, maar durf nooit te bellen![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker jaloers dat je niet zo'n mooi bewerkt plaatje van ons samen hebt heh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef yvonne het volgende:
Was er niu net echt zo'n bokkenlul die aan de hand van m'n upload zeker dacht te weten dat 'kaal vogeltje' van mij is?
Whahahahahahahahahahahahahaha
Was een zoekploatje van Biogarde en dat heette kaal vogeltje
Oh en verder is dit een kuttopic.
dit is eenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef yvonne het volgende:
Was er niu net echt zo'n bokkenlul die aan de hand van m'n upload zeker dacht te weten dat 'kaal vogeltje' van mij is?
Dit is een hele happening op ONZ! en Yv vind het kut?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef yvonne het volgende:
quequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef yvonne het volgende:
Nee, dat wás het. Nu is het verbaggerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit is een
G E N I A A L
topic
aight
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker jaloers dat je niet zo'n mooi bewerkt plaatje van ons samen hebt heh?
De vorige topics wel, nu is het allang uitgekauwd en niet lollig meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat wás het. Nu is het verbaggerd
ja ok, yvonne had beter niet kunnen posten, ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat wás het. Nu is het verbaggerd
ik als toekomstig mod sta een slotje toe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
De vorige topics wel, nu is het allang uitgekauwd en niet lollig meer.
mad crazy about you honyquote:
Hoiquote:
wanneer word je nou mod?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik als toekomstig mod sta een slotje toe.
quote:
FOK! moet niet over de grens. Niemand gaat dat begrijpen manquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
monkiii why don't you come to a FOK!meet.
welke grap?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
joh dat was ook de grap of de situatie
kloptquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef JApieman het volgende:
Ik hoorde dat steven een grote penis had.
Kloptquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef JApieman het volgende:
this man (?) speaks the truthquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef JApieman het volgende:
quote:
Alexandra weet dat en schreef het in haar blog.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
waarom weet iedereen hoe stevenmac zijn pielemuis eruit ziet?
omdat ie groot isquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
Die ligt om heel Nederland heen, hoe kun je dat nou over het hoofd zien?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
yes we had mad camsexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |