Nee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Ouqz het volgende:
Dus monkyyy leefde zich hier uit als pokerchick uit Nederland, maar is eigenlijk een Zweed die Nederlands kan en nu in dit topic alleen maar Engels praat? Huh?
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Ouqz het volgende:
Dus monkyyy leefde zich hier uit als pokerchick uit Nederland, maar is eigenlijk een Zweed die Nederlands kan en nu in dit topic alleen maar Engels praat? Huh?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Ouqz het volgende:
Hoezo kan ze Nederlandsquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Ouqz het volgende:
fuck her, fuck that swedish bitch, i've got kkjquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Neuk haar kapot, tot de tranen over haar wangen rollen.
Wel gezonde dingen halen hequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu echt boodschappen doen. gr gr
Niet weten dat RL Real betekentquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Real love love? kut stotteraar dat je bent.
doe mij maar 2 kilo kaas en wat mosterd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
take some boooozz for me XDquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
no i cant findquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef sinepedraap het volgende:
monkiii there are some video's of us just go to www.youtube.com and search for: FOK! meeting
met je vette kutquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe mij maar 2 kilo kaas en wat mosterd.
FOK! monkyyy is onzeker en lelijk en heeft alles van de blog van monkiii gehaald en hier op FOK! gepost.quote:
Wie is monkiii dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:35 schreef TWP het volgende:
FOK! monkyyy is onzeker en lelijk en heeft alles van de blog van monkiii gehaald en hier op FOK! gepost.
Bossquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:36 schreef monkiii het volgende:
gahh u guys are going nuts, I have a hard time following the discussionnot sure how multi quoting works either
Is it patat or friet? eh, well. patat ldo.
I don't know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |