abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104988039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Met mannen die naar Thailand gaan moet ik altijd aan hele andere dingen denken. _O-
Hahahaahha, hij had er een relatie :P Zij woont inmiddels al langer dan 3 jaar hier. Maar inderdaad, in het verleden ging hij er wel sexen en rock 'n rollen ja. Vies mannetje, ik heb het dus niet van een vreemde.
pi_104988046
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Weekend O+

Meneer du Bawz vroeg of ik kwam werken zondag, euh, wat dacht je van NEE? Doe maar lekker niet nee. Werken in het weekend :') ik ben er klaar mee.
Ik wil ook niet in het weekend werken. Weekend is weekend en weekend is party hardy voor mij. Niet elk weekend overigens soms zit er een weekend tussen dat ik de hele dag in mijn joggingbroek door het huis loop, gamen, filmpje kijken enz. O+
All good things are wild and free.
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:10:42 #278
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104988067
Carrotcake meenemen naar werk, beste idee OOIT!!!!!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_104988096
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Hahahaahha, hij had er een relatie :P Zij woont inmiddels al langer dan 3 jaar hier. Maar inderdaad, in het verleden ging hij er wel sexen en rock 'n rollen ja. Vies mannetje, ik heb het dus niet van een vreemde.
Zo vader zo dochter. _O_ Jij reageert overigens echt ziek snel. Wat heb je allemaal lopen snatsen dan? :D
pi_104988358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik wil ook niet in het weekend werken. Weekend is weekend en weekend is party hardy voor mij. Niet elk weekend overigens soms zit er een weekend tussen dat ik de hele dag in mijn joggingbroek door het huis loop, gamen, filmpje kijken enz. O+
Dusdat, weekend is party ardy tijd. Soms ben ik ook wel een weekendje thuis ja, laatst dan toevallig niet volgens planning want dat was met FYAH ;(
Maar dan inderdaad de hele dag niets doen, ui bed komen, douchen, joggingspak aan en alleen maar onzinnige dingen uitvoeren, als ik uberhaupt iets uitvoer. Ik heb het weleens gepresteerd om de hele dag in bed te blijven :') Maar dat voelt ietswat te levenloos dus dat doe ik niet meer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zo vader zo dochter. _O_ Jij reageert overigens echt ziek snel. Wat heb je allemaal lopen snatsen dan? :D
Hahahahah helemaal niks :D Ik ben gewoon alert en ontzettend wakker, energie voor tien hier! Echter straks smoken met deze bende van ellende (zo cliché maar ontzettend waar) dus dan is dat ook gelijk weer weg ;)
pi_104988425
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Carrotcake meenemen naar werk, beste idee OOIT!!!!!
Beter heb je carrotcake als ik in een keer in de buurt ben, ga ik je bellen van EUHJ HALLON HALLON EUHJ PIER HIER HALLON WAAR IS TAART PIER HIER HALLON
pi_104988428
Dit weekend ga ik ook flink aan de drugs&rock 'n roll :7 truffelstruffelstruffels O+
pi_104988492
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
En ik ga sparen voor een bril :') Ik deed net echt ontzettend blij tegen iemand, heel gesprek proberen aan te knopen zegt diegene pas na 30 seconde van: "Volgens mij heb je de verkeerde voor je."
Ahhh dat is zo pijnlijk :')

Vast herkenbaar: dat je naast een bekende loopt, even wegkijkt, en dan begint te praten tegen degene naast je die er inmiddels niet is maar waar iemand anders voor in de plaats is gekomen :')
pi_104988620
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
Ik snap niet dat ik niet moe ben :') gesport, gewerkt en ik ben hier 1 stuiterbal aan het zijn. Straks maar weer chillings, chillings, ik hou van chillings O+ En chilli O+

En ik ga sparen voor een bril :') Ik deed net echt ontzettend blij tegen iemand, heel gesprek proberen aan te knopen zegt diegene pas na 30 seconde van: "Volgens mij heb je de verkeerde voor je."
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik houd echt van deze vrouw hoor. O+
full stops and exclamation marks
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:19:31 #285
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104988666
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Vast herkenbaar: dat je naast een bekende loopt, even wegkijkt, en dan begint te praten tegen degene naast je die er inmiddels niet is maar waar iemand anders voor in de plaats is gekomen :')
_O-

Nooit gehad tho. En phantom heeft nu duidelijk een overdosis endorfinen, bewezen dat het even sterk is al heroine. Ehh èhhhh
pi_104988811
quote:

[..]

Dat is wel herkenbaar ja. :') Vooral met winkelen, blijft de gene waar je mee bent net even ergens staan kijken en ben ik al verder aan het praten.
pi_104988856
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

_O-

Nooit gehad tho. En phantom heeft nu duidelijk een overdosis endorfinen, bewezen dat het even sterk is al heroine. Ehh èhhhh
Shit en ik hopen dat ik niet de enige ben :')

Zo awkward, volgens mij heb ik het 3 keer gehad. Een keer ging het van hey vriend x ik wist niet dat je nieuwe schoenen had :') was het dus compleet iemand anders die naast me liep
pi_104988869
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat is wel herkenbaar ja. :') Vooral met winkelen, blijft de gene waar je mee bent net even ergens staan kijken en ben ik al verder aan het praten.
tli redt me _O_
pi_104988998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:23 schreef Maisnon het volgende:

[..]

tli redt me _O_
Dat weet je toch. _O_
pi_104989027
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit weekend ga ik ook flink aan de drugs&rock 'n roll :7 truffelstruffelstruffels O+
Oeh, dat heb ik dus nog niet gedaan maar spoedig zal het mijn biografie in gaan.

quote:

[..]

Hahahahahhahaha ja, keihard falend.

quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

Ik houd echt van deze vrouw hoor. O+
Ghehehehehe jaja, en daar staan voorwaardes op zeker? Dee-yem.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

_O-

Hahahaha volgens mij doe je geen fuck meer voor 3 dagen als je aan de heroine gezeten hebt :P
pi_104989091
Wie komt roti voor me fiksen dan? Omdat ik zo aardig ben, mag je zelf ingredienten meenemen. 50/50 teamwork, jeweettoch.
pi_104989128
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Oeh, dat heb ik dus nog niet gedaan maar spoedig zal het mijn biografie in gaan.
Lijkt me echt zo vet, een psychedelische trip :7 Heb flink wat fantasie (vooral dromen :') ) dus dat moet wel goed komen
pi_104989238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Lijkt me echt zo vet, een psychedelische trip :7 Heb flink wat fantasie (vooral dromen :') ) dus dat moet wel goed komen
Aaah, first timer? :D

Doe aubbbb proberen een tekening voor me te maken tijdens je space :D Dat zou ik heel lief en wel zo geniaal vinden :')

Veel plezier alvast :D Ik ga het binnenkort ook maar eens doen.
pi_104989334
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Aaah, first timer? :D

Doe aubbbb proberen een tekening voor me te maken tijdens je space :D Dat zou ik heel lief en wel zo geniaal vinden :')

Veel plezier alvast :D Ik ga het binnenkort ook maar eens doen.
Ik kan niet tekenen :D Ik zal proberen een verhaaltje te typen tijdens m'n trip op m'n mobiel :@
pi_104989357
Ik ben bang datik een iPhone ga krijgen van die mattie die ging flipperkasten tegen de vangrail aan. Klink stom enzo maar ik heb toch liever en htc :P iPhone faalt. Hij begon over dat ik mijn schoen moest zetten vanavond en dat ik hem daarna dedde ging knuffelen. Beter is dat omdat ik een htc krijg :')

HTC O+ Alleen al om de letters.
pi_104989400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik kan niet tekenen :D Ik zal proberen een verhaaltje te typen tijdens m'n trip op m'n mobiel :@
Hahahaha nou ennnnnn gewoon een krabbel iets ding met schapen en hartjes of dat wat je ziet :')

Als ik paddo's of truffels ga doen ga ik een kladblok volkladderen voor jullie.
pi_104989403
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben bang datik een iPhone ga krijgen van die mattie die ging flipperkasten tegen de vangrail aan. Klink stom enzo maar ik heb toch liever en htc :P iPhone faalt. Hij begon over dat ik mijn schoen moest zetten vanavond en dat ik hem daarna dedde ging knuffelen. Beter is dat omdat ik een htc krijg :')

Ik heb ook een htc wil niets anders meer. O+ Een iphone. :r Brilletje erbij en hup zo de starbucks in.
pi_104989474
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef Phantomesse het volgende:

Ik wil een iphone ben m'n bb zat tfoe.

quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Hahahaha nou ennnnnn gewoon een krabbel iets ding met schapen en hartjes of dat wat je ziet :')

Als ik paddo's of truffels ga doen ga ik een kladblok volkladderen voor jullie.
Ik zie nog wel, wss ben ik zaterdag alweer vergeten een papiertje en potlood mee te nemen zou wat voor mij zijn :')
pi_104989523
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]

Ghehehehehe jaja, en daar staan voorwaardes op zeker? Dee-yem.
Onvoorwaardelijk schatje! :Y)

quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:27 schreef Phantomesse het volgende:
Wie komt roti voor me fiksen dan? Omdat ik zo aardig ben, mag je zelf ingredienten meenemen. 50/50 teamwork, jeweettoch.
Jij wilde die roti's ook helemaal zelf gaan maken toch? Met vulling heb ik nooit gedaan, zonder wel. Maar tegenwoordig haal ik ze gewoon kant en klaar bij de toko, ook prima. En dan de aardappelen, kip, kouseband zelf maken.

LSD wil ik al heel lang doen maar durf niet omdat ik bang ben dat ik blijf hangen of bad ga of zo. :')

En ik ga een iPhone kopen denk ik. ;(
full stops and exclamation marks
pi_104989646
Roti O+ Maak het altijd zelf want lekkerder van Jisca dan van de toko. Surinaamse aard toch nog ergens goed voor :9 :9
Ik ga de lapo niet pakke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')