Hahahaahha, hij had er een relatiequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met mannen die naar Thailand gaan moet ik altijd aan hele andere dingen denken.
Ik wil ook niet in het weekend werken. Weekend is weekend en weekend is party hardy voor mij. Niet elk weekend overigens soms zit er een weekend tussen dat ik de hele dag in mijn joggingbroek door het huis loop, gamen, filmpje kijken enz.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Weekend
Meneer du Bawz vroeg of ik kwam werken zondag, euh, wat dacht je van NEE? Doe maar lekker niet nee. Werken in het weekendik ben er klaar mee.
Zo vader zo dochter.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahaahha, hij had er een relatieZij woont inmiddels al langer dan 3 jaar hier. Maar inderdaad, in het verleden ging hij er wel sexen en rock 'n rollen ja. Vies mannetje, ik heb het dus niet van een vreemde.
Dusdat, weekend is party ardy tijd. Soms ben ik ook wel een weekendje thuis ja, laatst dan toevallig niet volgens planning want dat was met FYAHquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ook niet in het weekend werken. Weekend is weekend en weekend is party hardy voor mij. Niet elk weekend overigens soms zit er een weekend tussen dat ik de hele dag in mijn joggingbroek door het huis loop, gamen, filmpje kijken enz.
Hahahahah helemaal niksquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo vader zo dochter.Jij reageert overigens echt ziek snel. Wat heb je allemaal lopen snatsen dan?
Beter heb je carrotcake als ik in een keer in de buurt ben, ga ik je bellen van EUHJ HALLON HALLON EUHJ PIER HIER HALLON WAAR IS TAART PIER HIER HALLONquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Carrotcake meenemen naar werk, beste idee OOIT!!!!!
Ahhh dat is zo pijnlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
En ik ga sparen voor een brilIk deed net echt ontzettend blij tegen iemand, heel gesprek proberen aan te knopen zegt diegene pas na 30 seconde van: "Volgens mij heb je de verkeerde voor je."
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
Ik snap niet dat ik niet moe bengesport, gewerkt en ik ben hier 1 stuiterbal aan het zijn. Straks maar weer chillings, chillings, ik hou van chillings
En chilli
![]()
En ik ga sparen voor een brilIk deed net echt ontzettend blij tegen iemand, heel gesprek proberen aan te knopen zegt diegene pas na 30 seconde van: "Volgens mij heb je de verkeerde voor je."
Ik houd echt van deze vrouw hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahaahha, hij had er een relatieZij woont inmiddels al langer dan 3 jaar hier. Maar inderdaad, in het verleden ging hij er wel sexen en rock 'n rollen ja. Vies mannetje, ik heb het dus niet van een vreemde.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahhh dat is zo pijnlijk
Vast herkenbaar: dat je naast een bekende loopt, even wegkijkt, en dan begint te praten tegen degene naast je die er inmiddels niet is maar waar iemand anders voor in de plaats is gekomen
Dat is wel herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahhh dat is zo pijnlijk
Vast herkenbaar: dat je naast een bekende loopt, even wegkijkt, en dan begint te praten tegen degene naast je die er inmiddels niet is maar waar iemand anders voor in de plaats is gekomen
Shit en ik hopen dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Nooit gehad tho. En phantom heeft nu duidelijk een overdosis endorfinen, bewezen dat het even sterk is al heroine. Ehh èhhhh
tli redt mequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar ja.Vooral met winkelen, blijft de gene waar je mee bent net even ergens staan kijken en ben ik al verder aan het praten.
Oeh, dat heb ik dus nog niet gedaan maar spoedig zal het mijn biografie in gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit weekend ga ik ook flink aan de drugs&rock 'n rolltruffelstruffelstruffels
Hahahahahhahaha ja, keihard falend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahhh dat is zo pijnlijk
Ghehehehehe jaja, en daar staan voorwaardes op zeker? Dee-yem.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik houd echt van deze vrouw hoor.
Hahahaha volgens mij doe je geen fuck meer voor 3 dagen als je aan de heroine gezeten hebtquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:19 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Nooit gehad tho. En phantom heeft nu duidelijk een overdosis endorfinen, bewezen dat het even sterk is al heroine. Ehh èhhhh
Lijkt me echt zo vet, een psychedelische tripquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik dus nog niet gedaan maar spoedig zal het mijn biografie in gaan.
Aaah, first timer?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo vet, een psychedelische tripHeb flink wat fantasie (vooral dromen
) dus dat moet wel goed komen
Ik kan niet tekenenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah, first timer?![]()
Doe aubbbb proberen een tekening voor me te maken tijdens je spaceDat zou ik heel lief en wel zo geniaal vinden
Veel plezier alvastIk ga het binnenkort ook maar eens doen.
Hahahaha nou ennnnnn gewoon een krabbel iets ding met schapen en hartjes of dat wat je zietquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan niet tekenenIk zal proberen een verhaaltje te typen tijdens m'n trip op m'n mobiel
Ik heb ook een htc wil niets anders meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben bang datik een iPhone ga krijgen van die mattie die ging flipperkasten tegen de vangrail aan. Klink stom enzo maar ik heb toch liever en htciPhone faalt. Hij begon over dat ik mijn schoen moest zetten vanavond en dat ik hem daarna dedde ging knuffelen. Beter is dat omdat ik een htc krijg
![]()
HTCAlleen al om de letters.
Ik wil een iphone ben m'n bb zat tfoe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben bang datik een iPhone ga krijgen van die mattie die ging flipperkasten tegen de vangrail aan. Klink stom enzo maar ik heb toch liever en htciPhone faalt. Hij begon over dat ik mijn schoen moest zetten vanavond en dat ik hem daarna dedde ging knuffelen. Beter is dat omdat ik een htc krijg
![]()
HTCAlleen al om de letters.
Ik zie nog wel, wss ben ik zaterdag alweer vergeten een papiertje en potlood mee te nemen zou wat voor mij zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahaha nou ennnnnn gewoon een krabbel iets ding met schapen en hartjes of dat wat je ziet![]()
Als ik paddo's of truffels ga doen ga ik een kladblok volkladderen voor jullie.
Onvoorwaardelijk schatje!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehehehehe jaja, en daar staan voorwaardes op zeker? Dee-yem.
Jij wilde die roti's ook helemaal zelf gaan maken toch? Met vulling heb ik nooit gedaan, zonder wel. Maar tegenwoordig haal ik ze gewoon kant en klaar bij de toko, ook prima. En dan de aardappelen, kip, kouseband zelf maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:27 schreef Phantomesse het volgende:
Wie komt roti voor me fiksen dan? Omdat ik zo aardig ben, mag je zelf ingredienten meenemen. 50/50 teamwork, jeweettoch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |