Tell them I just got shot down... and the bullet's.. in my hearrrt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:45 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik word nu echt para hier, someone please call 911
Ik kan wel een beetje meebewegen op de muziek terwijl jullie je culo-kunsten vertonen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij als getinte man moet dat toch allang kunnen?
Heul niet, check m'n tanlines.quote:
Truequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh.Dan nog moet een man dat kunnen.
Je beste schuur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True.
Mijn beste schuur ooit () was met een 100% NLer, wat een leuke jongen was dat
Dem dimes. Battlen met zo'n meid gehhkquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dees, overigens ook hotte meids in deze clip [/solesbo]
Te voor de hand liggend om nu iets te zeggen over mijn beste schuur en dan een plaatje van een schuur te posten, maar ik wilde het toch bijna doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True.
Mijn beste schuur ooit () was met een 100% NLer, wat een leuke jongen was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Te voor de hand liggend om nu iets te zeggen over mijn beste schuur en dan een plaatje van een schuur te posten, maar ik wilde het toch bijna doen.Wou ik ook al doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Te voor de hand liggend om nu iets te zeggen over mijn beste schuur en dan een plaatje van een schuur te posten, maar ik wilde het toch bijna doen.Was ook wel een zeer groot open doel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb deze net aangeklikt en weer weggedaan, ik krijg heimwee naar het weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dem dimes. Battlen met zo'n meid gehhk
Deze chick is sex, drugs & rock 'n' roll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb deze net aangeklikt en weer weggedaan, ik krijg heimwee naar het weekend.
Revive me at fridays, then shoot me down on sunday.
Ik wil ook een bad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Tijd om na een vermoeiende dag lekker te badderen mensen, tot latexXx
Juminelle heeft een jacuzziquote:
En zo is't. Levensgenietersquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze chick is sex, drugs & rock 'n' roll.
Zou inderdaad wel zo geniaal zijn ja. Mijn pa zat ooit te twijfelen om er een te laten maken in de badkamer, maar hij ging toch liever naar Thailand van dat geldquote:
Oh snap. Jumi krijgt bezoek dit weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juminelle heeft een jacuzzi
Weekendquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh snap. Jumi krijgt bezoek dit weekend.
Met mannen die naar Thailand gaan moet ik altijd aan hele andere dingen denken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En zo is't. Levensgenieters
[..]
Zou inderdaad wel zo geniaal zijn ja. Mijn pa zat ooit te twijfelen om er een te laten maken in de badkamer, maar hij ging toch liever naar Thailand van dat geld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |