abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106331186
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef afivi het volgende:

[..]

Oh, die is veel cooler dan ik dacht! Tof kleurtje :)

Mijn goede voornemen voor 2012 is om alleen maar hele mooie lakjes te dragen :P Ik had gisteren Gosh Silver en vandaag Sephora Diving in Malaysia... Ik weet niet zeker of ik ze al eens eerder gepost heb :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Diving in Malaysia is echt zoooo O+

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef AmyGrace het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!! :)

M'n Oud&Nieuw-nagels. Ik blijf er naar kijken. O+ Gebruikt: Zoya Kelly, Speciallita Hefesto en Essence Blair.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wow AmyGrace :9~
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_106331536
mooie lakjes allemaal weer dames _O_
  maandag 2 januari 2012 @ 22:16:42 #178
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_106332054
Mijn eerste mani van 2012:

Essence cotton candy gradient:

Quoten op de Ipad is grrrr maar super nagels zie ik weer. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_V op 03-01-2012 20:10:49 ]
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_106335702
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:25 schreef AmyGrace het volgende:

@RenRen, mooie nagels, mooie lak én mooie foto. O+

Dankje O+ Jij ook weer! Ik probeer weleens te sponzen. Elke keer zo'n sneue poging
  dinsdag 3 januari 2012 @ 00:10:56 #180
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106338376
De foto's zijn niet geweldig, want het is al laat en het licht is niet meer zo goed voor mijn gsm :')

Zonder flits:

met flits:

Dankzij die flitsfoto zie ik dus wel dat ik een beetje op mijn vinger heb geknoeid :')
Essence - Vampire Love Hunt me if you can
Chanel - top coat velvet mat top coat
De essence lak vind ik niet mooi als ik hem alleen gebruikte, maar met die matte topcoat is het een stuk mooier :Y
吴 曼 迪
pi_106350059
Mooi Megamandy!

Kinky in Helsinki O+
pi_106350539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 12:48 schreef RenRen- het volgende:
Mooi Megamandy!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kinky in Helsinki O+
Prachtig O+.
Die kleur staat al jaren vergeefs op mijn wishlist. ;(.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_106351394
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef Misstique het volgende:

[..]

Prachtig O+.
Die kleur staat al jaren vergeefs op mijn wishlist. ;(.
Ik heb 'm gekregen, anders was ik ook alleen maar aan het kwijlen op afbeeldingen ;( Hij is de prijs wel waard vind ik nu O+
pi_106352454
Vandaag:

Gister:
  dinsdag 3 januari 2012 @ 13:55:17 #185
238488 Crapbag
I love crap
pi_106352849
@miss_v: die ziet er mooier uit dan dat ik dacht nadat ik 'm in de winkel had gezien!
@megamandy: zwart+mat = O+
@RenRen: :9~ wat een kleur!
@whoopdidoo: die 2e ^O^ uberschattig

Ik heb een beetje puingeruimd en dan kom je nog eens wat tegen, heb 'm al een tijdje staan maar nog niet gebruikt. Hij is wel shit om te fotograferen, in het echt issie veul mooier (Sephora - Moody Woman)

It's fun, it's different and no one else has a name like that.
If you need an easy way to remember it, just think of a bag of crap.
pi_106353765
Weet iemand nog een mooie hololak te koop tegen relatief normale prijs? Nfu oh of China Glaze of Color Club? Snap niet dat al die dingen discontinued raken! Ze zijn zooo mooi :o

Heb sinds kort via Ebay Opi DS Sapphire maar bij mij is ie amper holografisch? Had 4 lagen gedaan maar vond er niks aan.. doe ik iets verkeerd? Gewoon zonder base coat of iets anders 4 lagen op mn nagel..
pi_106353990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand nog een mooie hololak te koop tegen relatief normale prijs? Nfu oh of China Glaze of Color Club? Snap niet dat al die dingen discontinued raken! Ze zijn zooo mooi :o

Heb sinds kort via Ebay Opi DS Sapphire maar bij mij is ie amper holografisch? Had 4 lagen gedaan maar vond er niks aan.. doe ik iets verkeerd? Gewoon zonder base coat of iets anders 4 lagen op mn nagel..
A England.
En Sapphire is bij mij wel redelijk holo, maar de meeste holo's laten pas hun ware magie zien in vol zonlicht of hele felle lampen binnen. Nfu Oh zijn heel erg holo, ookal vind ik die ook tegenvallen als er geen fel zonlicht is, maar die zijn wel wat duurder als je ook de verzendkosten meerekent.
pi_106354286
Ja dat van dat licht wist ik idd maar zelfs onder fel kunstlicht is er amper holo te zien :? A England? Wasda? Nfu lijken me prachtig, China Glaze 2nite ook maar die zijn voor zulke achterlijke bedragen op Ebay te koop.. daar begin ik niet aan vandaar mijn vraag of iemand nog wat weet :) Of mooie holo's die nog wel gewoon in de collectie zitten..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 14:27:41 ]
pi_106356208
Nubar Reclaim vind ik een erg mooie groene holo. :Y
pi_106357343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:27 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat van dat licht wist ik idd maar zelfs onder fel kunstlicht is er amper holo te zien :? A England? Wasda? Nfu lijken me prachtig, China Glaze 2nite ook maar die zijn voor zulke achterlijke bedragen op Ebay te koop.. daar begin ik niet aan vandaar mijn vraag of iemand nog wat weet :) Of mooie holo's die nog wel gewoon in de collectie zitten..
A England is een merk, google het maar, die heeft een paar mooie holo's en er komen er meer aan :)
Misschien goed het potje schudden? Wel raar, ik vind Sapphire redelijk holo bij mij :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nubar Reclaim vind ik een erg mooie groene holo. :Y
A England komt binnenkort met 2 groene holo's O+
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:05:40 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_106359049
quote:

Milani 3D:

http://www.cherryculture.(...)17372&cat=291&page=2

Color Club Revvvolution, Fashion Addict of Wild at Heart
Golden Rose holographic lakjes op www.nailpolishfashion.nl :)

[ Bericht 11% gewijzigd door SQ op 03-01-2012 16:12:07 ]
disclaimer
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:42:36 #192
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106360754
quote:
Mooi Megamandy!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kinky in Helsinki O+
Oeh mooie roze kleur!
吴 曼 迪
pi_106361343
quote:

M'n Oud&Nieuw-nagels. Ik blijf er naar kijken. O+ Gebruikt: Zoya Kelly, Speciallita Hefesto en Essence Blair.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+ mooooi!

@RenRen: mooi roze is niet lelijk. Helaas staat het niet bij mijn huidskleur.
pi_106368752
@Amy, jouw nagels zijn gewoon te mooi, dat is niet goed hoor. ;) Ook heel gaaf gelakt weer.
@Miss_V, leuk kleurtje, helemaal met die glitters zo!
@megamandy, die is leuk zeg, mat. Heb hem zelf niet, maar vind hem zo wel mooi idd.
@RenRen, wát een mooie roze, wow!
@Whoop, wat schattig allebei, erg leuk.
@Crapbag, ik kan het niet zo heel goed zien, maar ziet er wel uit als een goed lakje. :Y

Ik heb ook weer eens gestempeld. Vond het eigenlijk best erg leuk geworden!

En dit zit nu op mijn nagels, nog van O&N. Is veeeel mooier is zonlicht, maar dat was ver te zoeken vandaag. :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:15:50 #195
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_106368942
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:10 schreef megamandy het volgende:
De foto's zijn niet geweldig, want het is al laat en het licht is niet meer zo goed voor mijn gsm :')

Zonder flits:
[ afbeelding ]

met flits:
[ afbeelding ]

Dankzij die flitsfoto zie ik dus wel dat ik een beetje op mijn vinger heb geknoeid :')
Essence - Vampire Love Hunt me if you can
Chanel - top coat velvet mat top coat
De essence lak vind ik niet mooi als ik hem alleen gebruikte, maar met die matte topcoat is het een stuk mooier :Y
Ow ja met de matte tc is tie ook gaaf. *O*

quote:
Mooi Megamandy!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kinky in Helsinki O+
Nice ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]

Gister:
[ afbeelding ]
Vandaag= Mooi O+

Gister= lievvv :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef Crapbag het volgende:
@miss_v: die ziet er mooier uit dan dat ik dacht nadat ik 'm in de winkel had gezien!
@megamandy: zwart+mat = O+
@RenRen: :9~ wat een kleur!
@whoopdidoo: die 2e ^O^ uberschattig

Ik heb een beetje puingeruimd en dan kom je nog eens wat tegen, heb 'm al een tijdje staan maar nog niet gebruikt. Hij is wel shit om te fotograferen, in het echt issie veul mooier (Sephora - Moody Woman)

[ afbeelding ]
Hij in het echt écht knalroze :+

Wow mooi kleurtje. Hoe lakken de sephora lakkies? Heb er vaak mee in mijn handen gestaan maar twijfel altijd.

quote:

Heb je wel eens naar de teeez holo's gekeken? Ik vind die persoonlijk ook mooi en zijn betaalbaar. Ong 4,50 pst

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
@Amy, jouw nagels zijn gewoon te mooi, dat is niet goed hoor. ;) Ook heel gaaf gelakt weer.
@megamandy, die is leuk zeg, mat. Heb hem zelf niet, maar vind hem zo wel mooi idd.
@Crapbag, ik kan het niet zo heel goed zien, maar ziet er wel uit als een goed lakje. :Y

[ afbeelding ]

En dit zit nu op mijn nagels, nog van O&N. Is veeeel mooier is zonlicht, maar dat was ver te zoeken vandaag. :')
[ afbeelding ]
Thx!

Wow jou stempel combi :9~

Zon? Haha heb de hele dag regen en wind gezien LOL _O- . lief kleurtje

[ Bericht 39% gewijzigd door Miss_V op 03-01-2012 20:30:48 ]
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_106372743
Mooie lakjes komen er weer voorbij :D

Mijn nagels van vandaag: Iron Mermaiden

dinsdag 3 januari 2012 @ 22:39:03 #197
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_106376129
Oooww, ik word echt hebberig van jullie foto´s _O_

Whoop, die eerste foto O+

En AmyGrace, zucht.. Hoe verzín je het?

En ik heb zomaar nóg een keer iets te delen :o Sephora by OPI rood met een laagje Beyu 209:

Ik weet niet of het goed overkomt op de foto (op mijn telefoon is de kleur waarheidsgetrouwer dan op het scherm van mijn laptop), maar het is echt rood met van die zwarte randjes aan de zijkanten O+
3!
pi_106377024
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wauw! Jij weet het elke keer weer zo smaakvol te combineren O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]

Gister:
[ afbeelding ]
Leeuk! Die tweede is schattig en die eerste vind ik echt een mooie combo. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste! Tof!
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_106377136
Ik heb Catherine Arley 802 op vandaag met een bijpassend gemaakte ring (en een mooie buts in m'n middelvinger :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sokkepok op 03-01-2012 23:30:39 ]
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:07:56 #200
159909 -Peach
Prunus persica
pi_106377535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb Catherine Arley 802 op vandaag met een bijpassend gemaakte ring (en een mooie buts in m'n middelvinger :+ )

[ afbeelding ]
Mooi O+
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')