Diving in Malaysia is echt zooooquote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef afivi het volgende:
[..]
Oh, die is veel cooler dan ik dacht! Tof kleurtje
Mijn goede voornemen voor 2012 is om alleen maar hele mooie lakjes te dragenIk had gisteren Gosh Silver en vandaag Sephora Diving in Malaysia... Ik weet niet zeker of ik ze al eens eerder gepost heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wow AmyGracequote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef AmyGrace het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!!![]()
M'n Oud&Nieuw-nagels. Ik blijf er naar kijken.Gebruikt: Zoya Kelly, Speciallita Hefesto en Essence Blair.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 2 januari 2012 17:25 schreef AmyGrace het volgende:
@RenRen, mooie nagels, mooie lak én mooie foto.![]()
Prachtigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:48 schreef RenRen- het volgende:
Mooi Megamandy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinky in Helsinki
Ik heb 'm gekregen, anders was ik ook alleen maar aan het kwijlen op afbeeldingenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prachtig.
Die kleur staat al jaren vergeefs op mijn wishlist..
A England.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand nog een mooie hololak te koop tegen relatief normale prijs? Nfu oh of China Glaze of Color Club? Snap niet dat al die dingen discontinued raken! Ze zijn zooo mooi
Heb sinds kort via Ebay Opi DS Sapphire maar bij mij is ie amper holografisch? Had 4 lagen gedaan maar vond er niks aan.. doe ik iets verkeerd? Gewoon zonder base coat of iets anders 4 lagen op mn nagel..
A England is een merk, google het maar, die heeft een paar mooie holo's en er komen er meer aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:27 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat van dat licht wist ik idd maar zelfs onder fel kunstlicht is er amper holo te zienA England? Wasda? Nfu lijken me prachtig, China Glaze 2nite ook maar die zijn voor zulke achterlijke bedragen op Ebay te koop.. daar begin ik niet aan vandaar mijn vraag of iemand nog wat weet
Of mooie holo's die nog wel gewoon in de collectie zitten..
A England komt binnenkort met 2 groene holo'squote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nubar Reclaim vind ik een erg mooie groene holo.
Milani 3D:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand nog een mooie hololak te koop tegen relatief normale prijs? Nfu oh of China Glaze of Color Club? Snap niet dat al die dingen discontinued raken! Ze zijn zooo mooi
Heb sinds kort via Ebay Opi DS Sapphire maar bij mij is ie amper holografisch? Had 4 lagen gedaan maar vond er niks aan.. doe ik iets verkeerd? Gewoon zonder base coat of iets anders 4 lagen op mn nagel..
Oeh mooie roze kleur!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:48 schreef RenRen- het volgende:
Mooi Megamandy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinky in Helsinki
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef AmyGrace het volgende:
M'n Oud&Nieuw-nagels. Ik blijf er naar kijken.Gebruikt: Zoya Kelly, Speciallita Hefesto en Essence Blair.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow ja met de matte tc is tie ook gaaf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:10 schreef megamandy het volgende:
De foto's zijn niet geweldig, want het is al laat en het licht is niet meer zo goed voor mijn gsm
Zonder flits:
[ afbeelding ]
met flits:
[ afbeelding ]
Dankzij die flitsfoto zie ik dus wel dat ik een beetje op mijn vinger heb geknoeid
Essence - Vampire Love Hunt me if you can
Chanel - top coat velvet mat top coat
De essence lak vind ik niet mooi als ik hem alleen gebruikte, maar met die matte topcoat is het een stuk mooier
Nice ^O^quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:48 schreef RenRen- het volgende:
Mooi Megamandy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinky in Helsinki
Vandaag= Mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Gister:
[ afbeelding ]
Hij in het echt écht knalroze :+quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef Crapbag het volgende:
@miss_v: die ziet er mooier uit dan dat ik dacht nadat ik 'm in de winkel had gezien!
@megamandy: zwart+mat = O+
@RenRen: :9~ wat een kleur!
@whoopdidoo: die 2e ^O^ uberschattig
Ik heb een beetje puingeruimd en dan kom je nog eens wat tegen, heb 'm al een tijdje staan maar nog niet gebruikt. Hij is wel shit om te fotograferen, in het echt issie veul mooier (Sephora - Moody Woman)
[ afbeelding ]
Heb je wel eens naar de teeez holo's gekeken? Ik vind die persoonlijk ook mooi en zijn betaalbaar. Ong 4,50 pstquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Thx!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
@Amy, jouw nagels zijn gewoon te mooi, dat is niet goed hoor.Ook heel gaaf gelakt weer.
@Miss_V, leuk kleurtje, helemaal met die glitters zo!
@megamandy, die is leuk zeg, mat. Heb hem zelf niet, maar vind hem zo wel mooi idd.
@RenRen, wát een mooie roze, wow!
@Whoop, wat schattig allebei, erg leuk.
@Crapbag, ik kan het niet zo heel goed zien, maar ziet er wel uit als een goed lakje.
Ik heb ook weer eens gestempeld. Vond het eigenlijk best erg leuk geworden!
[ afbeelding ]
En dit zit nu op mijn nagels, nog van O&N. Is veeeel mooier is zonlicht, maar dat was ver te zoeken vandaag.
[ afbeelding ]
Oh, wauw! Jij weet het elke keer weer zo smaakvol te combinerenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leeuk! Die tweede is schattig en die eerste vind ik echt een mooie combo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Gister:
[ afbeelding ]
Die eerste! Tof!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
@Amy, jouw nagels zijn gewoon te mooi, dat is niet goed hoor.Ook heel gaaf gelakt weer.
@Miss_V, leuk kleurtje, helemaal met die glitters zo!
@megamandy, die is leuk zeg, mat. Heb hem zelf niet, maar vind hem zo wel mooi idd.
@RenRen, wát een mooie roze, wow!
@Whoop, wat schattig allebei, erg leuk.
@Crapbag, ik kan het niet zo heel goed zien, maar ziet er wel uit als een goed lakje.
Ik heb ook weer eens gestempeld. Vond het eigenlijk best erg leuk geworden!
[ afbeelding ]
En dit zit nu op mijn nagels, nog van O&N. Is veeeel mooier is zonlicht, maar dat was ver te zoeken vandaag.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb Catherine Arley 802 op vandaag met een bijpassend gemaakte ring (en een mooie buts in m'n middelvinger)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |