SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Broodvoorraad op voor vandaag. Dalijk maar een tankstation overvallen want m'n maag rammelt nog steeds na 12 stuks.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef fathank het volgende:
Broodvoorraad op voor vandaag. Dalijk maar een tankstation overvallen want m'n maag rammelt nog steeds na 12 stuks.
AFC AJAX![]()
Kan er ook niks aan doen, stofwisseling gaat als een malle de laatste tijdquote:.
Drink een halve liter water, dan zet het wel uit in je maag en heb je geen honger meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen, stofwisseling gaat als een malle de laatste tijd.
Van 'droog' voedsel kan ik ook veel op, maar dan vergeet ik gewoon te drinken.
Confidence through competence![]()
Ach, ik ben een ecto in de bulk dus kan/moet een hoop hebben.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef fathank het volgende:
Ach, ik ben een ecto in de bulk dus kan/moet een hoop hebben.
![]()
![]()
12? wowquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef fathank het volgende:
ik ken alleen bouwvakkers of mensen die richting topsport willen die zoveel boterhammen vreten.
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
12? wowik ken alleen bouwvakkers of mensen die richting topsport willen die zoveel boterhammen vreten.
12x grof volkoren met pindakaas, dagelijkse kost.
Trouwens: Go hard or go home.![]()
![]()
Alleen pindakaas? Daar zou ik echt saai van worden (scheelt dat ik dat al ben). Geen kipfilet, ham, casselrib en/of ander beleg?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
4x pindakaas
4x kipfilet met peper en paprikapoeder
4x iets anders.
Ham is varkensvlees en dus nutteloos kwa voedingsstoffen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:29 schreef slacker_nl het volgende:
Alleen pindakaas? Daar zou ik echt saai van worden (scheelt dat ik dat al ben). Geen kipfilet, ham, casselrib en/of ander beleg?
Brood is altijd saai... ik eet elke dag 10-15 sneetjes...
Pindakaas, kipfilet en max 2 met appelstroop....
Het gaat niet spannend worden marja je hebt je voedingsstoffen binnen![]()
![]()
Train je ook overdag? Of 's avonds? En plan je het ook wanneer je je brood naarbinnen hacheld?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:36 schreef fathank het volgende:
4x pindakaas
4x kipfilet met peper en paprikapoeder
4x iets anders.
Ik train tussen de middag, en probeer elke 2 uur 2 boterhamen met kaas/kipfile/vlees te eten, en 2 bananen 2 apples en een liter melk over de gehele werkdag.![]()
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ham is varkensvlees en dus nutteloos kwa voedingsstoffen.Confidence through competence![]()
Zijn koolhydraten uit zetmeel. Goeie energiebron toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:52 schreef kidkash19 het volgende:
Brood..... over nutteloos gesproken
'k heb het dan natuurlijk niet over het lichtbruine brood van de supermarkt ...![]()
Je bedoelt dat de verhouding eiwit/vet ongunstiger is dan bijvoorbeeld kipfilet of tonijn in water. Er zit zo rond de 20% eiwitten in varkensvlees, vergelijkbaar met andere soorten vlees.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
weinig eiwitten ten opzichte van andere vleessoorten.
En grappig dat je dit zegt terwijl je pindakaas in één adem noemt.Da's vet met eiwitten, en niet zozeer andersom.
Nutteloos?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ham is varkensvlees en dus nutteloos kwa voedingsstoffen.
Brood is altijd saai... ik eet elke dag 10-15 sneetjes...
Pindakaas, kipfilet en max 2 met appelstroop....
Het gaat niet spannend worden marja je hebt je voedingsstoffen binnenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat is er mis met vet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de verhouding eiwit/vet ongunstiger is dan bijvoorbeeld kipfilet of tonijn in water. Er zit zo rond de 20% eiwitten in varkensvlees, vergelijkbaar met andere soorten vlees.
En grappig dat je dit zegt terwijl je pindakaas in één adem noemt.Da's vet met eiwitten, en niet zozeer andersom.
![]()
Dat zeg ik niet.quote:
Jij zegt onterecht dat varkensvlees 'nutteloos' is omdat daar 'verhoudingsgewijs weinig eiwitten' in zitten. Ten eerste is dat onzin, namelijk zo'n 20% eiwit per 100 gram product.
Ten tweede noem je dan pindakaas in je rijtje op, en als ergens verhoudingsgewijs weinig eiwitten in zitten ten opzichte van vet is het dat product wel.Confidence through competence![]()
Vet vertraagt de opname van koolhydraten (en volgens mij ook eiwitten). Voor de rest is er niks met vet.
Overigens moet je niet alleen kijken naar de koolhydraten, eiwitten en vetten, maar ook naar de verschillende mineralen, vitamines die in producten zitten. Om een vleessoort weg te wuiven omdat het van $dier afkomstig is gaat me een stap te ver.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Per 100 gram.
Hamlappen:
Eiwit: 21
Vet: 5
Kipfilet:
Eiwit: 30
Vet: 4
Dusja dan kies ik liever kipfilet oid.
Heb ik trouwens de hoogste waardes gekozen voor varkensvlees.![]()
ja klopt maar dat heeft weer als voordeel dat er veel vet in zit, dat heeft varkensvlees ook niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Jij zegt onterecht dat varkensvlees 'nutteloos' is omdat daar 'verhoudingsgewijs weinig eiwitten' in zitten. Ten eerste is dat onzin, namelijk zo'n 20% eiwit per 100 gram product.
Ten tweede noem je dan pindakaas in je rijtje op, en als ergens verhoudingsgewijs weinig eiwitten in zitten ten opzichte van vet is het dat product wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: