Ten opzichte van chocola. Die Sint kan me niet bommen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heiden ten opzichte van de Sint, of ten opzichte van chocolade?
Ik heb hem zelfs laten liggen bedenk ik me nu!quote:
CL, redster van afgedankte chocoladelettersquote:
Die heeft het druk deze week. Ze was er net nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs laten liggen bedenk ik me nu!
Scheelt weer weg gooien. Waar is CUEEE eigenlijk?
Da's toch zieligquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
CL, redster van afgedankte chocoladeletters
Hahaha.quote:
Fijn dat iemand erom kan lachenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Het is een genot om hier naar te kijken
Haal dr terug!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Die heeft het druk deze week. Ze was er net nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Zauh, even luxe uit eten geweest in een lokaal etablissement hier in Amsterdam-Zuid, exquise gegeten uitereard.
Hopelijk met extra veel knoflooksaus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zauh, even luxe uit eten geweest in een lokaal etablissement hier in Amsterdam-Zuid, exquise gegeten uitereard.
De Febo moet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Je houdt ook van shag rokende vrouwen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Als je kut gaat stinken van bier, dan hou ik van stinkkutten.
Das net ff te ver, en ben niet zo'n Febo-eter eigenlijk.quote:
Vrouwen die bier drinkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Als je kut gaat stinken van bier, dan hou ik van stinkkutten.
Vet ranzig voedsel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das net ff te ver, en ben niet zo'n Febo-eter eigenlijk.
Zal me ook worst zijn eigenlijk, mijn ex rookte ook wel eens shag, maakte dr niet minder mooi en lekker eigenlijk. Stond misschien niet zo enorm charmant, maar dat compenseerde ze met dr waanzinnige lijf, haar tot op dr kont en koppiequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je houdt ook van shag rokende vrouwen?
Oh jawel maar ze begonnen ja bier drinken is niet goed voor meisjes want hihihihihbakvisgegiechelhihiihhi gefluister aan elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Maar MM, wat was dat dan voor kansloos sletje dan? Vond ze het niet kunnen dat je bier dronk?
Idd, veel makkelijker en goedkoper dronken te voeren dan die stomme hoeren die allemaal van die teringdure mixdrankjes zuipen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinkenZo makkelijk
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
Ik heb hem zelfs laten liggen bedenk ik me nu!
Scheelt weer weg gooien. Waar is CUEEE eigenlijk?
hierquote:
Hoe was de quison van t vlees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ze niet uitgelegd dat die stinkende kut waarschijnlijk kwam door de kerels die er na al dat bier even overheen gingen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh jawel maar ze begonnen ja bier drinken is niet goed voor meisjes want hihihihihbakvisgegiechelhihiihhi gefluister aan elkaar
en wij zo
en uiteindelijk kwam het hoge woord eruitdat je kut er dus van gaat stinken, gevolgd door opnieuw n hoop gegiebel
hallo, hoe nuchter denk je dat ik was om half 6 maandagochtend? ik was zondag al om 13 uur op t festivalterreinquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ze niet uitgelegd dat die stinkende kut waarschijnlijk kwam door de kerels die er na al dat bier even overheen gingen?
geen idee, dat proef je toch niet met al die sausquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoe was de quison van t vlees?
je merkt toch wel of t taai is ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, dat proef je toch niet met al die saus.
Nauwelijks, zo rap schrok ik het naar binnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je merkt toch wel of t taai is ofzo?
Zeker weten, hij doet nog netjes z'n werk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
Bevalt het nog?
Ik heb dr ook eentje gevonden als het goed is. Komt vanavond voor sleutel.
Ik neem aan dat je ze hebt uitgelegd dat dat verkeerd isquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh jawel maar ze begonnen ja bier drinken is niet goed voor meisjes want hihihihihbakvisgegiechelhihiihhi gefluister aan elkaar
en wij zo
en uiteindelijk kwam het hoge woord eruitdat je kut er dus van gaat stinken, gevolgd door opnieuw n hoop gegiebel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er details over een poets?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker weten, hij doet nog netjes z'n werk.
oeh doe eens details delen!
Zware terugreis neem ik aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hallo, hoe nuchter denk je dat ik was om half 6 maandagochtend? ik was zondag al om 13 uur op t festivalterrein
Nou dergelijke details dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
Zijn er details over een poets?
Via vrienden niet via bureau dus nog 'vertrouwd'ook. Zelfde prijs.
Ze komt elke woensdag dan.
ik moest naar Maastricht dus kon ff slapenquote:
Ik hoop het ook. Een poolsequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou dergelijke details dus
Ben benieuwd .. hoop dat t je bevalt
Zolang ze maar poetsen is het okequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop het ook. Een poolseen lekker schijnt ze niet te zijn.
Dus maar goed dat ik toch nooit thuis ben.
Das dan wel weer een beetje gemiste kans...quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Een poolseen lekker schijnt ze niet te zijn.
Dus maar goed dat ik toch nooit thuis ben.
Right busyquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest naar Maastricht dus kon ff slapent mooie was dat ik die zondag zei rond 23en, ik denk dat ik zo naar de tent ga, maak het niet te laat. Uiteindelijkl door security van het terrein geveegd en toen dus nog de 15 en 16 jarige meisjes op de camping
Oh ik was om 11 uur al op t terrrein zondag, ik wilde naar fink
Ze kan goed engels (we smsén) dus ik kan mijn nederlands door google translate halen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ze maar poetsen is het oke
Kan ze wel beetje nederlands en lezen enzo, voor je grote takenlijst?
Moet zeggen dat ik het altijd lekker vind als hij is geweest en alles weer heerlijk netjes/schoon is. Heeft mij ook weer wat netter gemaakt.
Het lijkt je leven wel Barb!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan wel weer een beetje gemiste kans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |