Ten opzichte van chocola. Die Sint kan me niet bommen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heiden ten opzichte van de Sint, of ten opzichte van chocolade?
Ik heb hem zelfs laten liggen bedenk ik me nu!quote:
CL, redster van afgedankte chocoladelettersquote:
Die heeft het druk deze week. Ze was er net nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs laten liggen bedenk ik me nu!
Scheelt weer weg gooien. Waar is CUEEE eigenlijk?
Da's toch zieligquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
CL, redster van afgedankte chocoladeletters
Hahaha.quote:
Fijn dat iemand erom kan lachenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha.
Het is een genot om hier naar te kijken
Haal dr terug!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Die heeft het druk deze week. Ze was er net nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Zauh, even luxe uit eten geweest in een lokaal etablissement hier in Amsterdam-Zuid, exquise gegeten uitereard.
Hopelijk met extra veel knoflooksaus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Zauh, even luxe uit eten geweest in een lokaal etablissement hier in Amsterdam-Zuid, exquise gegeten uitereard.
De Febo moet weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Je houdt ook van shag rokende vrouwen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Als je kut gaat stinken van bier, dan hou ik van stinkkutten.
Das net ff te ver, en ben niet zo'n Febo-eter eigenlijk.quote:
Vrouwen die bier drinkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Als je kut gaat stinken van bier, dan hou ik van stinkkutten.
Vet ranzig voedsel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das net ff te ver, en ben niet zo'n Febo-eter eigenlijk.
Zal me ook worst zijn eigenlijk, mijn ex rookte ook wel eens shag, maakte dr niet minder mooi en lekker eigenlijk. Stond misschien niet zo enorm charmant, maar dat compenseerde ze met dr waanzinnige lijf, haar tot op dr kont en koppiequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je houdt ook van shag rokende vrouwen?
Oh jawel maar ze begonnen ja bier drinken is niet goed voor meisjes want hihihihihbakvisgegiechelhihiihhi gefluister aan elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Maar MM, wat was dat dan voor kansloos sletje dan? Vond ze het niet kunnen dat je bier dronk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |