Ik denk dat je mij bedoelt. Ik was 12,5 week toen de pretecho mevrouw zag dat ons kindje een open schedeltje had. Dat was op een zaterdag, de maandag erop konden we naar de gynaecoloog. Die zag het meteen. Ons kindje was of dood geboren in een enkel geval leven ze nog enkele uren. Onze keuze was snel gemaakt. het is misschien egoïstisch maar ik wilde het mezelf en Mika niet aandoen om ons kindje te laten leven, trappeltjes voelen, en te bevallen van een dood kindje of een kindje dat in mijn armen zou sterven. 3 dagen erna op donderdag ben ik gecuretteerd, ik was toen 13 weken. Toen ik wakker werd had mijn vriend een heel mooi sterren hangertje voor aan mijn armband gekocht. De 3 wachtdagen hebben we buikfoto's gemaakt want ik had al best een klein bolletje. Ik voel me nu af en toe nog wel schuldig maar de wetenschap dat ons kindje niet buiten mijn buik kon leven maakt dat goed. Ik wilde eigenlijk weer zo snel mogelijk zwanger zijn, dat heeft helaas 2 lange jaren geduurd. Sterkte en mijn pm box staat altijd open..quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Incantrix het volgende:
Dankjewel, Poppedein, de informatie die jij nu al geeft is ontzettend waardevol voor ons. Thnx dat je tijd hebt genomen dit voor ons op te schrijven(mijn inbox opruimen lukt niet op de ipad, ik regel vnvnd even een laptop
) We gaan morgen goed luisteren wat de adviezen en mogelijkheden zijn, ik vertrouw inderdaad op de adviezen en deskundigheid van onze 'begeleiders'..
DV, hoe ver was jij toen ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |