Nee, maar benzin is een leuke kerel met enorm schattig uiterlijk die probleempjes heeft met versieren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef SiIk het volgende:
Mis ik iets? Is het zo een heldenactie dat ik met em af durf te spreken?
Jamaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar benzin is een leuke kerel met enorm schattig uiterlijk die probleempjes heeft met versieren.
We gunnen het hem allemaal.
Dat is alles wat ik wilde horen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent een goede wingert, loefje.
Ffffuu nu mag ik dus geen grap maken, frustreert me nu al.quote:
waarom ga je dan daten met meerdere mensen van hier?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jamaar.
Ik blijf nog altijd bij m'n standpunt dat ik niet versierbaar ben
Tot je hem leert kennen en smelt als zoete boter op een warme zomermiddag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jamaar.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jamaar.
Als het gezicht en het figuur bevallen kijk ik al niet meer naar die kont en die tieten.quote:
Gewoon, omdat gezellig. En dat is wat ik er volgens mij ook duidelijk bij heb gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ga je dan daten met meerdere mensen van hier?
pfoe ik voel een nieuwe soap aan komen
Ik wil het weten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
Ffffuu nu mag ik dus geen grap maken, frustreert me nu al.
Kont is onderdeel van het figuur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het gezicht en het figuur bevallen kijk ik al niet meer naar die kont en die tieten.
Hehe, altijd leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ga je dan daten met meerdere mensen van hier?
pfoe ik voel een nieuwe soap aan komen
Wat vind jij mooie mannenbuikjes?quote:
Jij met je boter.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot je hem leert kennen en smelt als zoete boter op een warme zomermiddag.
ja kom op zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon, omdat gezellig. En dat is wat ik er volgens mij ook duidelijk bij heb gezegd.
"Dan zeg ik dat wel voortaan, ik krijg het toch nooit."quote:
Wat is hier soaperig aan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kom op zeg
maar ik bemoei me er niet mee
als mensen ogen open een soap in willen lopen prima
zolang ze het maar hier komen vermelden voor mijn vermaak
Als jij een eng oud mannetje bent wil ik wel meer enge oude mannetjes tegenkomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is hier soaperig aan?
Straks blijk ik ineens een eng oud mannetje te zijn?
Die was niet tof.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
"Dan zeg ik dat wel voortaan, ik krijg het toch nooit."
In die richting.
Het hoeft toch niet meteen romantisch te zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kom op zeg
maar ik bemoei me er niet mee
als mensen ogen open een soap in willen lopen prima
zolang ze het maar hier komen vermelden voor mijn vermaak
nee ik zeg er niks meer overquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben je nog best een lekker oud mannetje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tsja, begin er dan ook niet over...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik zeg er niks meer over
dan ben ik straks weer de bitch
jullie zijn allemaal oud genoeg om het zelf te weten
have fun
Niet? Maar dat is het enige leuke aan mij. Mijn vileine, irriterende zelfspot.quote:
Had je nog een ego dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet? Maar dat is het enige leuke aan mij. Mijn vileine, irriterende zelfspot.
Deukje voor mijn ego dit.
Jawel mensen denken dat ik een dramatisch zelfbeeld heb maar 80% van de grappen die ik maak over mezelf meen ik niet eens.quote:
Inderdaad. Een leuke avond is beter dan geen leuke avond.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet meteen romantisch te zijn?
Je gewoon vermaken met elkaar, niet moeilijk doen.
Benzin schopt tegenwoordig niet zo'n drama dus dat komt goed.
En anders word het weer een spannende aflevering van Goede FOK!kers Slechte FOK!kers.
Je moet het minder vaak en met meer stijl doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet? Maar dat is het enige leuke aan mij. Mijn vileine, irriterende zelfspot.
Deukje voor mijn ego dit.
Wij gaan een leuke avond hebben!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Een leuke avond is beter dan geen leuke avond.
En Goede FOK!kers Slechte FOK!kers heeft ook materiaal nodig nu Heloef weer een beetje normaal doet.
My point exactly.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het minder vaak en met meer stijl doen.Je moet het op zo'n manier doen dat mensen je niet geloven, oftewel, ze gaan juist beter over je denken. Integenstelling tot overkomen als een onzeker zwak ventje.
Ja baas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het minder vaak en met meer stijl doen.Je moet het op zo'n manier doen dat mensen je niet geloven, oftewel, ze gaan juist beter over je denken. Integenstelling tot overkomen als een onzeker zwak ventje.
Precies.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Een leuke avond is beter dan geen leuke avond.
En Goede FOK!kers Slechte FOK!kers heeft ook materiaal nodig nu Heloef weer een beetje normaal doet.
Ik join je over 40 dagen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik doe wel mee aan de 18+ versie van Goede FOK!kers Stoute FOK!kers.
Ik kan niet meedoenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ongetwijfeld.quote:
Ben ik daar ook Ludo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:
Haha bezet mannetje.quote:
En ik ga je de hele avond lastig vallen met vervelende vragen over je studiequote:
Zo heet ie nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
Een vriendin van mij heeft een Stefan de Haan in haar vriendenlijst.
?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
Een vriendin van mij heeft een Stefan de Haan in haar vriendenlijst.
tuurlijk welquote:
Ik weet hoe hij heet, toch vond ik het grappig.quote:
die vond ik altijd wel enorm sappigquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef heloef het volgende:
Ik ben sowieso Bing, want dat is de enige neger in GTST.
Je kan toch lezen?quote:
Goed dat je dat zegt, dan zal ik me even inlezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ik ga je de hele avond lastig vallen met vervelende vragen over je studie
Ik ben bijna net zo knap, scheelt echt niks.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die vond ik altijd wel enorm sappig
daar wil ik ook wel 18+ dingen mee doen
Waarschijnlijk net zoveel als er zin hebben om op mij verliefd te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wie heeft er vandaag zin om verliefd op me te worden?
voor hoe lang en wat is er aan verbonden? ik bedoel wat moet je dan doen? behalve hierquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ach morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef heloef het volgende:
Waarschijnlijk net zoveel als er zin hebben om op mij verliefd te worden.
Als je in de Qoute 500 staat welquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dan wil ik neuken ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor hoe lang en wat is er aan verbonden? ik bedoel wat moet je dan doen? behalve hier![]()
![]()
dingen posten
Dan hebben daar waarschijnlijk net zo weinig zin in vrees ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach morgen is er weer een dag.
oh nee dan laat ik even aan mij voorbij gaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan wil ik neuken ook.
Mag eenmalig.
Ik heb wel even tijd hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ja maar ik ben verliefd op je, das al het tweede gebroken hart in een week.quote:
Zeikwijf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee dan laat ik even aan mij voorbij gaan
Waarom, ik kan op meerdere verliefd zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben verliefd op je, das al het tweede gebroken hart in een week.
Gaat lekker zo.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, ik kan op meerdere verliefd zijn.
1. Den Wauwelaar
...
13...
14. Heloef.
15. DenWauwelaar.
Ja zo wanhopig ben ik ook al weer niet, haal me maar van die lijst af.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, ik kan op meerdere verliefd zijn.
1..
...
13...
14. Heloef.
15. DenWauwelaar.
Gewoon nakend gaan. Krijg je een hoger cijfer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
Tevens moet ik over 20 minuten naar school en ben ik nog niet aangekleed. Lastiglastig.
Die docent ging 2 jaar terug al op me kankeren omdat ik spullen uit mijn tas pakte en dat geluid maakte. Hij en ik zullen geen matties worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nakend gaan. Krijg je een hoger cijfer.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even op je knietjes gaan dan komt dat vast wel goedquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die docent ging 2 jaar terug al op me kankeren omdat ik spullen uit mijn tas pakte en dat geluid maakte. Hij en ik zullen geen matties worden.
Ja als ze jou als leraar zou hebben wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Is hij gay?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die docent ging 2 jaar terug al op me kankeren omdat ik spullen uit mijn tas pakte en dat geluid maakte. Hij en ik zullen geen matties worden.
Ik mag geen les geven aan haar leeftijdsgroep geloof ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als ze jou als leraar zou hebben wel.
Doet me trouwens denken aan:
Ik zou wel eens seks met een docent willen hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:13 schreef stefanhaan het volgende:
Even op je knietjes gaan dan komt dat vast wel goed
lolquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel eens seks met een docent willen hebben.Maar geen toffe docenten op mijn school. Ofja, ik heb wel eens seks gehad met iemand die les gaf, maar die gaf niet op mijn school les dus dan telt het niet.
Krijgen we weer seksverhalen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra! Vertel over die lesgevert.
Verdomme.quote:
mag jij er nog steeds niet op?quote:
dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag jij er nog steeds niet op?
even serieus he, moet ze ondertussen dan niet terug naar de dokter? dit lijkt me, naast contraproductief, ook gewoon niet zo gezond
oh nee nog zo'n consumeerleerlingquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:23 schreef Newbie114 het volgende:
Eerste 4 uur vrij. Ga je naar school. Vallen het 5de, 6de en 7de uur ook nog uit. Dan ga je naar de leraar Geschiedenis. Mag je niet alvast het 8ste uur doen. Moet je om 1445 nog naar school voor Geschiedenis. Mijn extra vak. Leuk
Tevens, ligt Loka nog steeds te slapen?
Gister was ze schraal zei ze. Misschien is ze bij de dokter?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:23 schreef Newbie114 het volgende:
Eerste 4 uur vrij. Ga je naar school. Vallen het 5de, 6de en 7de uur ook nog uit. Dan ga je naar de leraar Geschiedenis. Mag je niet alvast het 8ste uur doen. Moet je om 1445 nog naar school voor Geschiedenis. Mijn extra vak. Leuk
Tevens, ligt Loka nog steeds te slapen?
nee daarom vroeg ik ook om verduidelijkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snij haar even de keel open willen jullie?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ze had morgen een afspraak zei ze, maar zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister was ze schraal zei ze. Misschien is ze bij de dokter?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
Okee jongen ik heb iets leuks.Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snij haar even de keel open willen jullie?SMS haar anders.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze had morgen een afspraak zei ze, maar zou ook kunnen ja.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
leerlingen die het gevoel hebben dat het onderwijs naar hun maatstaven en wensen moet worden vormgegeven en niet andersomquote:
Irritant kutwijf, gewoon afmaken.quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:27 schreef Sinji het volgende:
Rhubarb doet extra rhubarb vandaag. Ze heeft honger gok ik
Crackers zijn in zie ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo?
ik heb crackers gevonden met pindakaas
honger word gestild as we speak
Ja nee, het is geen bijzonder verhaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra! Vertel over die lesgevert.
Helaas heeft die al een vriend...quote:
Nee, dan moet ik eerst een facebook aan gaan maken. Teveel moeite om iemand uit te schelden die ik niet ken.quote:
Doe dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen beltegoed en geldbel haar dadelijk wel even op.
Nee gewoon de keel doorsnijden dat doe je nog gewoon met een mes, zo'n ding wat je moeder vroeger in de keuken la had liggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik eerst een facebook aan gaan maken. Teveel moeite om iemand uit te schelden die ik niet ken.
Bovendien heb ik geen haat in me.
[..]
Doe dat.
Vannacht nog met crack lopen praten, gezellige meidquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helaas voor Naatje ja [ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen toen
Maar dat is toch ook helemaal geen meisje voor Naatje, of ligt het aan mij?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik snap het werkelijk waar niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan nog, ik heb geen haat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon de keel doorsnijden dat doe je nog gewoon met een mes, zo'n ding wat je moeder vroeger in de keuken la had liggen.
Ik vond Faye ook geen meisje voor Naat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook helemaal geen meisje voor Naatje, of ligt het aan mij?
Nee, true.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond Faye ook geen meisje voor Naat.
Nee. Totaal niet. En daarna kwamen stevenmac en mono in het topic om te zeggen dat hij moest kappen met het stalken van flippieeequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook helemaal geen meisje voor Naatje, of ligt het aan mij?
Die jongen wil gewoon te graag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet. En daarna kwamen stevenmac en mono in het topic om te zeggen dat hij moest kappen met het stalken van flippieee
Goed punt. Maar daar kwamen we pas later achter eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond Faye ook geen meisje voor Naat.
Die zit er al in.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken die hele naatje niet maar moet ie niet gewoon in gfsf? volgens mij levert ie goede verhaallijnen op
Nou zonder hem was mijn afgelopen week geen hel geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken die hele naatje niet maar moet ie niet gewoon in gfsf? volgens mij levert ie goede verhaallijnen op
Naatje_1: Rasautist.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Goede feestjes, slechte feestjes?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
aww, arme jongen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet. En daarna kwamen stevenmac en mono in het topic om te zeggen dat hij moest kappen met het stalken van flippieee
is hij de vader van je kinderen?quote:
Goede FOK!kers Slechte FOK!kersquote:
goede fokkers slechte fokkersquote:
Ze heeft wel een christelijke uitstraling, dus dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat crack meisje ziet er wel uitstekend uit, moet gezegd worden.
linkje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft wel een christelijke uitstraling, dus dat snap ik wel.
Maar ze heeft al een vriend? Jammer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft wel een christelijke uitstraling, dus dat snap ik wel.
quote:
oh echt? gaan jullie daar allemaal voor?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze heeft al een vriend? Jammer.
[..]
Op de foto's af te gaan, ziet ze er leuk uit. Dat is alles wat ik weet. En der konijn ziet er leuk uit, dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh echt? gaan jullie daar allemaal voor?
niet zo mijn ding
Geen links naar fobo's svp.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh echt? gaan jullie daar allemaal voor?
niet zo mijn ding
Mag dat niet? Sorry.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geen links naar fobo's svp.
Heeft zijn net gehuild op die foto ofzo?
huh is dat geen puppie?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de foto's af te gaan, ziet ze er leuk uit. Dat is alles wat ik weet. En der konijn ziet er leuk uit, dat is ook wat waard.
Geeft niet doe maar via DM ofzo.quote:
In de tekst staan links naar andere foto's. Haar konijn, hamstergeval en haar met snowboard.quote:
Ja maar jij hebt dan nog iets mystieks op je foto's.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik lach eigenlijk ook nooit op foto's.Hoewel ik het nu soms probeer.
oh ik was meteen geobsedeerd door de scheetige puppiequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de tekst staan links naar andere foto's. Haar konijn, hamstergeval en haar met snowboard.
Een grote zwate leegte jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik was meteen geobsedeerd door de scheetige puppie
en fobo's zijn voor fotos niet voor lappen tekst dus die lees ik dan ook niet
de eerste die wat zegt over mijn fobo die krijgt een![]()
als een goede mod en met wat speurwerk kun jij vast wel fotos van mij op duikenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een grote zwate leegte ja![]()
![]()
En dat terwijl ik graag userfoto's van R&P posters bekijk. Zo herinner ik me beter wie wie is
Dus je fobo is officieel afgekeurd!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als een goede mod en met wat speurwerk kun jij vast wel fotos van mij op duiken
ooit namelijk waren er wel fotos in een fobo
onder mijn oude account
maar geef de knullen hier geen hints please want ik ben zo betoverend dat als ze de fotos ooit vinden de bosjes voor mijn huis toch echt te klein worden
Man, alleen op elke post van jou zit ik al keihard te fappen. Met een foto erbij ben ik al helemaal niet meer te houden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onder mijn oude account
maar geef de knullen hier geen hints please want ik ben zo betoverend dat als ze de fotos ooit vinden de bosjes voor mijn huis toch echt te klein worden
oeh verdoriequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, alleen op elke post van jou zit ik al keihard te fappen. Met een foto erbij ben ik al helemaal niet meer te houden.
Ik weet echt niet wat je andere account is, DM eens?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onder mijn oude account
Hij heeft het zwaar. Maar maak je vooral geen zorgen om mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh verdorie
misschien moet ik dan minder posten want dan moet ie al goed lam getrokken zijn of niet?
Ik gebruik echt al jaren deze hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat je andere account is, DM eens?
Ik heb wel zin in een oja erlebnis, dus ik zou dus wel moeten kennen onder jouw andere account?
aah zo ben ik nou eenmaalquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij heeft het zwaar. Maar maak je vooral geen zorgen om mij.
Ja, heloef hield het langer vol dan verwacht. We hebben het tot de 40 sec vol gehouden, hij is nu even een dutje doen.quote:
40 seconden? Dat is langer dan mijn eerste keer. Respect.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heloef hield het langer vol dan verwacht. We hebben het tot de 40 sec vol gehouden, hij is nu even een dutje doen.
Dat is al 3x zo lang als de vorige keer. Hij gaat vooruitquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, heloef hield het langer vol dan verwacht. We hebben het tot de 40 sec vol gehouden, hij is nu even een dutje doen.
Ja, komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is al 3x zo lang als de vorige keer. Hij gaat vooruit
maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:09 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet nog wel eens dat ik niet halfnaakt door het huis moet dansen hier. Stom op de begane grond wonen naast een drukke weg in Rotterdam.
Komop Steef, je kunt het!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef stefanhaan het volgende:
Ik hou dit echt niet meer vol tot 5 uur
Brucequote:
wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef stefanhaan het volgende:
Ik hou dit echt niet meer vol tot 5 uur
programmeren, maar ik kan nu alleen nog maar denken aan zachte wollige schaapjes die mijn hoofd willen knuffelen.quote:
Wat heb ik je nou net gezegd!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bruce
nee dan flapperen mijn tieten zo als ik geen bh aan heb
niet te wild dus want anders mep ik mezelf een blauw oog
schapen zijn best zwaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
programmeren, maar ik kan nu alleen nog maar denken aan zachte wollige schaapjes die mijn hoofd willen knuffelen.
wat?quote:
Gaat wel. Ik ben echt kei-moe, het slaapgebrek gaat nu echt opspelen. Met jou? Ik las dat je ook weinig sliep?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben echt kei-moe, het slaapgebrek gaat nu echt opspelen. Met jou? Ik las dat je ook weinig sliep?
Wow dat is lang joh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Ben nu schat ik... 30 uur wakker.
Dus ik ben moe en ik wil lekker een schaapje knuffelen.
Yep en kan nog niet slapen tot ik om 7 uur / half 8 thuis benquote:
Nog even doorbikkelen dus!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Yep en kan nog niet slapen tot ik om 7 uur / half 8 thuis ben
En wiens schuld is dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Yep en kan nog niet slapen tot ik om 7 uur / half 8 thuis ben
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb verdomme 11 uur geslapen
Maar ik voel me nu echt weer perfect
De nacht hiervoor had ik maximaal anderhalf uur geslapenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]ik wil met je ruilen
Mensen die slapen
Gezellig hier. Ik heb ook al over 2 nachten 4 uur geslapen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben echt kei-moe, het slaapgebrek gaat nu echt opspelen. Met jou? Ik las dat je ook weinig sliep?
Arabia edition!quote:
Ja geregeld, tot ik tegen mn bank of lamp aanzweef. Dat doet pijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat gevoel dat je je ogen dicht doet, muziek aan hebt staan, en dan is er niets meer behalve jezelf en je muziek?
En dat je je dan eventjes helemaal zielsgelukkig en zwevend voelt?
ja vaak genoeg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat gevoel dat je je ogen dicht doet, muziek aan hebt staan, en dan is er niets meer behalve jezelf en je muziek?
Dat heb ik met mijn gitaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Meer het gevoel dat je geen lichaam hebt en wegzweeft op de door de lucht golvende muziek, bedoel ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja geregeld, tot ik tegen mn bank of lamp aanzweef. Dat doet pijn.
Soort van maar dan voel ik me een met de muziek en mijn idiote gebral en gezang.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen als ik die muziek op koptelefoon heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, daarnet nog bij de cd van LotR.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
ik wil eigenlijk ook weer een hoofdtelefoon. ik had vroeger een draadloze (die waren toen net nieuw!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:46 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Alleen als ik die muziek op koptelefoon heb.
Ik heb een skullcandy koptelefoonquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook weer een hoofdtelefoon. ik had vroeger een draadloze (die waren toen net nieuw!) en op een gegeven moment had ik meer dat ding op dan gewoon over de luidsprekers. ook al was het overdag of vroeg op de avond of zo.
Maar wij hebben niet van die mooie billen, zoals jij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
Dan ben ik jaloers dat jullie dat vaker hebben, ik had zojuist mijn allerbeste gevoel van het afgelopen jaar denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt die nooit gezienquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wij hebben niet van die mooie billen, zoals jij.
Waar os je date meisje. Heb je haar stuk gemaaktquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:46 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Alleen als ik die muziek op koptelefoon heb.
Ik weet het niet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar os je date meisje. Heb je haar stuk gemaakt
Ik zie haar niet meer
Ik heb gewoon een mooie goede sterio installatie staan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb een skullcandy koptelefoon
Heb je haar niet meer gesproken dan?quote:
dawgquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef dawg het volgende:
jow barb.
ook steeds vaker te vinden hier nietwaar?
Wtf is dit?quote:
ik bedoelde dit topic.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dawg![]()
Ach, ik moet toch wat op kantoor, nietwaar?
patser!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mooie goede sterio installatie staan.
Al gaat het net iets meer om het uiterlijk dan geluid. Maar mag zeker niet klagen met me Bang & Olufsen setjes
Nee, ik heb niet zo´n plastic hoofdquote:
Eerder trotsquote:
Ach, een nieuwe SC voor de veranderingquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde dit topic.
maar inderdaad, wie werken heeft uitgevonden zou opgehangen moeten worden.
Ow dan hebben mensen mij verkeerd ingelichtquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo´n plastic hoofd
snap ik wel hoor.quote:
Wie is mijn bitch dan? En mag ik haar dan ook batsen en daarna de keuken in slaan om een sandwich voor me te maken en bier te komen brengen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ow dan hebben mensen mij verkeerd ingelicht
je werd toch echt Barb door je bitch genoemd.
hij doelt op mij. wauwel heeft iets tegen me, ik weet niet wat. ik denk dat ie jaloers op me is, hoe dat ook moge komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie is mijn bitch dan? En mag ik haar dan ook batsen en daarna de keuken in slaan om een sandwich voor me te maken en bier te komen brengen?
Hij is hier. Vraagt het hetm zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie is mijn bitch dan? En mag ik haar dan ook batsen en daarna de keuken in slaan om een sandwich voor me te maken en bier te komen brengen?
Enorm jaloers, dat is het.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hij doelt op mij. wauwel heeft iets tegen me, ik weet niet wat. ik denk dat ie jaloers op me is, hoe dat ook moge komen.![]()
Klopt, ik wil goed geluid en een mooie set die mooi in je huis kan staan. En mooi is om naar te kijken. Plus tijdloos.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik wel hoor.
je bent in elk geval niet zo'n zeikerd die gouden kabels en alles achter zijn hifishit aangesloten wil hebben, en denkt dat je dat verschil ook echt waarneembaar hoort.
wisselaar zou ik ook wel willen ergens, hoef ik niet na elk nummer weer 10 minuten te treuzelen welke cd ik nu weer op zal zetten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, ik wil goed geluid en een mooie set die mooi in je huis kan staan. En mooi is om naar te kijken. Plus tijdloos.
Ik heb bv de 6 cd wisselaar
Ipv super geluid en versterkers die er niet uit zien
Het spijt me, maar jou wil ik niet batsen. Je mag me wel bier komen brengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
hij doelt op mij. wauwel heeft iets tegen me, ik weet niet wat. ik denk dat ie jaloers op me is, hoe dat ook moge komen.![]()
ik ben je bitch dan ook niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het spijt me, maar jou wil ik niet batsen. Je mag me wel bier komen brengen natuurlijk.
Ow er zitten ook mensen vuistdiep in jouw reedt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
wist ik wel. geeft niet hoor, je bent niet de enige.
Preciesquote:
heb je verder nog frustraties? dan zou ik die allemaal in dezelfde post tikken, vervuilt het topic niet zo van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ow er zitten ook mensen vuistdiep in jouw reedt?
Jow.
En vanwaar deze animositeit, darf ich fragen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ow er zitten ook mensen vuistdiep in jouw reedt?
Jow.
Frustraties niet, vragen wel. Ik vind je wel een komisch figuur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je verder nog frustraties? dan zou ik die allemaal in dezelfde post tikken, vervuilt het topic niet zo van.
Ik heb de beosoun 9000quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
wisselaar zou ik ook wel willen ergens, hoef ik niet na elk nummer weer 10 minuten te treuzelen welke cd ik nu weer op zal zetten.
even opzoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb de beosoun 9000
Maar me apple tv zit er ook op aangesloten. En die kan ik bedienen en starten via me iphone of ipdDus altijd genoeg muziek.
Niet in het specifiek om een voorval, meer omdat Dawg sinds lengte van dagen op dit forum al iedereen in de reedt zit. Dat is nogal storend om steeds weer te zien. Ik wacht eigenlijk tot het een vent wordt...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vanwaar deze animositeit, darf ich fragen?
nee, je moet met quotes etc komen, heb ik al gezegd. maar daarop kunnen we nog lang wachten vermoed ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niet in het specifiek om een voorval, meer omdat Dawg sinds lengte van dagen op dit forum al iedereen in de reedt zit. Dat is nogal storend. Ik wacht eigenlijk tot het een vent wordt...
maar ik moet wel veel geduld hebben...
Ik moet met niets. Jij bewijst jezelf steeds weer. Ik hoef daar helemaal niets voor te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je moet met quotes etc komen, heb ik al gezegd. maar daarop kunnen nog lang wachten vermoed ik.
Bij iedereen in de reet zit? Dat idee heb ik nu werkelijk nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niet in het specifiek om een voorval, meer omdat Dawg sinds lengte van dagen op dit forum al iedereen in de reedt zit. Dat is nogal storend om steeds weer te zien. Ik wacht eigenlijk tot het een vent wordt...
maar ik moet wel veel geduld hebben...
Ik heb gewoon een boeren Onkyo receiver met zeer fijne Cardon speakers. 47 inch LG en een mediaplayer. Wat wil een mens meer?
Wacht maar tot er een kutje binnen komt huppelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij iedereen in de reet zit? Dat idee heb ik nu werkelijk niet
right.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik moet met niets. Jij bewijst jezelf steeds weer. Ik hoef daar helemaal niets voor te doen.
Tragikomisch.
We zijn al gepromoveerd van gleuf tot kutjequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een kutje binnen komt huppelen.
Vuistdiep tot de huig.
Zoals ik al zei, tragikomisch dat jij dat moet zeggen. Ga anders nog ff proberen. Er zijn nog wat dames single in dit topic.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef dawg het volgende:
droom lekker verder in je gefrustreerde hoekje.
Ik had het woord gleuf niet gebruikt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
We zijn al gepromoveerd van gleuf tot kutje
Hoi trollmadame.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja hallo en nee dat was ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik had het woord gleuf niet gebruikt.
Was dat niet heloef?
Er waren er meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik had het woord gleuf niet gebruikt.
Was dat niet heloef?
quote:
Ik zou het niet weten.quote:
zoals ik al dacht. je bent gewoon jaloers dat jij geen vrouwen krijgt gehosseld. ja simpele paiqsletjes waarna je dan hier komt huilen. chapeau. en vanaf nu heb ik niet echt zin meer om nog op je te reageren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, tragikomisch dat jij dat moet zeggen. Ga anders nog ff proberen. Er zijn nog wat dames single in dit topic.
trollmadamequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, ik zeg alleen maar hallo.
Je weet echt zo weinig en probeert zoveel te zeggen. Schoenmaker, ga naar je leest.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik al dacht. je bent gewoon jaloers dat jij geen vrouwen krijgt gehosseld. ja simpele paiqsletjes waarna je dan hier komt huilen. chapeau. en vanaf nu heb ik niet echt zin meer om nog op je te reageren.
oh jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zolang hij de l er dubbel in zet is het geen belediging hoor
Ik was alweer vergeten dat ik die ahdquote:
Tja niet iedereen kan zo'n bazen UI hebben als ik.quote:
dure hobby ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Staat in de huiskamer, beocenter 2500 staat op me slaapkamer
En zo heb ik nog wat speakers, licht dimmers en telefoons staan
Kleine hobby van me
Jij wil er geen voor mij makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kan zo'n bazen UI hebben als ik.
Daar geloof ik dus niks van, sorryquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een kutje binnen komt huppelen.
Vuistdiep tot de huig.
Je hebt promotie gemaakt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter opletten en je eigen aars checken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van, sorry
Ik ga toch geen dames beledigen joh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
oh ja
[..]
Ik was alweer vergeten dat ik die ahd
Is goed met je schat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kan zo'n bazen UI hebben als ik.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga toch geen dames beledigen joh!
Shit just got realquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik al dacht. je bent gewoon jaloers dat jij geen vrouwen krijgt gehosseld. ja simpele paiqsletjes waarna je dan hier komt huilen. chapeau. en vanaf nu heb ik niet echt zin meer om nog op je te reageren.
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter opletten en je eigen aars checken.
quote:
oki, laatste keer dat ik me laat verleiden door je.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je weet echt zo weinig en probeert zoveel te zeggen. Schoenmaker, ga naar je leest.![]()
Je bent gewoon een tragikomisch figuur. Succes met je 'hosselen'
en je malle kersthoed
Ik moet zeggen dat de meeste dames het niet op prijs stellen zo aangesproken te wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of niet.. het is maar hoe je het bekijkt
Liever kutje dan gleuf.. dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de meeste dames het niet op prijs stellen zo aangesproken te worden
Nou ja... "Hey kutje, wil je wat drinken?" Ik weet het niet, ik heb voor minder een drankje in m´n gezicht gesmeten gekregenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Liever kutje dan gleuf.. dat dan weer wel
Op die manier moet je het ook niet gebruiken neequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja... "Hey kutje, wil je wat drinken?" Ik weet het niet, ik heb voor minder een drankje in m´n gezicht gesmeten gekregen
Doe nou eens, ik mis altijd alle rellen. Ik wil ook eens online spanning ende sensatiequote:
Ik zeg enkel, je weet niet wat ik hossel. Je weet alleen maar van 1 wijf van paiq max. Dus een grote bakkes lijkt me niet zo op zn plaats. Want je weet niets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, laatste keer dat ik me laat verleiden door je.
wat weet ik dan wel en niet? vertel maar. en nu concreet ipv dat nietszeggende gezanik van je continu. en probeer dan ook even om niet persoonlijk te worden, als dat niet te moeilijk voor je is.
als je dat niet kunt ben je dus gewoon een domme gefrustreerde gast die over de rug van een normale poster een wit voetje bij anderen probeert te halen, maar jammerlijk faalt.
ik word door kaneelstokje, mrk.n en vooral wauwel beschuldigd van posten in dit topic met als enige doel vrouwen versieren. sterker nog, wauwel denkt volgens mij dat dat de enige reden is van mijn fok!bestaan.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Crutch het volgende:
DenWauwelaar, blijf met je poten van de OP af. Veranderingen zijn bespreekbaar in FB.
Denk je echt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op die manier moet je het ook niet gebruiken nee
nou, kom maar op. haal ze erbij dan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zeg enkel, je weet niet wat ik hossel. Je weet alleen maar van 1 wijf van paiq max. Dus een grote bakkes lijkt me niet zo op zn plaats. Want je weet niets.
Verder ben je weer aan het projecteren. Ik hoef geen wit voetje te halen bij ook maar iemand hier, dat zal me een reedt roesten. Kijk mijn posts er maar op na.
Jij daarentegen wil maar al te graag en daarbij kan ik alle users van singles en dit topic zo bijhalen.
Maar goed, dat zal je ook wel weer weten te draaien om je eigen kleurloosheid te verbloemen.
Succes ermee. i don't give a shit. Ik hou gewoon niet zo van je postingstijl van niets van jezelf laten zien en bij iedereen kwijlen. Maar het is een openbaar forum, dus continue vooral.
neuh dat hoeft niet hoor, dat kan iedereen zelf zien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, kom maar op. haal ze erbij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |