Nee, maar benzin is een leuke kerel met enorm schattig uiterlijk die probleempjes heeft met versieren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef SiIk het volgende:
Mis ik iets? Is het zo een heldenactie dat ik met em af durf te spreken?
Jamaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar benzin is een leuke kerel met enorm schattig uiterlijk die probleempjes heeft met versieren.
We gunnen het hem allemaal.
Dat is alles wat ik wilde horen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent een goede wingert, loefje.
Ffffuu nu mag ik dus geen grap maken, frustreert me nu al.quote:
waarom ga je dan daten met meerdere mensen van hier?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jamaar.
Ik blijf nog altijd bij m'n standpunt dat ik niet versierbaar ben
Tot je hem leert kennen en smelt als zoete boter op een warme zomermiddag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jamaar.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jamaar.
Als het gezicht en het figuur bevallen kijk ik al niet meer naar die kont en die tieten.quote:
Gewoon, omdat gezellig. En dat is wat ik er volgens mij ook duidelijk bij heb gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ga je dan daten met meerdere mensen van hier?
pfoe ik voel een nieuwe soap aan komen
Ik wil het weten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
Ffffuu nu mag ik dus geen grap maken, frustreert me nu al.
Kont is onderdeel van het figuur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het gezicht en het figuur bevallen kijk ik al niet meer naar die kont en die tieten.
Hehe, altijd leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ga je dan daten met meerdere mensen van hier?
pfoe ik voel een nieuwe soap aan komen
Wat vind jij mooie mannenbuikjes?quote:
Jij met je boter.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot je hem leert kennen en smelt als zoete boter op een warme zomermiddag.
ja kom op zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon, omdat gezellig. En dat is wat ik er volgens mij ook duidelijk bij heb gezegd.
"Dan zeg ik dat wel voortaan, ik krijg het toch nooit."quote:
Wat is hier soaperig aan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kom op zeg
maar ik bemoei me er niet mee
als mensen ogen open een soap in willen lopen prima
zolang ze het maar hier komen vermelden voor mijn vermaak
Als jij een eng oud mannetje bent wil ik wel meer enge oude mannetjes tegenkomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is hier soaperig aan?
Straks blijk ik ineens een eng oud mannetje te zijn?
Die was niet tof.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
"Dan zeg ik dat wel voortaan, ik krijg het toch nooit."
In die richting.
Het hoeft toch niet meteen romantisch te zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kom op zeg
maar ik bemoei me er niet mee
als mensen ogen open een soap in willen lopen prima
zolang ze het maar hier komen vermelden voor mijn vermaak
nee ik zeg er niks meer overquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben je nog best een lekker oud mannetje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tsja, begin er dan ook niet over...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik zeg er niks meer over
dan ben ik straks weer de bitch
jullie zijn allemaal oud genoeg om het zelf te weten
have fun
Niet? Maar dat is het enige leuke aan mij. Mijn vileine, irriterende zelfspot.quote:
Had je nog een ego dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet? Maar dat is het enige leuke aan mij. Mijn vileine, irriterende zelfspot.
Deukje voor mijn ego dit.
Jawel mensen denken dat ik een dramatisch zelfbeeld heb maar 80% van de grappen die ik maak over mezelf meen ik niet eens.quote:
Inderdaad. Een leuke avond is beter dan geen leuke avond.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet meteen romantisch te zijn?
Je gewoon vermaken met elkaar, niet moeilijk doen.
Benzin schopt tegenwoordig niet zo'n drama dus dat komt goed.
En anders word het weer een spannende aflevering van Goede FOK!kers Slechte FOK!kers.
Je moet het minder vaak en met meer stijl doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet? Maar dat is het enige leuke aan mij. Mijn vileine, irriterende zelfspot.
Deukje voor mijn ego dit.
Wij gaan een leuke avond hebben!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Een leuke avond is beter dan geen leuke avond.
En Goede FOK!kers Slechte FOK!kers heeft ook materiaal nodig nu Heloef weer een beetje normaal doet.
My point exactly.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het minder vaak en met meer stijl doen.Je moet het op zo'n manier doen dat mensen je niet geloven, oftewel, ze gaan juist beter over je denken. Integenstelling tot overkomen als een onzeker zwak ventje.
Ja baas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het minder vaak en met meer stijl doen.Je moet het op zo'n manier doen dat mensen je niet geloven, oftewel, ze gaan juist beter over je denken. Integenstelling tot overkomen als een onzeker zwak ventje.
Precies.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Een leuke avond is beter dan geen leuke avond.
En Goede FOK!kers Slechte FOK!kers heeft ook materiaal nodig nu Heloef weer een beetje normaal doet.
Ik join je over 40 dagen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik doe wel mee aan de 18+ versie van Goede FOK!kers Stoute FOK!kers.
Ik kan niet meedoenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ongetwijfeld.quote:
Ben ik daar ook Ludo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Myraela het volgende:
Haha bezet mannetje.quote:
En ik ga je de hele avond lastig vallen met vervelende vragen over je studiequote:
Zo heet ie nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
Een vriendin van mij heeft een Stefan de Haan in haar vriendenlijst.
?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
Een vriendin van mij heeft een Stefan de Haan in haar vriendenlijst.
tuurlijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |