Ik ben vandaag ook ongesteld geworden, buikkramp.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:35 schreef Phantomesse het volgende:
Eens met klacht, echter moet ik morgen werken en ben ik dit weekend flink doorgegaan. Zojuist als een echte pussy een kruik gepakt (na het lezen van ongesteldtopic net werd ik opeens ongesteldpil vergeten dit weekend, oeps) en lekker onder het wol gekropen
je moet doen wat je niet laten kuntquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aardig pillen doorgeslikt ja.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aardig pillen doorgeslikt ja.
I losequote:Op dinsdag 29 november 2011 03:37 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook ongesteld geworden, buikkramp.![]()
![]()
Slapen = 4 losahs.
Goed advies dat gaf ik zaterdag ook aan je zusje toen ik mijn nog-niet-getestvoorradje aan haar verkocht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:39 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
je moet doen wat je niet laten kunt
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat morgen sporten en werken in combinatie met een gewonde baarmoeder en zere tieten
gelukkig zijn je tietjes zo klein dat ze niet eens pijn kunnen doen:$quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat morgen sporten en werken in combinatie met een gewonde baarmoeder en zere tieten
Ik moet morgen ook om 11 uur op, maar mij zie je ook niet bitchen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:44 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
gelukkig zijn je tietjes zo klein dat ze niet eens pijn kunnen doen:$
WATSER MET JOU KOM VECHTEN DAN KAULOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |