Met haar co-schappen groepje naar Parijs voor een drietal dagenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat is ze doen? gewoon stedentripje?
Het is goed voor haar. Even lekker er uit. Sociaal doen. Rustquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker. Moet ze zeker doen.Even lekker shoppen, bezichtigen, genieten
Parijsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb andere dingen aan mijn hoofd. Zij is er geen onderdeel van.
Ik ben benieuwd wanneer Anna terugkomt. Laatste bericht is dat ze vandaag toch nog even Versailles meepakt. Dus die heeft het naar haar zin in Parijs.
Er speelt wel meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ja dan heb je wel wat anders aan je hooft Anthraxx
getrouwde man die opeens weer voor zichzelf moet zorgen
nee grapje als ze co-schappen doet heeft ze het vast altijd kei en kei druk
Wat flauw, dat is goed voor de (werkende) mens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Parijs
jammer dat ik maar een middagje had laatst. Maar ja, Square betaalt niet om me aan sightseeing te laten doen
Ah, niets te klagen hoor. Prima herfstweer en een heerlijke wandeling gemaakt langs die rivier. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat flauw, dat is goed voor de (werkende) mens.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus snap je nou het hele verhaal niet?
waarom heb je dit zo nodig?
haal je je hele identiteit uit de computer? ben je vroeger gepest en probeer je nu te compenseren?
krijg je thuis geen aandacht en zoek je hier aandacht maar heb je nooit geleerd het op een positieve manier te vragen?
Je moet toch zelf ook wel snappen dat dit voor niemand leuk is behalve voor jou
waarom stel je jezelf zo boven andere users die hier al jaren posten?
ik kom toch ook niet naar jou huis om daar de hele tijd irritant in je oor te gaan tetteren gewoon omdat ik het leuk vind?
Ik vond de trein verbazingwekkend op tijd rijden. Geen idee wat een retorutje Thalys kost, maar ik vond het prima.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:10 schreef JDude het volgende:
Ooit nog eens vanuit een rijdende auto (onder werktijd) Parijs gesightseeëd om de file op de ringweg te ontlopen.
Op de reservering stond het niet, helaas. Wel de reservering van Nijmegen naar Rotterdam: 18 euro nog wat voor een enkeltje. Ik ga eigenlijk nooit met de trein, dus qua prijzen weet ik helemaal nietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
vorig jaar was ik in de herfst naar parijs en volgens mij was het 100nogwat euro
160 of zo?
maar misschien zit ik er helemaal naast hoor
is al een jaar geleden
Ik las te snel en dacht even dat je zei dat je vrijdag naar Parijs ging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef JDude het volgende:
Als je vroeg genoeg boekt is de Thalys wel betaalbaar. In de gekste gevallen kun je voor zes tientjes heen en terug, alleen de tol voor de Franse A1 is al de helft van dat bedrag.
Maar als ik nu besluit dat ik vrijdag a.s. naar Parijs wil en zondag terug, kost dat ruim 200 euro.
Nou ja, het was redelijk last minute, dus dan heb ik wel een vermoeden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef JDude het volgende:
Als je vroeg genoeg boekt is de Thalys wel betaalbaar. In de gekste gevallen kun je voor zes tientjes heen en terug, alleen de tol voor de Franse A1 is al de helft van dat bedrag.
Maar als ik nu besluit dat ik vrijdag a.s. naar Parijs wil en zondag terug, kost dat ruim 200 euro.
En nu wil jij mee!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht even dat je zei dat je vrijdag naar Parijs ging.
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Je moet ook nog voor de baby zorgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er speelt wel meer.
Alleen red ik mij prima trouwens.
Ik wel hoor.quote:
je was al opzoek naar zijn overhemden om de knoopjes af te knippen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
baby?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet ook nog voor de baby zorgen.
Daar lijkt het in dit topic anders verdacht veel opquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet ook nog voor de baby zorgen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Daar lijkt het in dit topic anders verdacht veel op.
Nee, door haar vriend ofzo? Ze woonde thuis en ouders wisten van niets omdat ze bij vriendje bleef slapen ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En wordt door Papa weggebracht naar de gangbang. Dat kan alleen op Fok!.
Zou hij haar ook opgehaald hebben vraag ik mij af?
Ik ook niet. Toch mogen ze me hier wel. Het gaat om fatsoen, niet om niet jezelf mogen zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de groepjes en mijn mening en alles aanpassen om maar bij een groepje te horen.
[..]
Als je wat beter oplet zie je dat ik helemaal niet alleen maar met 'die ene blauwe' () praat. FOK! is groter dan alleen dit topic.
Oeh. Maar ik dacht juist dat hij getrouwd was. Misschien ligt hij dan in scheiding. Goed speurwerk rhu!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
wat heb ik gemist? waarom verwelkomen we singles?
oeh en trouwens volgens mij houdt daniel haar niet in de gaten omdat ze stom is maar omdat ze leuk is
hij zei ergens anders dat ie misschien al weer bezet is of zoiets
[/gossip]
ja!quote:
Het houdt vanzelf op merkte ik laatst.quote:
nee is sinds kort overquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, door haar vriend ofzo? Ze woonde thuis en ouders wisten van niets omdat ze bij vriendje bleef slapen ofzo.
[..]
Ik ook niet. Toch mogen ze me hier wel. Het gaat om fatsoen, niet om niet jezelf mogen zijn.
Ik ga er zo even een goed verhaal over vertellen wat me van de week overkwam.
[..]
Oeh. Maar ik dacht juist dat hij getrouwd was. Misschien ligt hij dan in scheiding. Goed speurwerk rhu!
Nou ja, kijk, Rhu, als ik en Anna elkaar heel lief vindenquote:
dr is geen baby?quote:
Omg. Wat goed rhuquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee is sinds kort over
sinds 2 weken of zo? en ze waren 6.5 jaar samen
ik heb opgelet! goed he
[/gossip]
"gesprek"quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
die baby die hier was laatst was echt briljant lief
ik heb een kleine crush op de baby
ik wou er bijna ook een
vriendje vond het al tijd voor een goed gesprek want hij vond me iets te veel over die baby heen kwijlen
ja gesprek want hij wil echt geen babyquote:
Dat ruik je namelijk helemaal niet, zo'n volgepaft huisquote:Maar ze zei toen dat als haar schoonzus langskomt met haar kids ofzo dan rookt ze niet binnen omdat ze weet dat schoonzus dat niet zo prettig vond.
Ik las volgeblaft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ruik je namelijk helemaal niet, zo'n volgepaft huis.
Terechte kotssmileyquote:
Mja, rare kronkel. Tegendraads zijn omdat het kanquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:37 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik vind het wel idioot dat ze uberhaupt rookt in huis. Maar dat was niet de discussie. Dat kan ik haar niet verbieden, dat kan ik enkel zelf niet goedkeuren.
Wat me echt niet aanstaat was haar gedachte over als anderen haar vroegen of ze het voor een avondje niet wilde doen omdat ze hun eigen baby er niet aan bloot wilden stellen. Ondanks dat het dan een vriendin was, ik zou op dat punt direct weggaan en haar nooit meer aankijken. Respectloos gedrag. Ze vraagt toch niet van je of je je hele leven aanpast omdat ze het er niet mee eens is
.
ik vind het hierbij geoorloofd als jij gewoon elke werkdag wat arsenicum in dr koffie mikt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef Tegan het volgende:
Ik kan er dan echt niet tegen dat ze idd zo dom is om dat verschil niet te zien. En dat ik dat haar dus nooit kan uitleggen. En dat ze mij dus ook raar vind om de kant van die vriendin met baby te kiezen. Ik kan heel veel vreemde gedachtes respecteren, maar dit is gewoon domheid in zijn puurste vorm.
Ik moest lachen, maar nee dat kan nooitquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het hierbij geoorloofd als jij gewoon elke werkdag wat arsenicum in dr koffie mikt!![]()
of antivries
kies zelf maar
Zo'n huis uit nachtmerries waarin je voeten wegzakken in de trapquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een volgeblaft huis. Lijkt me wel vet om te zien. Ofja, plakkerig dus.
Ieder z'n ding. Ik hoef geen foto's. nee Annie, jij ook niet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar het zal behoorlijk stinkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet door een persoon. Dat duurt te lang.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar het zal behoorlijk stinken.
A dirty mind....quote:
Erin zwemmen gaat me te ver hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n huis uit nachtmerries waarin je voeten wegzakken in de trap
Als Sex voor de Buch nog bestond kon je jezelf er vast wel voor aanmelden dat je in een zwembad vol paardencum wilt zwemmen.quote:
ja mij ook wel een beetjequote:
Valt reuze mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was er al achter dat mijn humor wat donkerder is dan die van jou.
Gelukkigquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt reuze mee.sarcastisch doen is leuk
Ik aan de JUnitquote:
Ik heb mijn stuk wel bijna af hoor. Dankzij jullie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pff, je werkt echt te hard hoor.
Cool, ik wil ook weer simsen. Moet de dvd's nog steeds zoeken in de overige dozen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vannacht een tweeling gehad, bij The Sims 3.
Dan is het geen vrije dag meer he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet straks wel ff gaan werken
echt helemaal geen zin in
ik haat werken op je vrije dag
Je zegt het alsof je nog niet weet of je seks hebt gehad nadat de baby weg was.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja gesprek want hij wil echt geen baby
ik denk dat ie echt geen sex met me ging hebben daarnaveel te bang dat ik op ideeën zou komen haha en een evil plan zou hebben of zo
plus hij moest natuurlijk angstig de baby uit zijn leven blokken door veel bier te gaan drinken in de stad
nee inderdaad!! maar betaald krijg je er ook niet voorquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het geen vrije dag meer he.
ik bedoel dat als ik mijzelf had aangeboden nadat ik over die baby liep te kwijlen hij waarschijnlijk dacht 'hmmm dit is verdacht! .... baby... kwijl.... ze wil opeens sex.... hmm!!!' en dat ie me van zich af had geduwdquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je nog niet weet of je seks hebt gehad nadat de baby weg was.
Rhu prikt ze gewoon lek van te voren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef Tegan het volgende:
Sex ooit afslaan.
Dan maar dubbele condoom.
Als hij geen kinderen wil kan hij toch even knip knip laten doen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel dat als ik mijzelf had aangeboden nadat ik over die baby liep te kwijlen hij waarschijnlijk dacht 'hmmm dit is verdacht! .... baby... kwijl.... ze wil opeens sex.... hmm!!!' en dat ie me van zich af had geduwd
Altijd je eigen condooms dicht bij je houden en niet in je eigen nachtkastje leggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Altijd je eigen condooms gebruiken dus
We zien je volgend jaar wel in OUD met een mini Rhu.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
nah mijn oom liet een knip doen he!
en toen kwam kindje 3
zuur
hij is nog wat jong voor een knip vind ik zelf
wie weet veranderd alles nog
hij smolt namelijk ook wel een beetje van de baby
hij ging zelf zo de spuug van het mondje poetsen en met de baby op schoot
dat is echt al 200 stappen vooruit haha
Nou ben ik misschien wel een nerd, maar waarom doet me dit meteen denken aan een wiskundig probleem?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Altijd je eigen condooms gebruiken dus
Heeft hier ook weleens op FOK! gestaan al, inclusief het antwoordquote:A man hires three prostitutes and wants to have sex with all three of them. They all might have different sexually transmitted diseases and they all want to use condoms. Unluckily, they have only two condoms. Plus, they are in the forest and can’t buy new condoms. Can the man have sex with all three of the women without danger to any of the four?
Ligt aan het type sexquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou ben ik misschien wel een nerd, maar waarom doet me dit meteen denken aan een wiskundig probleem?
[..]
Heeft hier ook weleens op FOK! gestaan al, inclusief het antwoord
Verstandige man.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
ja gesprek want hij wil echt geen baby
2 condooms gebruiken en de derde maken van de 2 gebruikte condooms (binnenste buiten keren) op zo'n manier dat de gemaakte condoom veilig is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou ben ik misschien wel een nerd, maar waarom doet me dit meteen denken aan een wiskundig probleem?
[..]
Heeft hier ook weleens op FOK! gestaan al, inclusief het antwoord
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
2 condooms gebruiken en de derde maken van de 2 gebruikte condooms (binnenste buiten keren) op zo'n manier dat de gemaakte condoom veilig is.
Nee, dat kan niet, want dan wordt zijn vrouw boos.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:09 schreef Daniel1976 het volgende:
A man hires three prostitutes and wants to have sex with all three of them. They all might have different sexually transmitted diseases and they all want to use condoms. Unluckily, they have only two condoms. Plus, they are in the forest and can’t buy new condoms. Can the man have sex with all three of the women without danger to any of the four?
Echt wel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt je ware hier gevonden zie ik.
haha nee hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zien je volgend jaar wel in OUD met een mini Rhu.
En dan wordt je poes jaloersquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha nee hoor
ik vind ze nog steeds vooral een last en heel duur
En als ze groot zijn pikken ze je Xbox ook nog eens in ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha nee hoor
ik vind ze nog steeds vooral een last en heel duur
nee ik wil ook geen babyquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef Tegan het volgende:
Maar rhu, ik dacht dat jij ook geen baby wilde. Of ben je nu compleet om door je oppasbaby.
Als je je maar niet vergistquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga even wat lekkers halen en kattenvoer. Niet noodzakelijk gecombineerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Het antwoord dan ook maar?Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, als je dan toch drie hoertjes besteld ga je ze niet in het bos pakken maar natuurlijk gewoon op je eigen bed of hotelkamer![]()
Heyquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig.
Overigens, als je dan toch drie hoertjes besteld ga je ze niet in het bos pakken maar natuurlijk gewoon op je eigen bed of hotelkamer
wie weet heeft ie wel een bosnymphen fantasie of zoquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig.
Overigens, als je dan toch drie hoertjes besteld ga je ze niet in het bos pakken maar natuurlijk gewoon op je eigen bed of hotelkamer
Zie ze al rond dartelen met hun bladeren rokje en bloemenkransje op hun hoofd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie weet heeft ie wel een bosnymphen fantasie of zo
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Het antwoord dan ook maar?Onzin, het enige juiste antwoord had ik al gegeven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, dat kan niet, want dan wordt zijn vrouw boos."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Jij vraagt echt ergens om hequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Onzin, het enige juiste antwoord had ik al gegeven:
[..]
Dat weet ik, jullie mogen hier sowieso wel aardig zijn voor nieuwkomers, dan doen ze vast ook aardiger terug.quote:
ik kan me de laatste nieuwkomer niet herinneren die we hebben weg gepest hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat weet ik, jullie mogen hier sowieso wel aardig zijn voor nieuwkomers, dan doen ze vast ook aardiger terug.
Dat komt van 2 kanten hier.
Ik voel me niet weggepest, ik vind het hier juist hartstikke gezellig! Sterker nog, dit is mijn lievelingstopic geworden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan me de laatste nieuwkomer niet herinneren die we hebben weg gepest hoor
Ho ho, er waren wel meer nieuwkomers en die werden hartelijk begroet en deden gewoon mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat weet ik, jullie mogen hier sowieso wel aardig zijn voor nieuwkomers, dan doen ze vast ook aardiger terug.
Dat komt van 2 kanten hier.
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik voel me niet weggepest, ik vind het hier juist hartstikke gezellig! Sterker nog, dit is mijn lievelingstopic geworden.
ik doelde dan ook niet op jouquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik voel me niet weggepest, ik vind het hier juist hartstikke gezellig! Sterker nog, dit is mijn lievelingstopic geworden.
Als ik me weggepest zou voelen, dan had ik alláng bij de mods en of in R&P-Feedback geklaagd, zo'n aandachtshoer ben ik dan ook wel weer.
Dan wordt het tijd dat we daar verandering in brengen. Er is meer fok dan dit topic.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik me weggepest zou voelen, dan had ik alláng bij de mods en of in R&P-Feedback geklaagd, zo'n aandachtshoer ben ik dan ook wel weer.
Het jammer is alleen dat je met haar er een gratis mod bijkrijgt die alles van de afgelopen weken meegelezen heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat we daar verandering in brengen. Er is meer fok dan dit topic.
Ik vind 'die van jou' *wink* *wink* toch wel behoorlijk bovennatuurlijk!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoe kan dat nou?
Er komen niet eens meer ufo's en paranormale fenomenen in voor.
nah spannende dingen zeggen we hier toch nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het jammer is alleen dat je met haar er een gratis mod bijkrijgt die alles van de afgelopen weken meegelezen heeft.
Nouja een mod is geen supermens. Misschien ook wel speciaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het jammer is alleen dat je met haar er een gratis mod bijkrijgt die alles van de afgelopen weken meegelezen heeft.
Seks duh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah spannende dingen zeggen we hier toch niet
je kunt het zo samenvatten:
baby's, kinderen
bier
hond versus kat
stad versus dorp
noord versus zuid
carnaval/
welke mis ik?
die valt wel mee hierquote:
Op wie doelde je dan met 'ze' in onderstaande quote?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
ik doelde dan ook niet op jou
en reageerde niet op jou
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan me de laatste nieuwkomer niet herinneren die we hebben weg gepest hoor
en kom op ze maakt het er ook enorm naar
go bengel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat men zegt het is friet.
jouquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op wie doelde je dan met 'ze' in onderstaande quote?
[..]
Ze doelde op mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op wie doelde je dan met 'ze' in onderstaande quote?
[..]
Ik ook niet, of kom telkens weer terug.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doelde op mij.
Ik rot ook maar niet op.
Dankje, flink door dat matras heenduwen. Wordt ze relaxt van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om te zorgen dat ze zo af en toe eens een paar uur niet post![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, flink door dat matras heenduwen. Wordt ze relaxt van.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doelde op mij.
Ik rot ook maar niet op.
Ik mag jullie allemaal niet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, of kom telkens weer terug. [ afbeelding ]
nou ik ben wel heel benieuwd hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om te zorgen dat ze zo af en toe eens een paar uur niet post![]()
![]()
En wat zie je erin?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben wel heel benieuwd hoor
even voor mijn info
is ze een rebound, speelde dit al tijdens je huwelijk? of is het serieus?
Laat ik even duidelijk zijn, dit gedeelte is voor mij, ga jij maar naar tru of onzin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Ik mag jullie allemaal niet!
ik wil gewoon hier in mijn eentje zitten in dit topic
daar zijn forums toch voor
of naar OUD.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn, dit gedeelte is voor mij, ga jij maar naar tru of onzin.
Dat vind ik zielig, want zij verwacht er waarschijnlijk veel meer van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebound, wie wil dat nu langer dan een paar mnd.
sooooooooooooow zeg! chill!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn, dit gedeelte is voor mij, ga jij maar naar tru of onzin.
zouden resultaten uit het verleden haar niet al meer hebben geleerd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig, want zij verwacht er waarschijnlijk veel meer van.
Denk je? Een bijna gescheiden vent met kinderen? PUBERS???quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig, want zij verwacht er waarschijnlijk veel meer van.
WKN?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sooooooooooooow zeg! chill!
wie was hier eerder!
ga zelf maar weg!
ga maar lekker naar WKN of zo![]()
![]()
Pubers?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je? Een bijna gescheiden vent met kinderen? PUBERS???
[..]
WKN?
Ik in friet, daar ging het net over!quote:
weer klimaat en nogwatquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk je? Een bijna gescheiden vent met kinderen? PUBERS???
[..]
WKN?
Ik had hem al verduidelijkt. Maar loempia's natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat de kinderen of de loempia's?
O het forum van modje Frutsel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weer klimaat en nogwat
goed he
ik vond hem ook lekker obscuur
Dat klopt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had/heeft hij niet een meid van 12/14 ?Wie is dat dan.
Goed zo! Maar zorg wel voor een ban die langer is dan een paar uurquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
![]()
Geen ban, matrasdrukken heeft hij het over, Tal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed zo! Maar zorg wel voor een ban die langer is dan een paar uur
Huwelijk? Hey dat was in 2005 al stukquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben wel heel benieuwd hoor
even voor mijn info
is ze een rebound, speelde dit al tijdens je huwelijk? of is het serieus?
Als ik een R&P-ban krijg, kom ik fijn in SEX posten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:59 schreef Tally het volgende:
Goed zo! Maar zorg wel voor een ban die langer is dan een paar uur
Euh, dat is toch "DE" oftewel "de elementen"?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weer klimaat en nogwat
goed he
ik vond hem ook lekker obscuur
Oke je lange relatie danquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Huwelijk? Hey dat was in 2005 al stuk
En trouwen moet je niet te vaak doen
nee WKN bestaat ook!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh, dat is toch "DE" oftewel "de elementen"?
Sexquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik een R&P-ban krijg, kom ik fijn in SEX posten.
Dat zegt die nuquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En trouwen moet je niet te vaak doen
Moet je met dit gelijk geven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En trouwen moet je niet te vaak doen![]()
Dat klopt. Het is dan ook seks.quote:
Anna is dan de uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zegt die nu. Al 2.5 maand getrouwd...
Zo klopt ie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:
En trouwen moet je niet nooit te vaak doen
Ik had het over een ban voor alles niet alleen hier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik een R&P-ban krijg, kom ik fijn in SEX posten.
Wat let je?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het over een ban voor alles niet alleen hier.
Ja, want ze is speciaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef Tegan het volgende:
Even zonder gekheid Daniel. Als deze hele SC en je mede-mods over een user heen vallen, heb jij dan toch nog als enige gelijk?
Ja maar, ik ben van de subforumbans. In TRU & BNW heb ik al een ban, vandaar dat ik nu hier ben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
Ik had het over een ban voor alles niet alleen hier.
Tot 1996 mocht "sex" gewoon. Daarna heeft weer één of ander groepje debiele taalkundigen besloten dat het toch geen goed Nederlands isquote:
R&P kan ik makkelijk negeren want ik hoef er niet te modereren.quote:
Ja, maarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
R&P kan ik makkelijk negeren want ik hoef er niet te modereren.
Xzoals mongooltjes?quote:
Kan jij wel vinden maar dan nog bepaal jij je eigen straf nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben van de subforumbans. In TRU & BNW heb ik al een ban, vandaar dat ik nu hier ben.
Als ik hier een ban krijg, kom ik gezellig bij jou in SEX.
Nee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben van de subforumbans. In TRU & BNW heb ik al een ban, vandaar dat ik nu hier ben.
Als ik hier een ban krijg, kom ik gezellig bij jou in SEX.
en kattenvoer?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
Lokale kaasboer geplunderd. Score: Uberoverjarige kaas, Goddelijke droge worst. 15 euro lichter
.
Ben oprecht benieuwd naar je beweegredenenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef Tegan het volgende:
Even zonder gekheid Daniel. Als deze hele SC en je mede-mods over een user heen vallen, heb jij dan toch nog als enige gelijk?
Ik wilde hem benadrukken T.quote:
Overjarige kaas: breuh! Goddelijke droge worst:quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
Lokale kaasboer geplunderd. Score: Uberoverjarige kaas, Goddelijke droge worst. 15 euro lichter
.
het is te merken dat de vrouw van huis is hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
.
Goede vraag. Zou hier ook graag antwoord op zien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:06 schreef Tegan het volgende:
Dat arme kind komt thuis en het hele huis meurt naar oude kaasquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is te merken dat de vrouw van huis is hoor![]()
Gun die jongen ook wat!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, vooral in mijn sekslevenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat arme kind komt thuis en het hele huis meurt naar oude kaas
Ik neem de kaas. Jij de worst.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overjarige kaas: breuh! Goddelijke droge worst:![]()
![]()
Dit jaar nog even naar de fysio voor je rukarm!quote:
Dealquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik neem de kaas. Jij de worst.
Want ik (hoe wel je van mij anders zou verwachten) lust geen worst.
Dat dacht je. Ze heeft wat in te halen vanavondquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit jaar nog even naar de fysio voor je rukarm!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat dacht je. Ze heeft wat in te halen vanavond
'O, dus DAAR komt de geur van oude kaas vandaan!'quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apple!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah spannende dingen zeggen we hier toch niet
je kunt het zo samenvatten:
baby's, kinderen
bier
hond versus kat
stad versus dorp
noord versus zuid
carnaval/
welke mis ik?
Dat meisje loopt kreupel morgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe laat komt ze. hihi ik zei komt zequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vis en kaas is denk ik niet de meest opwindende geur in de slaapkamerquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'O, dus DAAR komt de geur van oude kaas vandaan!'
Sorry CLquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal je leren me een paar dagen achter te laten!
Wat zei M-M ook alweer laatst? Als meisjes veel bier drinken gaat hun doos stinken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vis en kaas is denk ik niet de meest opwindende geur in de slaapkamer
Nog geen flauw idee. Ze zou SMSenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe laat komt ze. hihi ik zei komt ze
Sextingquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog geen flauw idee. Ze zou SMSen
Met je kaasstengel eventjes door die rooie kieuwen roeren!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vis en kaas is denk ik niet de meest opwindende geur in de slaapkamer
Laat staan als ze een half jaar weg zou gaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal je leren me een paar dagen achter te laten!
Ik heb wel zin in kibbeling, maar de visboer staat er donderdag pas weer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met je kaasstengel eventjes door die rooie kieuwen roeren!
Hoe weet ze dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zei M-M ook alweer laatst? Als meisjes veel bier drinken gaat hun doos stinken?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik daar iets van weet
Vrijdag nog op. Lekker iddquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in kibbeling, maar de visboer staat er donderdag pas weer.
Hoe vaak zit MM bij de doos van een ander meisje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zei M-M ook alweer laatst? Als meisjes veel bier drinken gaat hun doos stinken?
Dat heb ik ook altijd met mijn dunne dooie haarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
Een van de dames een goed idee?
Ik heb heel leuke schuifspeldjes gekocht gister en ik dacht net ik ga daar leuk zo een pluk mee opsteken zeg maar
(zo'n schuine scheiding in en dan die lok opzij vast zetten)
maar het speldje is te lang! en nu steekt er zo'n stukje speldje uit mijn haar![]()
heb geprobeerd er een pluk over heen te draperen maar ik heb niet zo veel haar over... want anders heeft het speldje niet genoeg grip
Even freezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb heel leuke schuifspeldjes gekocht gister en ik dacht net ik ga daar leuk zo een pluk mee opsteken zeg maar
maar het speldje is te lang! en nu steekt er zo'n stukje speldje uit mijn haar![]()
heb geprobeerd er een pluk over heen te draperen maar ik heb niet zo veel haar over... want anders heeft het speldje niet genoeg grip
Wij kunnen wel sexten samenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb te vroeg gejuicht. Het appartement boven mij wordt leeggehaald en de herrie neemt per minuut toequote:
bedankt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met je kaasstengel eventjes door die rooie kieuwen roeren!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
watte?quote:
Bredere pluk pakken zodat er niets uitsteekt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
Nieuwe luidruchtige burenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:17 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En ik heb te vroeg gejuicht. Het appartement boven mij wordt leeggehaald en de herrie neemt per minuut toe.
Graag gedaan!quote:
Oh joy.quote:
Hij zal wel frezen bedoelen.quote:
Zeg, werd jij niet keihard genomen momenteelquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hij zal wel frezen bedoelen.
dan steekt het er toch juist uit?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Bredere pluk pakken zodat er niets uitsteekt?
Dat bedoelde ze net dus met thuiswerken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg, werd jij niet keihard genomen momenteel.
aah ja niet bij de hand plus dan klemt ie denk ik niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frezen
Speldje frezen, excuses voor le typo,
Je moet niets. Je mag het ook lansgbrengenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Tally het volgende:
Ik heb appelflappen gemaakt maar ik wil nog meer bakken
Mja je "moet" het ook allemaal opeten.
Is je hoofd te klein of de speldjes zijn te groot.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan steekt het er toch juist uit?
aan de boven kant
hij glijdt ook uit
mijn briljante plan was misschien toch niet zo briljant
en ik heb meteen 6 speldjes gekocht omdat het zo briljant was in mijn hoofd ;')
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze net dus met thuiswerken.
wakker was ik al, min of meerquote:
Ik meen dat je niet erg in de buurt woontquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet niets. Je mag het ook lansgbrengen.
sowieso het laatstequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is je hoofd te klein of de speldjes zijn te groot.
Nederland is kleinquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik meen dat je niet erg in de buurt woont
dat is ook hard werken hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze net dus met thuiswerken.
Voor de rest heb ik geen idee over haar. Bij gebrek aan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah ja niet bij de hand plus dan klemt ie denk ik niet meer
Speldjes zijn kut.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aan de boven kant
hij glijdt ook uit
Ik wel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Breng het eerst hierheen, dan is An gelijk stukken dichterbij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op je rug en benen wijd hard werken?
Hoe weet jij dat eigenlijk?
Q heeft ervaring met asscheeks wijd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op je rug en benen wijd hard werken?
Hoe weet jij dat eigenlijk?
Dan weet ik niet of het überhaupt gaat werken. Maar met 6 speldjes kun je vast een heel tof kapsel fixenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aan de boven kant
hij glijdt ook uit
Mental Imagequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q heeft ervaring met asscheeks wijd.
quote:
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kreeg er een naar beeld bij, dus je was wel duidelijk.
maar wel heel cutequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |