Maar was het wel een droom?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een dromende Link kan altijd wel
De tijdlijn split in drieën?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Aether het volgende:
http://kotaku.com/5869993(...)icial-zelda-timeline
[ afbeelding ]
Interessant.quote:A: Where Hero of Time Fail
B: Where Hero of Time Wins (sent 7yr back)
C: Where Hero of Time Wins (present)
And, according to one such person posting online (and helpfully translated by reader littsu), it reads like this.quote:
Ik LOL-de hèhè...quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:24 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik LOL-de hèhè...
"Excuseeeeee me Princess". Dat was uit die vervelende TLoZ tekenfilmserie die in de begin tijd van Telekids werd uitgezonden. Samen met "Captain N. -The Game Master". In die jaren stond Nintendo echt aan de top! Met hun eigen tijdschrift, spel tips hotlines van enkele guldens p.m. "Now You're Playing With Power" luidde het devies! Kun je je nu nauwelijks meer voorstellen.
YEAH! Ik heb ze allemaal op mijn HDD staan. Zoals zoveel jaren '80 tekenfilms. Kan me er alleen niet toe zetten om ze te bekijken... Vaak is de herinnering mooier dan de cartoon. Zo heb ik bijna mijn Teddy Ruxpin fantasieën om zeep geholpen...quote:
Ze zijn vaak trager/rustiger en de nasynchronisaie is slechter dan ik me herinnerquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
YEAH! Ik heb ze allemaal op mijn HDD staan. Zoals zoveel jaren '80 tekenfilms. Kan me er alleen niet toe zetten om ze te bekijken... Vaak is de herinnering mooier dan de cartoon. Zo heb ik bijna mijn Teddy Ruxpin fantasieën om zeep geholpen...
Wat is precies niet goed? Pointer? Motion?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef NatteKrant het volgende:
Ik ben niet helemaal tevreden over de nauwkeurigheid van mijn remotes. Hoe krijg ik die zo goed mogelijk ingesteld? Tips? Manuals? Heb niet veel bruikbaars kunnen vinden...
Is het allemaal Nintendo hardware, of ook 3rd party?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:34 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een aantal weken geleden een WiiMotion Plus blokje gekocht (eigenlijk alleen om Zelda te kunnen spelen), ging al die tijd goed. Tot gisteren.
Als ik gewoon WiiMote met de Nunchuk speel is er niets aan de hand.
Als ik WiiMote + WiiMotion Plus speel is er niets aan de hand.
Maar het moment dat ik de Nunchuk in de WiiMotion Plus steek verdwijnt opeens mijn cursor en kan ik niks meer doen. Ook als ik de Wii opnieuw opstart met de accessoires er al in gestoken, niets.
Dus de connectie tussen de Nunchuk en de MiiMotion Plus is kapot ofzo? Kent iemand dit probleem, en moet ik nu de Nunchuk vervangen of de MiiMotion Plus?
Apart, branden de LEDs op de Wiimote nog wel?quote:
Ja, lampjes branden wel.. en de home knop werkt ook nog wel, alleen de cursor is weg dus ik kan niks doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Apart, branden de LEDs op de Wiimote nog wel?
Je zou kunnen proberen om de Wiimote vijf seconden met de knoppen naar beneden op een vlak oppervlak te leggen. De controller initialiseert zich dan opnieuw.
Anders Nintendo bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |