Het is enorm fijn om bij elkaar te zijn, maar enorm kut als het niet zo is, en dat is het merendeel van de tijd zo. En als je je dan even heel rot voelt lijkt het allemaal nog veel erger omdat degene waarvan je houdt er niet is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat laatste is herkenbaar, ook al is het een bijna-vriendinnetje.
kanen heb ik al gedaan maar inderdaad effe roken nog en het weer lekker veels te laat makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga ff een sjekkie roken en iets te kanen maken.
Verdomme, dit wordt lastig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die telt ook mee ja. Positief posten.
Goed idee dat roken, zo maar even dat gesprek naar een einde brengen en nog wat schadelijke stoffen naar binnen werken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga ff een sjekkie roken en iets te kanen maken.
Missen is heel vervelend ja. Maargoed, ik moet niet zeiken. Het gevoel dat ik haar mis is nog vers, het moet nog groeien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is enorm fijn om bij elkaar te zijn, maar enorm kut als het niet zo is, en dat is het merendeel van de tijd zo. En als je je dan even heel rot voelt lijkt het allemaal nog veel erger omdat degene waarvan je houdt er niet is.
Als je het Faye hebt: Je lult compleet uit je nek.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik zit mobiel.
En ik heb niemand om te missen.
Of nou ja eigenlijk wel maar die mist mij dan weer totaal niet.
Over missen? Het is erger dan je vermoedt als je het nooit hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
Ik had minder moeten zeiken.
Dan had ik nu tegen jullie kunnen zeggen dat jullie je niet moeten aanstellen.
krijg je als je als jongen meer gaat posten sneller een vriendin?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kijk haar posts man. Dan weet je wel dat ze levenloos is
Die zit echt constant op FOK!.
Nouja, dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over missen? Het is erger dan je vermoedt als je het nooit hebt meegemaakt.
Ligt eraan wat er in de posts staat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
krijg je als je als jongen meer gaat posten sneller een vriendin?
Inlijsten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een ding is zeker; als je niet post, krijg je haar nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
krijg je als je als jongen meer gaat posten sneller een vriendin?
Kussens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef kree het volgende:
Ik heb echt zin om met iemand te knuffelen en te zoenen.
Maar heb niemand nu
Ik heb echt een bloedhekel aan dat argument gekregen de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
pijnlijk als je vaak en jaren lang zonder dat "moet" terwijl je het wel altijd wil... heel vervelend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef kree het volgende:
Ik heb echt zin om met iemand te knuffelen en te zoenen.
Maar heb niemand nu
De waarheid doet soms pijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan dat argument gekregen de afgelopen maanden.
Maanden lang is het maarja ik miste het nooit totdat ik het meemaakte, daarom mis ik het nu meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
pijnlijk als je jaren lang zonder dat "moet"... heel vervelend.
Het klopt gewoon. Keihard.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan dat argument gekregen de afgelopen maanden.
Hoeft niet, FoBo berichten, DM, PM kan allemaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ding is zeker; als je niet post, krijg je haar nooit.
Donkere avonden, koud, kerstmis in het vooruitzicht...portjes drinken, beetje blowen en knuffelen. Mja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
Maanden lang is het maarja ik miste het nooit totdat ik het meemaakte, daarom mis ik het nu meer.
Is dat niet meeposten dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet, FoBo berichten, DM, PM kan allemaal.
ja dit helptquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkere avonden, koud, kerstmis in het vooruitzicht...portjes drinken, beetje blowen en knuffelen. Mja.
Denk, sprak de visser.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit helpt![]()
Haha ik mis het gewoon zo, komt omdat ik ouder wordt denk.
Is toch de natuur die het je ingeeft
We zijn allemaal aapjes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit helpt![]()
Haha ik mis het gewoon zo, komt omdat ik ouder wordt denk.
Is toch de natuur die het je ingeeft
Vissersmannen zijn stoer hahaha.quote:
Ja nogal.quote:
Veel coole bestemmingen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
Vissersmannen zijn stoer hahaha.
Maar ik werk alleen in het technische gebied hoor op die schepen
Eh... je bent 17... Genoeg tijd, mits actie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nogal.
Ik voel me meteen zo'n no life noob.
Ben in Mauretanië geweest op een schip voor een storing dat was wel leuk.quote:
Ach, toen ik een paar maanden gelden zo oud was als jij was ik ook onwetend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nogal.
Ik voel me meteen zo'n no life noob.
Vrouwen zijn geïnteresseerd in die dingen, kree. Gebruik je dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ben in Mauretanië geweest op een schip voor een storing dat was wel leuk.
3x heen en weer gevlogen hier kan ik hele verhalen over vertellen.
Nee meeposten is echt in een topic posten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat niet meeposten dan?
Het FOK!filmpje niet gezien. Er zijn ook gasten (nogal freaky als je het mij vraagt) die alleen meelezen...
jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geïnteresseerd in die dingen, kree. Gebruik je dat?
Wat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer dat heloef niet reageert op een ander bericht van mij.
Ik had ooit een lekker hippiemeisje dat in haar kleine en slanke knappe uppie door Brazilie reisde om capoeira te dansen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
jazonder succes omdat ik er andere dingen bijhaalde maar dat heb ik geleerd hoor onderhand.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik zit mobiel.
En ik heb niemand om te missen.
Of nou ja eigenlijk wel maar die mist mij dan weer totaal niet.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je het Faye hebt: Je lult compleet uit je nek.
Blijft voorlopen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, toen ik een paar maanden gelden zo oud was als jij was ik ook onwetend.
Als je nu niet blijft hangen en gewoon voor een leuk meisje gaat, heb je kans dat je op me blijft voorlopen
Ik kan altijd wel leuk vertellen hoor, tis alleen dat er ook wat van die meid moet komen anders valt het stil en ik wil niet constant aan het woord zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had ooit een lekker hippiemeisje dat in haar kleine en slanke knappe uppie door Brazilie reisde om capoeira te dansen...
Goeie klik.
Blijven gebruiken man. Het maakt wie je bent.
Je hebt al gezoend voor je 18equote:Op dinsdag 29 november 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijft voorlopen?
Voorlopen gaat trouwens moeilijk, ik ben over ruim een maand al 18.
Oh dat, ja maar das een ander soort missen natuurlijk.quote:
Niet te lang over een onderwerp praten. Je merkt snel genoeg of ze geinteresseerd is (en blijft). Zoniet, andere move.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel leuk vertellen hoor, tis alleen dat er ook wat van die meid moet komen anders valt het stil en ik wil niet constant aan het woord zijn.
Het zal ook wel overbescherming van mijn kant zijn. Alsof ik me extra moet bewijzen omdat haar ex een botte lul was die dat soort dingen nooit deedquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat, ja maar das een ander soort missen natuurlijk.
Al mis ik haar nu meer gewoon als vriendin.
Nee ik vertel wat en dan moet zij ook wat vertellen en niet allen "oh" "ja" ök" "leuk" zeggen want dan loopt het dood ik verwacht wel ook een beetje initiatief vanaf de andere kant.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet te lang over een onderwerp praten. Je merkt snel genoeg of ze geinteresseerd is (en blijft). Zoniet, andere move.
Ik vergeet dat altijd dat is al gezoend heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt al gezoend voor je 18e
En voorlopen kan nog makkelijk, ik was 18 jaar en 5 weken.
Gewoon negeren. Ze laat vanzelf merken of ze aandacht wil.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik vertel wat en dan moet zij ook wat vertellen en niet allen "oh" "ja" ök" "leuk" zeggen want dan loopt het dood ik verwacht wel ook een beetje initiatief vanaf de andere kant.
Misschien wil tijnbrein je ook wel pakken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altijd dat is al gezoend heb.
Ik heb ook zo'n vriend die zei dat ook laatst en ik was zo van "oh ja das waar ook"
Ach je bent een goedzak net als ik, jezelf zijn is al 10x attenter dan haar ex.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zal ook wel overbescherming van mijn kant zijn. Alsof ik me extra moet bewijzen omdat haar ex een botte lul was die dat soort dingen nooit deed.
Weet ik en ik merk het snel genoeg hoor of het klikt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Ze laat vanzelf merken of ze aandacht wil.
Wat interesseerde je zo in haar?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en ik merk het snel genoeg hoor of het klikt.
Maar als een meid zo gaat praten dan weet ik het al, geen interesse dus.
Zoveel waarheid in deze post. Maar ik ben hem toch wel dankbaar, ik doe al tig keer liever tegen haar door gewoon mezelf te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je bent een goedzak net als ik, jezelf zijn is al 10x attenter dan haar ex.
Ik doe geen mannen, helaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien wil tijnbrein je ook wel pakken?
wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:22 schreef ValHallen het volgende:
Goedzo, VH. Je zegt precies hetzelfde_________!
wederzijdse interesses ja weet ik veel klikte gewoon en gewoon op de eerste date 2 uur kunnen lullen zonder dat er moeilijke momenten waren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat interesseerde je zo in haar?
Ik dacht vroeger dat ze alleen op botte harken viel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in deze post. Maar ik ben hem toch wel dankbaar, ik doe al tig keer liever tegen haar door gewoon mezelf te zijn.
Ze is bij de Mauretaniërs ingetrokken en wil niet meer weg?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
wederzijdse interesses ja weet ik veel klikte gewoon en gewoon op de eerste date 2 uur kunnen lullen zonder dat er moeilijke momenten waren.
Maarja dat is allemaal voorbij nu door haar omstandigheden.
Nee ik heb het hier al uitgebreid verteld wil het je wel vertellen nog een keer hoor maar via DM vraag maar danquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is bij de Mauretaniërs ingetrokken en wil niet meer weg?
Good guys winnen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ze alleen op botte harken viel.
Dat ze op jou valt is ergens een enorme geruststelling.
Geef het op gozer, gewoon je aandacht er vanaf, hebben het hiervoor al over gehad dat dit je niet verder gaat helpen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
Daarom probeerde ik meer een klootzak te worden.
Voor het geval dat ze single zou worden.
Ik denk dat het altijd maar net is de ideale mix tussen botheid en liefheid.quote:
Truste manquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:28 schreef Keyos het volgende:
Nou mannen, ik ga maar eens slapen , heb nog maar 3 uurtjes.
Productieve dag geweest, vrouwtje weer aan de praat, de rest van de week uitbouwen naar een date op vrijdag en dan kijken of ik haar in kan pakken.
Tot morgen !
Nee, dan houden we het zo. Ik ga ook pitten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik heb het hier al uitgebreid verteld wil het je wel vertellen nog een keer hoor maar via DM vraag maar dan
Hahahaha serieus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
Je moet gewoon jezelf blijvenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
Als ik maar niet 5 jaar hoef te wachten vind ik het goed.quote:
Watje. Ik ben fucking bijna 24, dit is voor mij ook de eerste keer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik maar niet 5 jaar hoef te wachten vind ik het goed.
Als ik terugkijk nu denk ik van wel ja.quote:
Een man die zelfverzekerdheid uitstraalt mag dan ook wel een beetje een klootzak zijn. Als je die zelfverzekerheid niet hebt dan ben je gewoon simpelweg een klootzak. (Ken trouwens het verhaal niet dus dit is puur algemeen bedoeldquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
Komt wel goed kerelquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik maar niet 5 jaar hoef te wachten vind ik het goed.
Tja, dat werkt niet. Acteren gaat je niet ver brengen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik terugkijk nu denk ik van wel ja.
Komt wel bekent voor hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Een man die zelfverzekerdheid uitstraalt mag dan ook wel een beetje een klootzak zijn. Als je die zelfverzekerheid niet hebt dan ben je gewoon simpelweg een klootzak. (Ken trouwens het verhaal niet dus dit is puur algemeen bedoeld)
Even mijn theorie naar wat wijn/bier
Hey wie ben jij nou weer hahahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Een man die zelfverzekerdheid uitstraalt mag dan ook wel een beetje een klootzak zijn. Als je die zelfverzekerheid niet hebt dan ben je gewoon simpelweg een klootzak. (Ken trouwens het verhaal niet dus dit is puur algemeen bedoeld)
Even mijn theorie naar wat wijn/bier
Ik heb het hele weekend naar die gasten zitten kijken.quote:
Oja, kroegbaas hequote:
Na een week dacht ik ook van fuck dit ze nemen maar zoals ik ben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, dat werkt niet. Acteren gaat je niet ver brengen.
Kop op man!quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Na een week dacht ik ook van fuck dit ze nemen maar zoals ik ben.
Als je dan maar op de bepaalde momenten lief bent (thee voor haar halen, massagequote:Op dinsdag 29 november 2011 02:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Komt wel bekent voor hoor.
Ik kom met bijna alles wel weg bij mijn vriendin. Omdat ik gewoon zo zelfverzekerd ben
Casiequote:Op dinsdag 29 november 2011 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
Hey wie ben jij nou weer hahaha
Vertel?
De kunst is om daar een balans in te vinden he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:35 schreef Casie het volgende:
[..]
Als je dan maar op de bepaalde momenten lief bent (thee voor haar halen, massage)
Toen straks had ik het met een vriendin over een bepaalde man die ik interessant vindt en dat hoorde blijkbaar iemand die mij leuk vind en die zei meteen 'maar val je dan ook op ... (vul een dispuut in)'. Maar hij zei het totaal niet zelfverzekerd waardoor het nogal lame overkwam. Als die wel zelfverzekerd was geweest dan was de botheid misschien wel interessant geweest.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:35 schreef Casie het volgende:
[..]
Als je dan maar op de bepaalde momenten lief bent (thee voor haar halen, massage)
Toen straks had ik het met een vriendin over een bepaalde man die ik interessant vindt en dat hoorde blijkbaar iemand die mij leuk vind en die zei meteen 'maar val je dan ook op ... (vul een dispuut in)'. Maar hij zei het totaal niet zelfverzekerd waardoor het nogal lame overkwam. Als die wel zelfverzekerd was geweest dan was de botheid misschien wel interessant geweest.
En je stelt ons niet eens voor aan je zus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:37 schreef stefanhaan het volgende:
Niet haten op Casie. Zij is mijn nieuwe zus
Ik bescherm er met mijn leven
haha ik haat niks dat weet je maar ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:37 schreef stefanhaan het volgende:
Ik breng je zusje netjes thuis. Zondagochtend voor 10:00.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:37 schreef stefanhaan het volgende:
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 02:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je stelt ons niet eens voor aan je zus?
hahahhaquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik breng je zusje netjes thuis. Zondagochtend voor 10:00.
Heel belangrijk want iedereen hier is natuurlijk hééél engquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee
Ik neem haar in bescherming tegen al die ouwe geilerts hier
Somsquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Heel belangrijk want iedereen hier is natuurlijk hééél eng
Ik ben de enige die haar niet probeert te hosselen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee
Ik ook niet. Hoogstens voor een trioquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de enige die haar niet probeert te hosselen.
Noem je me nu oud?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee
Nee want jij bent kroegbaas.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou vooruit maar danquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee want jij bent kroegbaas.
Dus jou moet ik te vriend houden
Als je dit al hosselen noemt ben je niet veel gewendquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
gewoon niet slapenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:41 schreef heloef het volgende:
Whaha ik moet om half 7 weer op.
Eerste uur maar overslaan denk ik.
Precies, een man die op de goeie momenten een beetje dominant is kan erg leuk zijn. Ook al zullen de meeste vrouwen dat op het moment niet laten blijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De kunst is om daar een balans in te vinden he.
Op sommige momenten mag je best een klootzak zijn, maar niet de hele tijd
Hoe oud/jong ben jij als ik het mag vragen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:41 schreef Casie het volgende:
[..]
Als je dit al hosselen noemt ben je niet veel gewend
Ik weet dat wel jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:42 schreef Casie het volgende:
[..]
Precies, een man die op de goeie momenten een beetje dominant is kan erg leuk zijn. Ook al zullen de meeste vrouwen dat op het moment niet laten blijken
Jullie zijn gewoon nooit duidelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:42 schreef Casie het volgende:
[..]
Precies, een man die op de goeie momenten een beetje dominant is kan erg leuk zijn. Ook al zullen de meeste vrouwen dat op het moment niet laten blijken
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon nooit duidelijk
Deze neger heeft zijn slaap nodig.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze neger heeft zijn slaap nodig.
En door jou heb ik De Lama's op auto-repeat staan.
Dat probeerde anderen toen straks ook al uit te vogelen maar ik vind dat niet zo belangrijk om te zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe oud/jong ben jij als ik het mag vragen?
Ben ik onwijs lomp als de lama's me gewoon geen reet kan boeien?quote:
En jullie begrijpen gewoon onze hints nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon nooit duidelijk
Ik hossel dan ook niet ik heb alleen tegen mijn beste vriendin er uit geflapt dat ik haar leuk vond. Dus ik ben inderdaad niet veel gewend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:41 schreef Casie het volgende:
[..]
Als je dit al hosselen noemt ben je niet veel gewend
We willen alleen maar weten of je boven de 18 en onder de 40 bentquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Dat probeerde anderen toen straks ook al uit te vogelen maar ik vind dat niet zo belangrijk om te zeggen
Ik ben stoned nu. Ik lig overal over in een deuk atm.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ben ik onwijs lomp als de lama's me gewoon geen reet kan boeien?
Nee kan er niet om lachen eigenlijk
Dat is vaak waarquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:45 schreef Casie het volgende:
[..]
En jullie begrijpen gewoon onze hints niet
Als jullie niet zo verdomd lekker (en) complex zouden zijn, zou er niks aan zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:45 schreef Casie het volgende:
[..]
En jullie begrijpen gewoon onze hints niet
Dat kan. Voor mij is het een van de mooiste dingen uit mijn jeugd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ben ik onwijs lomp als de lama's me gewoon geen reet kan boeien?
Nee kan er niet om lachen eigenlijk
Hoge standaardquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We willen alleen maar weten of je boven de 18 en onder de 40 bent
Niet de vraag ontwijkenquote:
Zodat de beste man overblijft in de selectie natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:46 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom moeten vrouwen dan ook altijd van die vage hints geven???
Ach als ik het niet begrijp zegt ze het maar duidelijk of GTFO.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zodat de beste man overblijft in de selectie natuurlijk.
Talent van de meeste vrouwenquote:
Je zou dit natuurlijk ook om kunnen draaien; als jullie niet zo verdomd bot en blind voor hints zouden zijn, zou er niks aan de hand zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jullie niet zo verdomd lekker (en) complex zouden zijn, zou er niks aan zijn.
Uiterlijk is veel belangrijkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het mag niet strafbaar zijn, verder is leeftijd maar een getal
Waar zouden jullie dan nog om vechten dames?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Talent van de meeste vrouwen
[..]
Je zou dit natuurlijk ook om kunnen draaien; als jullie niet zo verdomd bot en blind voor hints zouden zijn, zou er niks aan de hand zijn
Comazuipen schijnt erg goed te werken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
Okee mijn liefdesverdriet is nu bijna verwerkt.
Ik wil nooit en dan ook nooit meer denken aan vorige week.
Sinds wanneer moeten wij voor mannen vechten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar zouden jullie dan nog om vechten dames?![]()
![]()
Die makke lammetjes, op sleeptouw mee naar de woonboulevard?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Talent van de meeste vrouwen
[..]
Je zou dit natuurlijk ook om kunnen draaien; als jullie niet zo verdomd bot en blind voor hints zouden zijn, zou er niks aan de hand zijn
je bent mysterieus ik hou er wel van, nou wordt ik benieuwdquote:
Jij gaat gewoon voor de eerste die je aanspreekt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten wij voor mannen vechten?
Nee maar het telt wel bij de gemiddelde leuke man, net zoals bij de vrouwenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet eens.
Niet alle mannen zijn zo oppervlakkig
Ik ga voor degene die mij kan overdonderen (wat niet vaak gebeurd)quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon voor de eerste die je aanspreekt?
Zonde.
Ik heb gejankt om haar, lopen kankeren op haar het hele weekend lang. Nu kan het me geen neuk meer schelen of ze het net VH doet of over een week met een andere Piet doet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Comazuipen schijnt erg goed te werken.
Uiteraard telt het mee, maar het is niet het allerbelangrijkstequote:Op dinsdag 29 november 2011 02:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee maar het telt wel bij de gemiddelde leuke man, net zoals bij de vrouwen
Haha lees je DM danquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ga voor degene die mij kan overdonderen (wat niet vaak gebeurd)
Wat heb je voor mooie overdonderende dingen meegemaakt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ga voor degene die mij kan overdonderen (wat niet vaak gebeurd)
quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gejankt om haar, lopen kankeren op haar het hele weekend lang. Nu kan het me geen neuk meer schelen of ze het net VH doet of over een week met een andere Piet doet.
Komt wel goed met jou.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:57 schreef heloef het volgende:
Ik ga Casie maar niet hosselen veel te ingewikkeld en teveeleisend. Merk ik nu al.
Wel de liefste kuthoer die ik ken dan.quote:
Een vrouw mag best eisen stellenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:57 schreef heloef het volgende:
Ik ga Casie maar niet hosselen veel te ingewikkeld en teveeleisend. Merk ik nu al.
Klopt, het ook een relatie gehad met iemand die ik normaal gesproken geen blik waard zou vinden maar door zijn innerlijk mij toch heeft versierd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard telt het mee, maar het is niet het allerbelangrijkste
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Een vrouw mag best eisen stellen
[..]
Klopt, het ook een relatie gehad met iemand die ik normaal gesproken geen blik waard zou vinden maar door zijn innerlijk mij toch heeft versierd.
Alles zo moeilijk maken ook al is het simpel, verspilde moeite.quote:
Moeite bij een vrouw is nooit verspild.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles zo moeilijk maken ook al is het simpel, verspilde moeite.
Iedereen mag eisen stellenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Een vrouw mag best eisen stellen
[..]
Klopt, het ook een relatie gehad met iemand die ik normaal gesproken geen blik waard zou vinden maar door zijn innerlijk mij toch heeft versierd.
Dus wij als mannen mogen 2 keer per dag seks eisen?quote:
Hey, dat is mijn tekstquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moeite bij een vrouw is nooit verspild.
Je hebt nog veel te leren jonge padawan.
Ik heb veel leuke herinneringen over acties van mannen maar waar jij mij het meest mee kan overdonderen is een simpel gesprek. Maar dan wel zo'n soort gesprek dat een uitdaging is en waar ik moeite in moet steken. Jammer genoeg is het gros van de mannen nogal makkelijk te overbluffenquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb je voor mooie overdonderende dingen meegemaakt?
Eisen mag, maar ik denk dat ze hem verwerpenquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus wij als mannen mogen 2 keer per dag seks eisen?
Tuurlijk iedereen heeft eisen. Maar ik moet je overdonderen, je lastige hints snappen, dat gaat me niet lukken weet ik nu al.quote:
Bluffen, ah je wil dus een potje pokeren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb veel leuke herinneringen over acties van mannen maar waar jij mij het meest mee kan overdonderen is een simpel gesprek. Maar dan wel zo'n soort gesprek dat een uitdaging is en waar ik moeite in moet steken. Jammer genoeg is het gros van de mannen nogal makkelijk te overbluffen
helaas welquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eisen mag, maar ik denk dat ze hem verwerpen
Kortom als jij zegt dat ik hem toch niet in je reed steek, en ik doe het toch. Heb ik je overdonderd?quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb veel leuke herinneringen over acties van mannen maar waar jij mij het meest mee kan overdonderen is een simpel gesprek. Maar dan wel zo'n soort gesprek dat een uitdaging is en waar ik moeite in moet steken. Jammer genoeg is het gros van de mannen nogal makkelijk te overbluffen
Ik zoek momenteel helemaal niks, sinds een tijd weer vrijgezel en even helemaal geen mannen bevalt goed na jaren altijd wel mannen te hebben gehad ook al was het alleen flirten.quote:
Ik heb vorige week al teveel verkwist aan een vrouw.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moeite bij een vrouw is nooit verspild.
Je hebt nog veel te leren jonge padawan.
Mijn punt is wel duidelijk lijkt mijquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kortom als jij zegt dat ik hem toch niet in je reed steek, en ik doe het toch. Heb ik je overdonderd?
Ja nu zeg je nog niet hoe oud je benquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik zoek momenteel helemaal niks, sinds een tijd weer vrijgezel en even helemaal geen mannen bevalt goed na jaren altijd wel mannen te hebben gehad ook al was het alleen flirten.
Die zijn bang.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Pff je gaat ook echt nergens op in hequote:Op dinsdag 29 november 2011 03:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Mijn punt is wel duidelijk lijkt mij
Dat was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nu zeg je nog niet hoe oud je ben
Je lijkt kree wel met die wink smiley.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Mijn punt is wel duidelijk lijkt mij
Tussen de 18 en 40. Mooie leeftijd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nu zeg je nog niet hoe oud je ben
Ik vermoed een kloon.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je lijkt kree wel met die wink smiley.
Truste.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:07 schreef Casie het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan![]()
Ik ga slapen. Moe van de borrel en de alcohol.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pff je gaat ook echt nergens op in he
Weltruste mysterieuze nieuwelingquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:07 schreef Casie het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan![]()
Ik ga slapen. Moe van de borrel en de alcohol.
Dat heeft hier toch geen zinquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pff je gaat ook echt nergens op in he
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Trusten zuipschuitquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Dat heeft hier toch geen zin![]()
Plus ik ben moe en dan ga ik mij makkelijk druk maken om niks
voor mij isquote:
Gewoon eerlijk zijn nouja DM me maar anders ik wil nog wel effe pratenquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Dat heeft hier toch geen zin![]()
Plus ik ben moe en dan ga ik mij makkelijk druk maken om niks
Tja whatsapp/msn/sms gebruiker dus gewend veel smilies te gebruiken, voelt raar zonder smilie te gebruikequote:Op dinsdag 29 november 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat gewoon automatisch bij mij hhahahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Tja whatsapp/msn/sms gebruiker dus gewend veel smilies te gebruiken, voelt raar zonder smilie te gebruike
quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:10 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat gewoon automatisch bij mij hhahaha
edit, of laat ik eerder zeggen dat ik het vriendelijk bedoel allemaal als ikneerzet
Mijne was toch al naar de klote.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja![]()
M'n ritme is helemaal naar de klote
Hoe voel je je inmiddels ? xDquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:11 schreef stefanhaan het volgende:
Morgen. Ik zit alweer op school.
Ben nu 26 uur wakker.
Kut.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoe voel je je inmiddels ? xD
Zit hier zelf ook met te weinig slaap, door dat chatgesprek met die meid die ik écht even moest doen maar 3 uur geslapen, terwijl ik nu alweer in een college Logistics zit en tot 17:40 zit vandaag, awesome.
Serieus al 26 uur wakker? :0quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kut.
En ik voel me nu suïcidaal doordat onze leraar net zegt. Dat er nog facking veel meest voor een fatsoenlijke beta
Yep. En tegen de tijd dat ik thuis ben rond de 35-40.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus al 26 uur wakker? :0
Goedemorgen
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef stefanhaan het volgende:
En nu moet ik ook nog eens alles van de leraren zo goed als af hebben voor de lunch
Ben ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
Aan het werk jij
Respect!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef stefanhaan het volgende:
Yep. En tegen de tijd dat ik thuis ben rond de 35-40.
AN DER ARBEIT UND JETZT!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef stefanhaan het volgende:
En nu moet ik ook nog eens alles van de leraren zo goed als af hebben voor de lunch
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:40 schreef stefanhaan het volgende:
Je wil mijn hoofd nu ook echt niet zien....
AN DIE ARBEIT UND JETZT!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het is: AN DIE ARBEIT UND JETZT!!
Tijd voor bruine drap in een bekertje.quote:
Whait.. enkel appelmoes? Whut?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow lekker
Mijn ontbijt was een bak koffie en een halve pot appelmoes
appelmoes?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow lekker
Mijn ontbijt was een bak koffie en een halve pot appelmoes
quote:
Sowieso zal ik nooit de fixatie van Nederlanders voor appelmoes nooit snappenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:18 schreef Keyos het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehoord van iemand hiervoor, onbijten met een lepel en appelmoes xD
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Sowieso zal ik nooit de fixatie van Nederlanders voor appelmoes nooit snappen
Altijd nog beter dan die crackersquote:
crackers met kaasquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die crackers![]()
En moest toch op, anders kon ik het wel weggooien.
En met vitamine C
Lekker voor je Sinji! ;Dquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:15 schreef Sinji het volgende:
Ik heb vandaag een gehele vrije dag. Heerlijk. Mentaal voorbereiden voor vanavond met Skyrim.
Want laten we eerlijk zijn, draken slachten is een stuk moeilijker dan versieren.
En op een ham-kaas tosti ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
crackers met kaas
Een van de weinige keren dat ik kaas lust
Bohh, geniaal idee dat. Met rum ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
aaah tijntje gefeliciteerd!
alsjeblieft
[ afbeelding ]
Ja he!quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bohh, geniaal idee dat! Met rum ofzo?
Ik herken je niet met die UI.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bohh, geniaal idee dat. Met rum ofzo![]()
Zie er leuk uit zo vlam, maar is zonden, want op die manier vervliegt de alcoholquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja he!
kwam ze van de week tegen en loop ze nu overal te spammen
ga ze ook eens maken maar er moet wel een gelegenheid zijn natuurlijk
rum heeft niet een hoog genoeg alcoholpercentage voor zo'n mooie vlam denk ik
Heeft u al een mooie ontmoetingsplek gevonden voor vrijdag?quote:
Benzin, baasquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heeft u al een mooie ontmoetingsplek gevonden voor vrijdag?
Ik moet overigens om 5 uur weer de trein hebben, maar dat moet wel gaan neem ik aan.
het gaat ook om het taartjequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie er leuk uit zo vlam, maar is zonden, want op die manier vervliegt de alcohol
Auquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat ook om het taartje
neem er maar een shotje naast dan
Neen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze is wel zacht voor de ogen, right?
Waarom?!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Yep. En tegen de tijd dat ik thuis ben rond de 35-40.
Kofie, likeur 43 en toefje slagroomquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat ook om het taartje
neem er maar een shotje naast dan
He vergeten we de wingman niet?quote:
Ja, ik vind het zo wel een hele mooie foto hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gloeiende, jij doet wel moeilijk![]()
Deze is so nice maynnn
[ afbeelding ]
Ik wou echt dat ik koffie dronkquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kofie, likeur 43 en toefje slagroom
Yo homeboy, how ya doin?quote:
Ik ben zelf ook een thee leut, maar bepaalde smaken van Nespresso vind ik heerlijk!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wou echt dat ik koffie dronk
gisteren tijdens mijn shoptripje een uur in zo'n leuk koffie ding gezeten
en dan zie je allemaal mensen met heeeerlijke drankjes
nomnom
waarom maar mwoah?quote:
Nog een beetje de pest er in vanwege dat wijf zeker?quote:
wijf?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een beetje de pest er in vanwege dat wijf zeker?
Formerly cute?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wijf?
zeg formerly cute heloefje ga je mond eens spoelen!
Je imago werkt nu al, carry on.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Formerly cute?
Je maakt me nu intens gelukkig.
Neuh, dat was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een beetje de pest er in vanwege dat wijf zeker?
Succesful image building is succesful.quote:
Omdat wij onze iPad game beta volgende week af moeten hebben.quote:
ja maar als je wijf gaat zeggen ben je niet meer cute hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Formerly cute?
Je maakt me nu intens gelukkig.
oeh tapas gaan eten daar!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, dat was ik alweer vergeten.
ik slaap slecht wegens buren die 's nachts leven, vervelende spaanse onderhuurders.
Dat is de bedoeling ook, dus bedankt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar als je wijf gaat zeggen ben je niet meer cute hoor
aaah nee heloefquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook, dus bedankt!
Lief zijn en voor ze klaar staan als ze het moeilijk hebben was nou ook niet succesvol.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah nee heloef
en daar trek je ook geen dames mee aan
luister nou maar naar tante rhu
het vrouwelijke geslacht bestempelen met wijf gaat je ook niet helpen hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Lief zijn en voor ze klaar staan als ze het moeilijk hebben was nou ook niet succesvol.
Hun poten breken staat hoger op mijn lijstje. Lelijke krakersbende.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh tapas gaan eten daar!
sangriatje er bij
nomnom
Daar heb ik dus jammerlijk in gefaald.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het vrouwelijke geslacht bestempelen met wijf gaat je ook niet helpen hoor
je moet er precies tussen gaan zitten
lief, maar met grenzen en een eigen wil
nou doe je dat met wat sangria er bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hun poten breken staat hoger op mijn lijstje. Lelijke krakersbende.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wijven met tieten.
Niet vrouwen vrouwen met borsten.
prinsesjes met knuffelbobbelsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wijven met tieten.
Niet vrouwen vrouwen met borsten.
WAAR ZIJN DE CREDITS VOOR DE WINGMAN?!?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |