Het is enorm fijn om bij elkaar te zijn, maar enorm kut als het niet zo is, en dat is het merendeel van de tijd zo. En als je je dan even heel rot voelt lijkt het allemaal nog veel erger omdat degene waarvan je houdt er niet is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat laatste is herkenbaar, ook al is het een bijna-vriendinnetje.
kanen heb ik al gedaan maar inderdaad effe roken nog en het weer lekker veels te laat makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga ff een sjekkie roken en iets te kanen maken.
Verdomme, dit wordt lastig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die telt ook mee ja. Positief posten.
Goed idee dat roken, zo maar even dat gesprek naar een einde brengen en nog wat schadelijke stoffen naar binnen werken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga ff een sjekkie roken en iets te kanen maken.
Missen is heel vervelend ja. Maargoed, ik moet niet zeiken. Het gevoel dat ik haar mis is nog vers, het moet nog groeien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is enorm fijn om bij elkaar te zijn, maar enorm kut als het niet zo is, en dat is het merendeel van de tijd zo. En als je je dan even heel rot voelt lijkt het allemaal nog veel erger omdat degene waarvan je houdt er niet is.
Als je het Faye hebt: Je lult compleet uit je nek.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik zit mobiel.
En ik heb niemand om te missen.
Of nou ja eigenlijk wel maar die mist mij dan weer totaal niet.
Over missen? Het is erger dan je vermoedt als je het nooit hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
Ik had minder moeten zeiken.
Dan had ik nu tegen jullie kunnen zeggen dat jullie je niet moeten aanstellen.
krijg je als je als jongen meer gaat posten sneller een vriendin?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kijk haar posts man. Dan weet je wel dat ze levenloos is
Die zit echt constant op FOK!.
Nouja, dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over missen? Het is erger dan je vermoedt als je het nooit hebt meegemaakt.
Ligt eraan wat er in de posts staat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
krijg je als je als jongen meer gaat posten sneller een vriendin?
Inlijsten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een ding is zeker; als je niet post, krijg je haar nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
krijg je als je als jongen meer gaat posten sneller een vriendin?
Kussens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef kree het volgende:
Ik heb echt zin om met iemand te knuffelen en te zoenen.
Maar heb niemand nu
Ik heb echt een bloedhekel aan dat argument gekregen de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
pijnlijk als je vaak en jaren lang zonder dat "moet" terwijl je het wel altijd wil... heel vervelend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef kree het volgende:
Ik heb echt zin om met iemand te knuffelen en te zoenen.
Maar heb niemand nu
De waarheid doet soms pijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan dat argument gekregen de afgelopen maanden.
Maanden lang is het maarja ik miste het nooit totdat ik het meemaakte, daarom mis ik het nu meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
pijnlijk als je jaren lang zonder dat "moet"... heel vervelend.
Het klopt gewoon. Keihard.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan dat argument gekregen de afgelopen maanden.
Hoeft niet, FoBo berichten, DM, PM kan allemaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een ding is zeker; als je niet post, krijg je haar nooit.
Donkere avonden, koud, kerstmis in het vooruitzicht...portjes drinken, beetje blowen en knuffelen. Mja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
Maanden lang is het maarja ik miste het nooit totdat ik het meemaakte, daarom mis ik het nu meer.
Is dat niet meeposten dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet, FoBo berichten, DM, PM kan allemaal.
ja dit helptquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkere avonden, koud, kerstmis in het vooruitzicht...portjes drinken, beetje blowen en knuffelen. Mja.
Denk, sprak de visser.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit helpt![]()
Haha ik mis het gewoon zo, komt omdat ik ouder wordt denk.
Is toch de natuur die het je ingeeft
We zijn allemaal aapjes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit helpt![]()
Haha ik mis het gewoon zo, komt omdat ik ouder wordt denk.
Is toch de natuur die het je ingeeft
Vissersmannen zijn stoer hahaha.quote:
Ja nogal.quote:
Veel coole bestemmingen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
Vissersmannen zijn stoer hahaha.
Maar ik werk alleen in het technische gebied hoor op die schepen
Eh... je bent 17... Genoeg tijd, mits actie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nogal.
Ik voel me meteen zo'n no life noob.
Ben in Mauretanië geweest op een schip voor een storing dat was wel leuk.quote:
Ach, toen ik een paar maanden gelden zo oud was als jij was ik ook onwetend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nogal.
Ik voel me meteen zo'n no life noob.
Vrouwen zijn geïnteresseerd in die dingen, kree. Gebruik je dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ben in Mauretanië geweest op een schip voor een storing dat was wel leuk.
3x heen en weer gevlogen hier kan ik hele verhalen over vertellen.
Nee meeposten is echt in een topic posten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat niet meeposten dan?
Het FOK!filmpje niet gezien. Er zijn ook gasten (nogal freaky als je het mij vraagt) die alleen meelezen...
jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geïnteresseerd in die dingen, kree. Gebruik je dat?
Wat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer dat heloef niet reageert op een ander bericht van mij.
Ik had ooit een lekker hippiemeisje dat in haar kleine en slanke knappe uppie door Brazilie reisde om capoeira te dansen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
jazonder succes omdat ik er andere dingen bijhaalde maar dat heb ik geleerd hoor onderhand.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik zit mobiel.
En ik heb niemand om te missen.
Of nou ja eigenlijk wel maar die mist mij dan weer totaal niet.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je het Faye hebt: Je lult compleet uit je nek.
Blijft voorlopen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, toen ik een paar maanden gelden zo oud was als jij was ik ook onwetend.
Als je nu niet blijft hangen en gewoon voor een leuk meisje gaat, heb je kans dat je op me blijft voorlopen
Ik kan altijd wel leuk vertellen hoor, tis alleen dat er ook wat van die meid moet komen anders valt het stil en ik wil niet constant aan het woord zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had ooit een lekker hippiemeisje dat in haar kleine en slanke knappe uppie door Brazilie reisde om capoeira te dansen...
Goeie klik.
Blijven gebruiken man. Het maakt wie je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |