SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208
[ Bericht 1% gewijzigd door Smoofie op 29-11-2011 02:19:40 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Nu even niet. Ik ben ff mijn CV naar de ledenraad aan het sturen, mij lijkt zo'n RvC positie wel wat eigenlijk.quote:
Ben je incapabel, onbetrouwbaar en achterbaks?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag ook wel ff of ik in de ledenraad of RvC kan. Lijkt me wel leuk. Ik ga de supporters dan vertegenwoordigen.
Naja, nee. Maar ik weet wel hoe ik een spelletje kan spelen om de macht over te nemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je incapabel, onbetrouwbaar en achterbaks?
Dan maak je wel een kans.
Ah... dus jij neemt de Cruijff rol op je... dat kan niet die had ik al. Jij mag wel de neger omdat het moet zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag ook wel ff of ik in de ledenraad of RvC kan. Lijkt me wel leuk. Ik ga de supporters dan vertegenwoordigen.
Klein rotkereltjequote:Op dinsdag 29 november 2011 02:19 schreef Smoofie het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208
Dat is allemaal nog niet duidelijk, maar het lijkt erop dat ze de kant van Cruijff gekozen hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
ik snap er nu geen fuck vanis dit nu goed nieuws voor cruijf? en worden de contracten van v gaal en ad-interim bestuur niet rechtsgeldig verklaard? blijven de jeugdtrainers??
Keje heeft mij met zijn woorden gerustgesteld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:21 schreef roepdeman het volgende:
Als de RvC opzout en de huidige manier van opleiden wordt in stand gehouden, dan is Cruijff meer dan tevreden. Ik denk dat iedereen met een Ajax hart dan tevreden is.
Dan krijgen ze een groot probleem met de aandeelhouders..... gaat ze niet lukken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Keje heeft mij met zijn woorden gerustgesteld.
De weg die is ingezet wordt voortgezet, en Cruijf krijgt waarschijnlijk een vrije rol, en mag als erelid overal bij zijn
Nu ben ik benieuwd wat er met het ad-interim bestuur +V Gaal gaat gebeuren.
Toch is het nog even afwachten of de rvc zich hier bij neerlegd.. ze hebben van de ledenraad het VERZOEK gekregen om te moven, maar zou me niks verbazen als deze 4 dwazen gewoon stoicijns blijven zitten
Volgens Keje word de lijn die cruijf heeft doorgezet,voortgezet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:46 schreef Geo3kant het volgende:
Dus..iedereen voor Johan gekozen of..?
Verwacht niet dat Cruijff zal gaan als de rest blijft zitten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Wat als Cruijff gaat en de andere vier blijven zitten? Kunnen ze dan niet alsnog allerlei dingen door gaan drukken voordat ze afgestopt kunnen worden door een of andere raad/commissie?
Ik zei toch dat het goed zou komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Volgens Keje word de lijn die cruijf heeft doorgezet,voortgezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |